Sunday, December 30, 2012

Tag random pizdarije :)


Tagovala me Betmenka ali prvo moram da kazem
Malena, srecan ti rodjendan!!
da rastes (:)) velika, budes zdrava i sto pre diplomiras!

Sad tag :)

POSLEDNJE
..stvar koju si popila : kafa
..poziv : stigao mi dzemper
..SMS : Guta dogovara kafu
..saslusana pesma : Letu Stuke "Shutis"
..stvar koju si pojela : salata od brokole
..procitana knjiga : Vilinska prica
..posecen blog : Psycho Cat

DVEHILJADE DVANAESTE GODINE SI :
Upoznala neku novu osobu : puno njih
Prestala da volis nekog : hmm..
Smejala se do suza : ppovratak iz Bitolja sa koncerta :))))))
Upoznala nekog ko ti je promenio zivot : ne
Cula da neko prica o tebi nesto lose : psi laju na karavane a karavani prolaze..
Jela kupus : retko :(
Prekinula naviku : ne
Napila se : znam kad mi je dovoljno, s'toga JOK :)
Pocela raditi nesto sto te ispunjava : ne
Kupila nesto sto neopisivo volis : ne

RANDOM PITANJA
Koliko dece bi zelella da imas : ni jedno
Imas li kucnog ljubimca : jep
Da li bi zelela da promenis ime : ne, hvala
Kako si provela svoj poslednji rodjendan : bezvezno..
Kad si se probudila jutros : u 1
Sta si sinoc radila u 00:00 : doruckovala
Sta jedva cekas : da se preselim
Sta bi volela promeniti u svom zivotu : posao i mesto boravka
Sta te trenutno nervira : to sto mi daleko kuhinja a mrzi me da ustanem
Tvoje pravo ime : Ivana
Nadimak : Iva ili Iv (mada me bivse cimerke zovu macko :))
Imas li momka/muza/blabla : Jep
Volis li ga : vise nisam sigurna..
Sta si u horoskopu :Devica
Koliko si visoka : 178
Pvi najbolji prijatelji : Marina i Ivica
Prvi kucni ljubimac : papagaj Prle
Prvo putovanje : prvo koje pamtim Sarajevo '88 :)
Prvi koncert : Van Gogh
Kad si se prvi put zaljubila i u koga : sedmi osnovne, zvao se Goran

DA LI TRENUTNO
Jedes : nope
Pijes : kafu
Najradije bi isla : U Beograd (i ostala)
Slusas : macku kako hrce
Sminkas se : jok
Lakiras nokte : zavrseno :)
Pricas s'nekim :jok

JESI LI IKAD
Poljubila lika kojeg ne znas : nope
Eksirala tekilu : Ou jea..i razblazila je pivom :))
Izgubila naocari : Ne
Povredila nekog : vise puta :/
Bila povredjena : jednom i nikad vise
Napila : vec rekoh da znam kad treba da stanem  :))
Plakala zbog necije smrti : Previse puta za jedan zivot..
Izgubila nesto vrlo vazno : Nazalost..
Ljubila se u liftu :davno je to bilo..
Plakala zbog ogrebotine : jok..ipak sam ja polumusko :)
Isla na nocno kupanje : davno

VERUJES LI
U sebe : Apsolutno
Cuda : Povremeno
Boga : Ne
Savrsenu maskaru : jos ne nadjoh takvu
Reklame : Ne
Ljubav na prvi pogled : Ne bas..

ILI ILI
Ananas ili banana : oboje
Jutro ili vece : Jutro
Decko ili cura : decko
Auto ili motor : Mazda RX8
Klasicna muzika ili Hip Hop : Klasika uvek :)
Laptop ili racunar : Laptop

OSOBA
..na koju trenutno mislis : ..je daleko..
..koja te najvise povredila : muski roditelj
..koja ti se svidja : Onajkojimisamousnovimadolazi
..koja je uvek uz tebe : JA

IMENUJ
Osobu za koju bi uradila sve : nema takve
Osobu koja ti je daleko a opet tako blizu : Onajkojimisamousnovimadolazi
Najzgodnijeg lika/ trebu : Monica Belluci/ Lista je poduza :))
Osobu koja te uvek nasmeje : par komada njih, pomno izabranih i pazljivo cuvanih +Dajdza Velicanstveni :))
Osobu koja te je poslednja zagrlila : Moj Veseli Cvetic

BILO NEKAD, VISE NE
 Nekadasnja ekipa : IV3 jezickog smera
Nekadasnji drug iz klupe :Suki
Nekadasnja najbolja drugarica : Jadranka (ne ponovilo se..)
Nekadasnja ekipa s' neta : Blesani s' Muvanja i jos blesaviji blesani s' "covece ne ljuti se"
Nekadasnja omiljena pesma : Hotel California


Eto, dosta od mene. Svako ko procita je tagovan!!






20 comments:

  1. heeey - kako si nas majstorski navukla :)
    napisacu veceras sve, ovo je tako zanimljivo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. izvol'te
      http://clarice-jacobs.blogspot.com/2012/12/tag-ovanje.html

      Delete
  2. Obožavam ovakve tagove, mogla bi ovo čitati satima :))

    ReplyDelete
  3. ZARAZILA SAM BLOGOSFERU FAK JEA :D

    ReplyDelete
  4. uzivala dok sam citala..obozavam ove postove..

    ReplyDelete
  5. Ubav post a mene bash i ne mi se pisuva mnogu vo posledno vreme,pa ke go preskoknam tagot...
    Srecna Nova godina i site zelbi da ti se ispolnat ti posakuvam od srce:)

    ReplyDelete
  6. haha ovo je super,moram i ja uskoro odradit,tagovana sam

    ReplyDelete
  7. jao navuce me!! Procitah zadnje i iznendaih se :P a ionako nemams ta radit :D

    ReplyDelete
  8. dodji u beograd i ostani! :)
    srecna nova... :*

    ReplyDelete
  9. Srecna ti Nova godina! :)
    Sve sam procitala i smejala se povremeno :)))

    ReplyDelete
  10. onajkojimisamousnovimadolazi :D
    nadam se da ćeš ove godine ostvariti želju, otići u beograd i tamo i ostati :)

    ReplyDelete
  11. ajme super... ali isto ću se pretvarat da nisam pročitala ;)

    ReplyDelete
  12. Neka ti u 2013. taj počne dolaziti i ovako, a ne samo u snovima.. :) Volim čitati tegove jako, i volim ih raditi, možda ovaj napravim za koji tjedan :)

    ReplyDelete
  13. U ja tek vidjeh tag :/ Hvala ti puno draga moja :************ Baš te sada volim :P :D

    ReplyDelete
  14. Sve sto si pozelela bas ovde, da uskoro ostvaris!
    :*

    ReplyDelete
  15. Ma, da ne bi...;))) Dirnulo me baš par stvari koje pročitah....Drago mi je, Ivana! Kad seliš ;)?

    ReplyDelete