Thursday, December 27, 2012

Godina u slikama, postovima, knjigama..part I


Jedna laganica kao podloga

 Svi nesto prave wish liste, svode racune od protekle godine, planiraju docek..Ja sam potpuno i kompletno radosna sto ove godine necemo raditi za docek.
 Sad kad se setim, od 2000. do danas, uz izuzetak 2005. (kad sam zbrisala na 2-3 dana) i 2007. (provela s' infuzijom u ruci), svaki sam docek odradjivala. Prosle godine sam uspela da zbrisem oko 1 i zavrsila u "Zadnjoj sansi" i bilo mi je bas super :)

Godina je izgledala nekako ovako:
Januar
Higlight januara bila je setnja medju oblacima
i moja jadna zamrznuta kancelarija

Februar je obelezila proja, treniranje zivaca od strane zle babe i prica o zensko- muskim odnosima



U martu sam vas uglavnom davila pricama o Irskoj i Keltima, nestrpljivo cekajuci St. Patrick i u dahu napisala pricu o prvoj samostalnoj (najomiljenijoj i najvoljenijoj) organizaciji koncerta u dosadasnjoj"karijeri"

U aprilu me nervirao Zoran (kao da me sad ne nervira, al' hajd'), farbala sam majice, krpili smo Kobasicu, pricala sam o tezini i setala po Matki

U maju sam vas vodila tamo gde voda pada, pricala o poklonima, rednom rodjendanu i plisanim popisancima
Marsovkina omiljena :)

Nastavice se..

23 comments:

  1. OPa, pa dosta sam ja preskocila, sto je sladak ovaj malisa sa poslednje slike :)

    ReplyDelete
  2. Vidiš kako je to bila dobra godina! Pa ovaj ožujak/mart kao da je bio jučer, još se živo sjećam tih postova! Ponosno mogu izjaviti da sam redovno čitala gradivo u to vrijeme, sjećam se svega...što vjerojatno neću moći reći za drugi dio godine...ali zato jedva čekam nastavak rezimea!

    ReplyDelete
  3. Meni temperatura ne da da pišem novogodišnji :D. Žućko s podočnjacima <3

    ReplyDelete
  4. Kad bih morala izdvojiti jedan post, to bi bio ovaj o plisanim popisancima. <3

    ReplyDelete
  5. sjećam se dosta stvari o kojima si pisala :)
    volim ove rekapitulacije, čekam nastavak...

    ReplyDelete
  6. nadoknadjujem propusteno :)
    dobro da si se vratila i dodala komentar, bas bi mi bilo zao da nisi ucestvovala. sve imam utisak da jos neki fali, ali nemam kako da utvrdim...

    ReplyDelete
  7. Ja procitah sve ponovo...Skroz je drugacije kad se cita ovako,kao da citam knjigu-i zasto i ne bi bila knjiga??
    Cekam nastavak,bas ovakav!

    ReplyDelete
  8. Kakav krasan post! I odlična ideja! Ja se ovog aprila sjećam kao jučer!
    Moja godina je bila teška, nikom se ne ponovila. Nemam živaca da je pregledam još jednom unazad.

    ReplyDelete
  9. Ajme meni ova ljepota na zadnjoj slici, sunce malo preslatko :))
    Evo ja ove godine ne planiram ništa za doček, baš mi se nekako ne da.

    ReplyDelete
  10. Dobar način prisjećanja i da nadoknadim nepročitano. :)

    ReplyDelete
  11. sad prvi put vidjeh post 'šetnja među oblacima' i mogu reći da su fotke prekrasne, a o matki da ne pričam.. jednog dana stvarno želim posjetiti to mjesto, oćeš mi bit vodič? :)
    pravi šećer na kraju <3

    ReplyDelete
  12. Odlican pregled. Cekam nastavak. Joj, Matka je bila odlicna. :D

    ReplyDelete
  13. Što rekla Biberlee, gadna, teška, ružna, fuj i nadam se posljednja takva, bar na neko vrijeme. Nemam nikakve želje da je se prisjećam, ni u postu ni u budućnosti.
    Ali dobra ideja za pisanje i sumiranje godine. :D

    ReplyDelete
  14. odlican pregled ,odusevio me post :)

    ReplyDelete
  15. Ovo je odlicna ideja za post! :) A citala sam taj post o tezini i druge u kojima to spominjes i ti meni vala ni na jednom slici ne izgledas mrsavo nego taman kako treba!

    ReplyDelete
  16. Tek sad vidim da ja tebe pratim cijele godine :))) sve znam!!! April mi je bio poseban, ali kod tebe je uvijek zanimljivo :*

    ReplyDelete
  17. Da, sto kaze Ducili, kod tebe je uvek zanimljivo i nacin na koji pises o tome. Srecna Nova godina!!

    ReplyDelete
  18. ja najbolje pamtim one wicked witch postove...

    ReplyDelete
  19. Neka ti je sretna Nova i da bude jos ljepsih trenutaka :) :*

    ReplyDelete
  20. Kako vrijeme leti, kao da sam juce citala te postove:-) I ne znam vise ni kako sam otkrila tvoj blog, cini mi se kod Duci,ili sam nju kod tebe. Bilo kako bilo drago mi je da vas sad obe citam i pratim, a tebe sam citala i ranije kad nisam imala blog i kad nisam komentarisala.Meni ne izgledas, niti si mi izgledala mrsavo. Ja sam nekad bila mrsava, prije jedno 10 god. doduse, i sjecam se muka da se udebljam, ali moj apetiti je bio kao kod omanjeg vrabca. A onda sam krenula u teretanu i da jedem proteine i sad mi nista od toga en treba, mogu pojesti vola. Neki dan sam sama pojela skoro citavog mariniranog zeca :-)
    Da Nova bude sretna i super uspjesna i puna ultra veselih postova, putovanja i svega lijepog sto bi ti voljela :-*

    ReplyDelete
  21. dobro... sad čekam nastavak ;)
    presladak ti je momčić sa zadnje fotke *.*

    ReplyDelete
  22. ZAšto meni ne izlaze obavještenja da ti pišeš??? Kome da se žalim zbog toga? Koga da tužim? Koji je sud zadužen za to??? Jel? :D Ti si meni prelijepa :D :*

    ReplyDelete