Sunday, December 9, 2012

Nedeljni brblj


First things first :)
Cica maco srecan ti rodjendan!!!


Random stvarcice

Kopajuci sinoc po netu, naletim na ovo. Prosto ne znam  da li da si pucam sebi u koleno od muke ili da cestitam Vranjkovicu na izuzetnoj podukciji. Prosudite sam :

Opet nas je iznenadio sneg u decembru. Mos' misliti..
Citam jutros kako se zena poradjala u kamionu jer nisu mogli da se probiju do bolnice a putovanje od 60 km od tacke A do tacke B trajalo je 11 sati..Zato nam je administracija brojnija od vatrogasaca i putara zajedno..sta ce nama to..

Od deset knjiga, koje sam procitala zadnjih mesec dana, samo se jedne (delimicno) secam..Svratim, tako, kod Misti kao antibiotik (na 6 sati :) da vidim sta to druge zene citaju..Predlozi uvek dobrodosli..

Konacno se doskidala druga sezona "Upstairs, downstairs" - a i bas sam srecna. Ko voli Downton Abbey ili Kucu Eliot, evo mu predloga za gledanje :)

Imate kod Biberlee jednu prekrasnocu od muzickog posta.
Kod Milje divan post o pricama i legendama iz mog kraja :)

Jos nesto sam htela ali cu se toga verovatno setiti kad kliknem "objavi" :)

21 comments:

  1. ah sneg.. moje putovanje se uprvo zavrsilo, je trajalo 28 sati, pocelo je i zavrsilo se u tacki a, a za sve to vreme smo presli 40 km.. bice da nas je sneg jako iznenadio.. bar se nisam porodila u tom busu, jedino bi me to iznenadilo vise od toga kako sam provela svoj slobodan vikend :)

    ReplyDelete
  2. pa, ja sam prisilno izbivala van Zagreba 24 sati duže od planiranog, jer je bilo "tko ne mora, nek ne ide na put". ne bih rekla da nas je ovdje po RH iznenadilo, samo je pao pošten snijeg i prvi dan ej bilo zeznuto za hendlat ga.
    ali, provest vikend doma, na toplom..divotica..:)

    ReplyDelete
  3. Jučer smo se probudili u skoro pa mraku, jer naime, živimo u potkrovlju, samo tri od milijun prozora nisu krovni, a krovni zatrpani. Do pola zatrpani i ovi drugi. Onda smo se ZAra i ja obukle u medvjede i otišle do grada (živim u centru pa to i nije bio neki pothvat), bilo je baš romantično. Umjesto poznate zg špice i koka i štikletinama i večernjim toaletama u 11 ujutro, špicom jedva hodali ljudi u skafanderima i sa sanjkama! Odlična promjena! Ilina
    P. S. Prijedlog za čitanje: upravo pročitala Njen strašni sklad, od A. Niffenegger (napisala je Žena vremenskog putnika), tako malo lakša literatura, a nije ni banalno ni bedasto, i svakako nije predvidivo!
    Ilina

    ReplyDelete
  4. To 'jos nesto' u sljedecem postu :D

    ReplyDelete
  5. Da cestitas na produkciji i da poslusas i ovo:http://www.youtube.com/watch?v=A2SzNxq7T8c.
    O snegu nemam koment,moj kraj se ne spominje,slusam prognozu od suseda istocnih:)

    ReplyDelete
  6. ajme, totalno sam ljubomorna na ovu objavu da si pročitala 10 knjiga u zadnjih mjesec dana... nikako da nađem baš toliko vremena :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gradski prevoz, moja ti :) Pola sata u jednom pravcu..i tako svaki dan :)

      Delete
  7. Učini mi se da sam pročitao kopajući sinoć po nosu, naletim na ovo hahahahahaha. :D

    ReplyDelete
  8. haha jel to ona zenska sto je dala bebi ime Snezana,kraljica....sretan rodjendan maci :D

    ReplyDelete
  9. Klasika: http://www.planetebook.com/
    Snijeg je u Sarajevu zasad podnosljiv, no najavise za sutra -15. Divota!

    ReplyDelete
  10. Ajme što ja ne volim snijeg :)
    Zavidim na 10 knjiga, ja nikako da stignem jednu dovršiti šmrc

    ReplyDelete
  11. Dobar ovaj nedeljni...kakav je bio taj b-day party :)

    ReplyDelete
  12. Ovo da nas snijeg u decembru iznenadi shvatam kao i onaj vic: Sastanak udruženja "Ništa nas ne može iznenaditi" se otkazuje zbog kiše. :D

    Mene mori neka depresija završetka godine, šta li, naravno da mi ovo vrijeme nikako ne sjeda...

    ReplyDelete
  13. malo samoubistvo mozga, divna produkcija!

    ja sam imala tu sreću da gledam sneg samo kroz prozor, tako da sam za sad još sanjivo zaljubljena u njega :)

    uzimam upstairs-downstairs i nudim cranford, kažu da je jako dobar. još nisam gledala, ali izvori su pouzdani :)

    ReplyDelete
  14. Cica maca je baš fabulous!
    I ja mislim da je a žena curicu nazvala Snježana.
    Dašta nego iznenadio snijeg, tek je decembar, oni su za snijeg tek u martu spremni :p. Balkanski sindrom neki

    ReplyDelete
  15. Ja u poslednjih mesec dana procitah svasta i svega se secam, ali je ponesto ostavilo i traume na mene. :D Sneg je najzad napadao i kod mene i ceo dan sam hepi, hepi, spucalo me je praznicno raspolozenje, pa sad pravim ukrase za jelku i stan, tralalalala la la la laaa! Srecan rodjendan maci!

    ReplyDelete
  16. <3 <3 <3 <3 ja sam tek sad videla ovo, koje si ti srce :))))))))))
    Hvala puuuuuuuuuuuuuuunno :*************

    ReplyDelete