Monday, December 17, 2012

Mrza

Mrzi me da disem
Mrzi me da pisem..
Da ne moram povremeno do kupatila, ne bih ni ustajala iz kreveta..

Opet sam u periodu manijakalnog gledanja serija (a nakupilo se, vala). Jos otkrih dve pride
1. Scandal
Politicki triler, crisis managament..brza, dinamicna, drzi paznju. Sad treba da cekam novu epizodu do januara..(Majo, obrati paznju :))
2.A Young Doctor's Notebook
Bulgakov na americki nacni. Mladog doktora igra Hari Poter. Mladog doktora, kad ostari, igra Don Drejper. Cini se zanimljivo :)

Stigla mi "Senka vetra" od Tine pa sam obezbedjena sa autobus literaturom neko odredjeno vreme :)
Stigle mi i srecice od Marsovke (poslikam ih nekad u buducnosti..jos se ne snalazim u haosu posle majstora)

Kasnice vam svima Bozicno- Novogodisnje - Bozicne cestitke jer neko treba da digne dupe i ode do poste..a napolju pljusti..

Stigla Golden Rose sljokicasta kolekcija. Posle razmisljanja od 20 minuta, kupila sam si jedan. Inace su duplo skuplji od onih normalnih..
Evo ga 115 u svoj svojoj "lepoti"

Utisci :
Namazan u jednom sloju preko basecoata. Sljokice se uzasno neravnomerno nanose, brzo se susi ali se i brzo skida. Uz sve to, kaci mi se za dzempere i pored 2 sloja top coata. Posle prvog pranja kose ostala sam bez pola sljokica posto otpadaju "na komadice". Dacu mu jos sansu, dve preko nekog drugog baznog (jer ovako nema nikakvog smisla) pa ako ne fercera, ide mojim ljubimicama da se igraju..
Jos dve nijanse mi je uhvatilo oko

105 - svetlo ljubicasti jelly sa zelenim heksagonima i
116 - krupne crvene/ sitne crne sljoke
ali nekako imam utisak da cu ih samo odgledati (ovo cisto za one zene sto uzdisu i pate..mnogo, mnogo bolji su mi bili circus confetti)
Sve ostlo izgleda mnogo bolje na slikama, nego inace..

Cizme jos ne nadjoh ali sam se zato pocastila ovim

Kobasica approved :) Nesto mi se cini da ce se i Marsovki dopasti :)

Tetrapak se, inace, otvara ovako

Kobasica imitira gazdaricu



Citam vas ali me mrzi da komentarisem. To, kad prodje mrza..

34 comments:

  1. Joooj, čupavica lepa! Ali, što joj vire brkovi na prvoj slici, hihi. :D
    Ja volim da mackam te lakove sa šljokicama, ali mrrrzim kad treba da ih skinem, sva se ušljokičavim! -_-

    ReplyDelete
  2. Super su mi tenisice :))
    Obožavam šljokice, ali moram priznati da su mi ove nekako ipak too much za moj ukus :) Nadam se da će ti se vrijeme ubrzo poboljšati pa da ti se vrati volja za životom heh :)

    ReplyDelete
  3. Divan je lak, divne su patike i najdivnija je Kobasicica :-) Patike ti se inace slazu uz lak, nekako su sarene. Rece meni ciko iz one parfimerije sto mi sponzorise GR kako mora u Makedoniju jer nigdje ne moze nabaviti te GR lakove, valjda mu je tu kod tebe jos i najblize ili bi morao u Tursku ili Bugarsku. Ja inace preko th sljokicastih mazem Essence nadlak onaj u crnoj neprovidnoj bocici, em osusi za sekund, em se nista sljokice ne kace za maice i ne otpadaju.

    ReplyDelete
  4. Divan je lak, šteta što nije malo kvalitetniji! LOL za tetrapak xD

    ReplyDelete
  5. Mrzim te lakove sto čopaju dzempere :D

    ReplyDelete
  6. divan je 105! ja sam imala dva sloja preko baze, pa plus tc i na sve to ga matirala, ni na šta se nije kačio!

    ReplyDelete
  7. Nemoj biti mrzaa!!!!

    Mene nasmija ovaj tetrapak hahaha, a Kobasica je med :)

    ReplyDelete
  8. Divne šljoke, šteta što nisu kvalitetnije. Lajkam 116!!!
    I ja sam se okuražila i kupila sam proziran sa plavim šljokicama od Essenca i stavila sam topcoat (nokti su mi narasli nakon 2 doze fitoval tableta) i zasada drže (tri dana - pranje kose, namakanje u kadi, uzaludno pranje prozora)

    PS. Daj pošalji adresu na gmail ili na fejs (isti je nickname) pa ti pošaljem čestitku :)

    ReplyDelete
  9. bas mi se svidja taj lak. =D a ja nekad naglo hocu da otvorim mlijeko, i svu onu plastiku skinem, haha =D pametno i bolje je tako kako ti radis =D

    ReplyDelete
  10. Gadna boljka ta mrza,a izgleda presla i na malog cupka:))

    ReplyDelete
  11. Jao, jao, i ti se pridruzujes pomami za sljokicama, samo ja jos uspesno odolevam. Pikirala sam 108 i 111, a mozda i 117 ali se trudim da ih kupim sto kasnije, recimo negde u februaru. tako cu dokazati da sam karakter ;)
    Jel to samo moj macak trazi najskrovitije budzake za spavanje, ovaj tvoj se bas lepo vidno opruzi, posred tepiha. moj kad zakunta u nekoj kutiji il ormanu nema sanse da ga pronadjemo dok se sam ne obznani.

    ReplyDelete
  12. Ahahhahahhhha... "Tetrapak se otvara ovako" :D NAsmijah se.. A te šljokice ja nikada ne stavljam, jer obično moram pola nokta zguliti :(

    ReplyDelete
  13. Lak je odličan, valjda će i kod nas doći! Samo si ga trebala nanijeti preko nekog baznog, ne sviđa mi se kad se tako linija nokta vidi. Preko možeš isto sloj mliječno bijelog pa imaš jelly sandwich :D

    Kobasica u imitaciji gazdarice je jako uspješan :D

    ReplyDelete
  14. AAAA kako su ti dobre patike!!! I slobodno pošalji adresu na e-mail, meni pošta usput svakodnevno ;) Nek mrza što prije prođe.

    ReplyDelete
  15. ni meni se ne da. idem u krevet. krasan ti je lak;)

    ReplyDelete
  16. kobasica loveee <3.<3
    taman sam pomislila odoh da lovim lak, kad on ne saradjuje, mada ga mozda ipak ulovim :)

    ReplyDelete
  17. I ja sam gledala Scandal, ali posle dve-tri epizode postaje bzv sa nekim nerealnim zapletima i ubacivanjem kao neke love story:( Ovo sa Donom Drejperom me baš zaintrigiralo:)

    ReplyDelete
  18. Ja glasam za imitaciju :)
    Aaa je li ti to planiraš nešto kao ljubičasti lak....čekam tu fotku!!!

    ReplyDelete
  19. Glitter ♥ Kobasica je zakon - once again :D Ovo vrijeme nije ni za kog, osim za Jack-a Trbosjeka :D

    ReplyDelete
  20. Sljokice @_@ suuper! :)ma ima da ih kupim pa nek otpadaju, ili da nabudzim takav lak od nekog providnog :D
    A tek patike, jao ovaj post je kao da sam ga ja pravila, samo da se sareni...
    <3

    ReplyDelete
  21. Ovako je u Sarajevu danas, pa ti skontaj: http://www.depo.ba/media/pictures/2010/11/23/276ecba92f0341a7e668b20e160432ed.jpg
    Drzi se kreveta. Tamo je najbolje kada je ovakvo vrijeme.
    Kobasica <3

    ReplyDelete
  22. U istom sam stanju, ništa mi se ne da i samo serije gledam.
    Tenisice su preslatke :)

    ReplyDelete
  23. Kako je dobra ta sljokicasta kolekcija! Ko bi rekao da je to GR! Hm, ko zna gde bi se to kod mene moglo naci, treba da zadjem malo na lakoholicarske teme. Maca je cool ;)

    ReplyDelete
  24. lol, to je kod tebe izgleda zarazno, sve mi se čini da se i kobasa uhvatila ;)

    ReplyDelete
  25. I meni tako dođe, pa onda treba ići i nadoknađivati blogove kasnije :p.
    Ja volim lakove s šljokicama! Ali nisu svi dobri, najbolji mi je bio Circus confetti od Essence, toplo preporučujem.
    Zbog Kobasice i svih ovih blogomačaka hoću i ja sad mačku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A pazi stvarno, sve neke mačke po blogovima. :D

      Delete
  26. A meni se lak baš sviđa, mislim da ću uzeti onaj sa skroz srebrnim šljokicama pa šta bude :D

    ReplyDelete
  27. Mrzo, jel' te prošla mrza ?! :)))
    Vrati nam se,....treba nam tvoja energija !!!

    ReplyDelete
  28. GR lakovi! ne znam koji mi je ljepši :))
    a na kobasicu sam ljubomorna :D težak je taj mačji život :)

    ReplyDelete
  29. I mene sve nesto mrzi, vec dva dana nisam sudove oprala, a posto smaka sveta nije bilo danas, ipak cu morati. :D
    A bas lepo izgleda lak taj tvoj, a i svi ostali, ja josh nisam videla ovde da ih ima, ali posle ovih tvojih komentara i ako dodju, necu ih uzeti,hehe.

    ReplyDelete
  30. Lepi su lakovi ali mrzim iz dna duse da ih skidam. Maca je slatka, uziva

    ReplyDelete