Friday, December 14, 2012

Zimske gadosti i ostala cudesija


Mrzim zimu. Kategoricno. Mislim da je to jedina stvar koju mrzim iz dna duse.
Kako da mi bude romanticno kad mi curi nos, prste ne osecam a stopala odrvene???
Kako, pitam ja vas?
Te neke romantike, cajevi, cebadija, kuvano vino, definitivno mi nisu fah..Plus jos nisam nasla cizme..mada bi mi u ovoj situaciji nekako vise pasale skije.ili bar krplje. I jedna zicara da me dovuce do kuce. O kilogramima garderobe koju svakodnevno navlacim na sebe i ne smem da pomislim. A sutra, kazu, -16..kao da minus 12 nije dovoljno..
Nego, ova nedelja u slikama.
Ponedeljke "volim" skoro kao i zimu. Spremim se ja lepo da krenem u akciju, otvaram vrata, kad ono..

Snezna idila. Da umres od srece. Naravno da nista nisu cistili..
Gazim po Kucagedonovim tragovima do prvog neceg sto lici na put..

U utorak smo cekali majstore..uzaludno..
Ja orna od ranog jutra, ispraznim sobu. Kobasica asistira motajuci mi se medju nogama. Cekaj, cekaj..ni m od majstora..Zvoni telefon negde oko 5. Kaze zaboravili me..najavljuju se za sredu popodne.
Sredu prepodne (day off, jelte), korisno provodim na buvljaku kupujuci nista. Prsti su mi bili toliko smrznuti da sam od zanimljivih trenutaka uhvatila samo ovo
(Eto, Dajdza, ako ne nadjes one tvoje specijalne, Umri Muski su uvek tu :))
Konacno stizu i majstori. Lomataju, struzu, deru. Najnovija kletva glasi :" Da Bog da ti majstori u kucu dosli". Iza njih ostaje lomcina a ja samo uspevam da prebrisem novi pod od blatnjavih tragova i rasirim novi tepih. (Ja sam inace od onih sto stalno sede na podu. Dajte mi jastuce i nista ne prigovarajte :))

Ovo je, inace, varijacija na temu indijanski tepih..Sad mi je yellow room konacno i kompletno psihodelicna :)
Kobasica pokusava da se sprijatelji sa letecim cilimom

A i ja koristim svaku mogucu priliku da se povaljam po istom, pritom reklamirajuci carapice od sinteticke ovce sa kramponima

Kobasica je dobila KEVET i, zacudo, spava u njemu a ne na laptopu/mojimramenima/stolicizacomp.
Onda sam krenula da unosim stvari, menjam raspored i otkrila ovo. Disem duboko i brojim unazad od 43526728 na svahiliju..

Tako deco. Samo ne budite dobri, odmah vam saljem ove moje majstore!!

42 comments:

  1. Sneg je lep i romantican samo kad ga gledas kroz prozor ili na televiziji!!!!Mrrrzim zimu!
    Carapice su sjajne :)

    ReplyDelete
  2. Saosecam,gajim ista osecanja prema zimi.
    Plus za sedenje na podu i kramponcice,bar neces da se okliznes,a tek bojice:)
    Za kletvu si mogla mene da pitas odavno,stalno me prati.
    Pozdrav za Kobasicu,i dalje ce da menja kevete:))))

    ReplyDelete
  3. ja s tobom dijelim fobiju od majstora. a ova zadnja slika je za http://failblog.cheezburger.com/thereifixedit

    catzilla <3 <3 <3

    ReplyDelete
  4. Ja još gledam karte za onaj otok vječnog proljeća, ajmo napraviti splav i sve zimomrziteljke zapucati dole.
    Tepih je boli glava, de uslikaj i ostatak sobe.
    Majstore kunem blogerskom kletvom, a Kobasici šaljem <3

    ReplyDelete
  5. jao, umri muški farmerke, pa molim te kako izgledaju hahaha

    ne volim ni ja zimu, i slažem se sa tobom po pitanju romantike. hripam već 15 dana i puna sam šlajma, samoj sebi sam ko jedan odvratni puž golać bljak. a da ne govorim da hiljadu malih nervnih slomova imam ujutro dok se gospođica sprema za školu: ova jakna, ona jakna, daj šal, neće kapu, smetaju je čizme...aaaaaaa
    al ne volim ni ljeti ono +35.
    ma ne volim ja ništa vala :))

    šta su ti ovo majstori zeznuli?

    a čarapice - hoću i je takve!

    ReplyDelete
  6. Oooooo da! Potpisujem prvih nekoliko redova, mrzim zimu iz dna duše i ne vidim ama baš ništa lepo u njoj! A maca je baš lepotica :)

    ReplyDelete
  7. ja se cele nedelje budim na varijacije od -12 do -16, pa me jutros šoknulo -6. osećala sam se kao da je proleće. a da ne pričam o onom da li da ustanem ili da odustanem, dok navučem bodi, hulahopke,bluzu dugih rikava, čarape, farmerke, džemper, jaknu, šal, kapu i rukavice, dođe mi da odustanemm na pola.
    a leti samo nabaciš aljinče!
    ja bi jedne umri muški!

    ReplyDelete
  8. Ni ja ne volim zimu, želim ljeto, haljine i sandale...Trenutno nosim Salomon čizmetine za snijeg, koje su najružnije čizme u svemiru, noga mi izgleda kao da je od medvjeda, a ne moja, ali što ću? ove se jedino ne skližu (baš toliko, naravno da se skližu ako je led, pa nemaju šiljke?!). Uglavnom, od stajliš izgleda ni traga...
    A što se majstora tiče, još uvijek imam traume stare 2.5 godine kad smo radili Mikuli sobu. Te bisere ne možeš zaboraviti!
    Nadam se kad središ sobu i potrpaš negdje ove žice da ćeš ju u cijelosti sliknuti i pokazati nam! Ilina
    I da, pa ne sekiraj, zima ti traje još samo koja tri mjeseca! :D

    ReplyDelete
  9. JA nisam ni mrzitelj zime, ali bogami ni ljubitelj. Mrzim kada padne sneg, pa na fejse ne mozes da zivis od "jeee, juhuuu, zimaaaa, sneeeg, ajmo svi napolje, niste bili da se grudvate???". A onda posle dva dana "jaaaoj, dokle ce vise ovaj sneg?" i sl. Vise mu se ne radujem kao kad sam bila klinka, jer znam da ce vec sutra biti ili led ili bljuzgavica. Nema vise onog divnog snega da u njemu uzivas danima!

    ReplyDelete
  10. Ja sam fan jeseni i proljeća, zima saksa. Kobasica je premedena :)

    ReplyDelete
  11. Ma ti si meni stvarno posebna u tim čarapicama sa kramponima :)))
    I ja bih trebala neke majstore da ganjam, ali čekaću da prođe Sv.Nikola pa ako smognem snage!!!

    ReplyDelete
  12. pa i ti si crvena :D
    a Kobasica ti je preslatkaaaaaa, sigurno uziva igrati se sa carapama :D

    ReplyDelete
  13. Koliko zimomrzitelja, sad mi je lakse :D U snegu uzivam ako i samo ako sam adekvatno odevena - znaci onaj suskavi skafander, kapa, sal koji se obmota oko vrata 6-7 puta, dooobre rukavice i neke cizme poput Dajzdinih novih :D A kad me neko pogodi grudvom, pogotovo onako "za vrat", pa tacno mi dodje glavu da mu otkinem.

    Ko se seca, u jednom od onih starijih Bukvara je bila pesma ili prica o Majstor Kvarisi... e ovi tvoji su ga presisali.

    ReplyDelete
  14. Ja ne volim ova prelazna godišnja doba, jesen i proljeće. Zima i ljeto nemaju mjere. Zimi prehladno, ljeti pretoplo.
    Jako mi se sviđaju mi debele, šarene čarape. I tepih :)

    ReplyDelete
  15. Ja volim zimu i sneg,ali pocecu da je mrzim od kad sam u Bgu.. Od ove prljvstine, ne ochishcenih ulica, ljudi koji se ponasaju kao da je pala atomska bomba, a ne jebeni sneg i naravno divnog li saobracaja.. A moj Mikica sve nove stazice, prostirke, itd. koje sam unela u stan je pokusao da ubije, odnosno iskidao, pochupao i zamalo unishtio,nadam se da ce da se smiri kad poraste,hehe.
    I zeno gde nadje ovakve majstore. :D

    ReplyDelete
  16. Razumijem tvoj bijes zbog "majstora". Trenutno proživljavam isto. Izgleda da se ti bolje držiš od mene.
    Kobasica <3

    ReplyDelete
  17. Kobasica je divna, divna <3
    I carapice priglavcici su divni <3
    A zima je grozna i odvratNA i volim snijeg samo na fotografiji i kroz prozor iz tople sobe da vidim :-)
    Cuj- farmerke umri muski hahaha, koja provala :-)

    ReplyDelete
  18. volim kobasicu (mislim ovu tvoju), a sneg volim samo kroz prozor. možda eventualno da iskakućem do parkića iza zgrade pogrudvam se, snesko i trkac kuci na grejanje. neki dan sam rekla može ovako da pada do proleća, sve dok ja ne moram da izlazim. i čekam 19. da se upali novogodišnja rasveta u bg, to je već doživljaj (iako je isti skoro svake godine:))
    mnogo mi se sviđa taj tepih, a majstore evo proklinjem preko granice :)

    ReplyDelete
  19. Ja volim samo septembar i veći dio oktobra. A nekad ni to. Ha!

    ReplyDelete
  20. Pod je i najbolji za sjedenje. <3
    Proklinjem zimu! I rotaciju oko Sunca i tiltovanje planete. Kad skontas da ti valja 'vako jos minimalno dva i pol mjeseca... ARGH!

    ReplyDelete
  21. ja lično ooobožav zimu ali eto ipak nekako saosećam sa tobom :( gledaj u te ludo-odlične čarape pa i ti bude možda malo lakše :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. a možda ti bude lakše kad par puta preslušaš :)
      http://www.youtube.com/watch?v=KIiUqfxFttM&list=FLwUs0GoNP6xXo04phqFMpuw&feature=mh_lolz

      Delete
  22. Ja volim zimu i sneg, i volim da se smrznem i da mi pocrveni nos i da mi utrnu prsti na rukama i nogama. A sve ovo volim zato što uvek mogu da se zgrejem, a leti ne mogu da se rashladim, jedino kožu da skinem. :D

    ReplyDelete
  23. Ja sam prema zimi ambivalentna, kisnu jesen definitivno mrzim, a sneznu zimu i volim i samo pomalo/ponekad mrzim, nadjoh cizme pre neki dan pa je kanda jos vise volim ;) sneg=romantika jos od kad sam bila mala, pa tako i sad :) carapice i tepih su mi hit, a macan je zvezda svakog posta u koji ga ubacis

    ReplyDelete
  24. Ajme snijega!*.* Ja ga obožavam ali ga nema još nikako :( Rado bi se s tobom mjenjala! :) Kosa ti je divna, baš baš skroz!

    ReplyDelete
  25. Ni ja bas ne volim zimu =/ uvijek mi je hladno (slabo se oblacim) . Danas je hvala Bogu kod nas malo otoplilo, snijeg se poceo topiti, i isla sam u setnju =D ,, fine su mi carape =D

    ReplyDelete
  26. Kobasica je preslatka :)
    Zamrzila sam odavno majstore, a lagano i mene počinje nervirati zima, samo zato što je jako klizavo - bacam hejt na t... pih

    ReplyDelete
  27. Ahhhhhhhhh,sve do zadnje fotke,pitala sam se,što si takva,što kompliciraš...ali priznajem,imaš pravo <3

    ReplyDelete
  28. kobasica je zakon :)
    što se tiče majstora..ne znam, jab to kažnjavala nekako. strpala bih u sobu gdje bi vječmno morali ispravno postavljati podove.

    ReplyDelete
  29. Ajme šta su ti ovo napravili??? Mrzim majstore.
    Ja mrzim snijeg i srećom pa ga kod nas još nema (blaženo more), ali svejedno suosjećam s tobom, ja bi dobila slom živaca da otvorim vrata i ugledam onakav snježni prizor :)
    Btw, i ja stalno sjedim na podu, ponekad čak i na poslu :)

    ReplyDelete
  30. Jao, majstori u sred zime i to zaboravni, aljkavi :(
    Čuvaj živce , draga ...

    ReplyDelete
  31. Carape su ti samo takve :D
    Nemoj mrzit' zimu bas je kul!
    Volim Smak<3

    ReplyDelete
  32. Ma kako možeš da mrziš zimu kad se tako smotaš sa Kobasicom u toploj sobi? :)
    Kad ideš vani, onda je dozvoljeno :D

    ReplyDelete
  33. ma 'ko kaže da snig nije super... ali na fotkama, samo ga drži dalje od mene ;)
    zato je kobasa zakon <3

    ReplyDelete
  34. Kako imas lijepe nokte .. ovo gdje drzis macu :)) i ja hocu ljetoooo!!!! ne mogu to dovoljno puta ponoviti, mrzim snijeg i zimu i hladnocu i sto sam prehladjena sad radi zimoce!

    ReplyDelete
  35. ...a sad jedna prigodna, zimska...:)

    http://www.youtube.com/watch?v=LH0Zg6hi4Zo


    ReplyDelete
  36. kobasica, tepih i čarape <3
    majstore ne lajkam! i kod mene su neki dan bili, kao pokušavaju popraviti sranje koje su napravili kad smo postavljali radijatore. zbog njih se ja cijelu zimu smrzavam na jedva 12 stupnjeva. jebo ih nesposobne!

    ReplyDelete
  37. Najludja si. Za zimu si u pravu, ni ja je ne podnosim. Sem sa prozora za NOvu Godinu, to mi se svidja. Lude su ti carapice, eh, i ja sam tako stalno sedela kao devojka, ali od kada imam decu sa poda samo skupljam-carape, igracke, bojice, snalice, gumice, mrvice..posla koliko hoces!

    ReplyDelete