Wednesday, December 5, 2012

I'ts never too late for 360


Nedelja br.11, muzicka podloga

Ponedeljak, setnja kroz parkic i jesenji motivi. IDEJA!!

Utorak..od ideje do izvedbe uz poteskoce razne ;). Nadjem "spot" za snimanje klipica (pokusaj br. 2), krenem da brbljam i napadnu me cigancici :)) Od klipa ostalo samo ovo

Sreda - dan za smucanje po marketima. Specijal za Bozicnog teroristu ;)

Cetvrtak - slavi se Dan Republike :)))

Petak je Mistindan :)

Subota..ako jos jednom kazem da izlazim u subotu, pucajte mi u kolena. Stori gouz lajk dis - nesto od ozvucenja je uginulo, svirka pocinje za pola sata, jedini koji se razume u bonzle i cincilatore je m.d. Pomoc prijatelju u nevolji i tako to..a mozda bude i dobra svirka :) sram me bilo, ja opet s' pivom :)

Pocinje, tako, svirka. Bubnjar iz neke bluz price, niko ne zna kako je upao u kombinaciju. Mali na sajzeru klasicni tezgaros, ima i obozavateljke na balkonu. The zvezda gitarise i peva..izbor muzike njaa i trenutak veceri - MISLIM DA SAM VIDELA CICAMACU :)
Dva detalja na slici, zbog kojih sam morala da operem oci..

Nedelja je bila dan za spavanje dok me Eleno mome nije istresla iz kreveta...

35 comments:

  1. Daklem, došla zakaaaašnjela pošiljka? Drago mi je da je Zoran bio vrijedan :).

    Kod tebe još uvijek jesen, eh. Ja opet moram mijenjati naziv bloga hahah.

    E, ja ne kontam detalje s posljednje slike :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila jesen do juce..sad je mazija :)
      Zoran tebe voli..ostale posiljke je vratio, baksuz, jedan

      Harmonikaska narukvica i belice carapice..kad nisam umrla od smeha :))

      Delete
    2. Nemoj tako, mozda mu je narukvica od babe kad se rodio :-)
      Za carape ve cne znam sta bih rekla :-)
      Eee, eto mene kod tebe, kasni zima i snijeg, meni odmah pozitivno, hocu Miholjskog ljeta :-)

      Delete
    3. Najzalije sto nisam narukvicu lepo uslikala ;))
      EE..Miholjsko leto..

      Delete
  2. Prva i druga-da li je moguce da su sa ove planete?!<3
    I,jesi li uspela da operes bele carape s ociju:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedva, sestro slatka, jedva..a on mi se jadnicak jos namesta da ga slikam..

      Delete
  3. Bijele čarape+crne cipele i ova narukvičetina?

    Vidi kod nje jesen, malo ti kasne godišnja doba bome, kod nas zimoća uveliko!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam kontala da je to dvoje. Ok, ipak nisam ćorava :D.

      Delete
  4. Replies
    1. Znaes kako ubavo bese..samo za slikanje :))

      Delete
  5. Imam i ja slicno drvo uslikano, videces ovih dana! Jao ovaj gitarista je strava i uzas, bele carape i ove patkica cipele @_@ adio mio! My eyes are bleeding! :D Samo ti nama pij piva! Ziveli! ;)

    ReplyDelete
  6. hoću i ja jesen opeeeeeeeeeet :D kako je divno i krasno i sveee :DDD
    thumbs up za Dan Republike! i pivo :D
    zadnje neću da komentarišem, bole me oči

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hocu i ja al nema vise..samo kise jesenje kroz moje prazne dzepove ;))

      Delete
  7. Lele, beih carapa i prasnjavih cipela !!!
    Ove jesenje su mi odmorile oci!
    Sutra je dan 'D' za razmenu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jee!! cekam tatka u zasedi a posto imam i hodanje, vucem paketic sa sobom (sa nadom da necu drsku odvaliti od spretnoce) :))

      Delete
  8. Zlocin ovo u vezi crnih cipela i bijelih carapa :O

    ReplyDelete
  9. Neka ti e nazdravje pivoto :D:D Slikite se prekrasni :D

    http://ilovefashionizabela.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. U četvrtak se slavio rođendan moje matere. :p

    ReplyDelete
  11. prekrasne su mi ove jesenske fotke :)
    i, naravno, lajkam pivo :D

    ReplyDelete
  12. Ja sam pre neki dan ispod čizmi navukla vunene čarape, kao svaka blogerka koja drži do sebe i dvog zdravlja :P :D

    ReplyDelete
  13. Dan koje republike? Nije valjda ONE? :D
    A kako je lepo to žuto lišće! Oko mene sve neko braon i blatnjavo :(

    ReplyDelete
  14. Bijele čarape ne mogu komentirati, prerano mi je za takve šokove :D
    Joj kako mi je ovo lišće po podu lijepo, baš super atmosfera :) i uvijek tako kul izgledaš na fotkama sa pivom hehe

    ReplyDelete
  15. Meni je sve ovo super!Pogotovo ponedjeljak!

    ReplyDelete
  16. Što mi je lijepa tvoja jesen <3...a i reklama za SKOPSKO nije losa hehe

    ReplyDelete
  17. Blago tebi. U Sa vec pingvini padaju u bendek.
    Ja vidjeh carapice i sad mi je lose. XD

    ReplyDelete
  18. dobre fotke... naročito ova zadnja s bijelim čarapama ;)

    ReplyDelete
  19. A jes' ti fin ovaj parkic. Kod nas samo u snovima ovoliko lisca! :(

    ReplyDelete
  20. bitno da nikad nije dosadno. sve sto vidis obogacuej zivot u ovom ili onom pravcu. ja uvek kazem kako bismo uopste znali da smo normalni ako nikada ne vidimo nenormalno (i vice versa). :)
    kosa ti je vvvvooooouuuuu (izgovorio kianu rivs), fenomenalna!!!

    ReplyDelete
  21. Čarapice sam skužila, narukvica mi je bila sumnjiva :D

    ReplyDelete