Saturday, December 8, 2012

Garderoba vs. kozmetika - 10 : 0


First things first!
Draga smizlo, zelim ti da ti ovo padne na glavu (ostalo ces sama :))
drpnula sam fotku oc Coxy

Sad cu da vam naredjam milion slicica :))
Prvo jedan disklejmer : sve sto vidite na fotografijama dobijeno je u zamenu za nesto moje (sto ne nosim, malo mi je , veliko..ili mi se jednostavno ne svidja) ili kupljeno od para zaradjenih prodajom.
Potrazite slican sajt u vasoj zemlji. Mislim da se u Srbiji zove mojekrpice.com (i u Hrvatskoj)..ovde se zove mojagarderoba i ja sam jako, jako srecna sto takvo nesto postoji. 
Posle hipe -a zvanog "ocu sve!!" (LMC to dobro zna :)), sad vec fino selektiram, failove sam zamenila ili prodala i imam vec par devojaka (koje imaju slican ukus i nose istu velicinu) od kojih kupujem.

Evo sta je to nekom drugom bilo "djubre", a meni zlato

Bandana nikad dosta. 3 za 3 markica + svilena sa ruzama + grez svila sa monogramom ;)

Najcrvenija crvena pin up haljina za 10 e (nemam pojma na sta i kad cu da je obucem ali sam se zaljubila ;))

Nostalgicni dzemper za 4 e (imala sam ovakav kad sam bila mala)
Maslinasta somotska kosuljica iz Stradivarijusa sa pripadajucom bandanom :) Ovo je isto bila ljubav na prvi pogled i onda je nacekam na 50% popusta
Leva kosulja je <3, desna sa vezenim cveticima mora da se stesni

Siva tunika mnogo lepse stoji nego sto izgleda na slici a Stradivarijusova haljinica me kupila Petar Pan kragnicom
Prugasta lanena i kremasta od grez svile po 5 e svaka
Crna suknja i psihodelicna rolka 7 e u kompletu
Kardigan/prsluk, pelerina i petrolejasta angorska rolka - sve zajedno 10 e
Kosulja, kasmirski dzemper i teksas bolero (strasno prakticna stvarcica) 10 e
Meksicka haljinosuknja i tunika sveze stigla iz Maroka - po 5 e svaka
Pufnasta Kara suknja i majica 7 e zajedno
Jos jedna tunika iz Maroka 6 e
Psihodelicna Kara haljina na puf 8 e

I THE ULOV MESECA

Nesto sto sam trazila milion godina, po indija sopovima kosta papreno a ja je kupila za 5 e jer je niko nije hteo :))))))))))))
Kozmeticki momenti

Nova BB Garnier-ova, anti age i Babylove Zinc pasta protiv pms "poklona"..ostalo vam je poznato :)
I jedna van kategorije
Bozicna izdanja detrdzenta za sudove - narandza/med i jabuka/cimet :))
Glade lavanda/ kamilica i zimski cajic
Sad odoh da zzz..'k noc!

43 comments:

  1. Meni se opet tunike najsviđaju. :D

    ReplyDelete
  2. Ovo Baleino mlijeko za kosu sam i ja neki dan kupila i oduševljena sam :)

    ReplyDelete
  3. Divne stvari :) i ja sam nedavno baš otkrila čari te stranice kod nas. jako mi se sviša karirana haljinica :)

    ReplyDelete
  4. Lounge javi nam kakva je ova bb od garniera... hoćeš? :)
    Stalno slušam o njoj, ali ponajviše su to neke plaćene reklame, radije bih od nekoga fino i iskreno da napiše je li valja ili ne valja i što valja ako valja. :D

    ReplyDelete
  5. Odoh sad odmah da nadjem taj sajt :)

    ReplyDelete
  6. Tačno moram i ja da se uvežem na ovaj sajt :D
    i hvala za lijepu želju. mada ne bih ja da mi padne na glavu, polomiće se i onda ništa od divotice krasotice. mogu se nogom u guzicu nabit xD

    ReplyDelete
  7. Zasto mi nemamo tako nesto?!?!?!?!?!?!
    Extra stvari. Pogotovo siva tunika. :D

    ReplyDelete
  8. Bravo.Odličan ulov,mislila sam napisat ću da mi se sviđa jedna stvar,kad shvatih da bi prepredugo trajalo.Marokanske stvari su za 10!

    ReplyDelete
  9. Bravo, haljine su mi super..crvena pin up broj 1 ,petar pan collar, indijska, Kara..U zdravlju ih nosila :*

    ReplyDelete
  10. Bas su dobre stvari! Nikad nisam bila fan petar pan kragni, ali ova haljinica je takooo slatka.. Ja vec neko vreme razmisljam da krenem da shvrljam po tim sajtovima i forumima. :D

    ReplyDelete
  11. Prekrasne si stvari ubola, i zaista je praktično! Ja dijelim s prijateljicama, a moram priznati da i nemam tako puno stvari koje ne nosim, uglavnom sam dosta savjesna (uglavnom!). Ove tunike iz Maroka su predivne, a ova zadnja haljina je božanstvena! Odličan ulov!!! Ilina

    ReplyDelete
  12. Moram ja provjeriti te stranice kod nas, imam tonu stvari koje ne nosim i koje mi ne trebaju :) Joj ona marama na medvjediće i crvena haljina <3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. A bila je i bebasto plava na medvedice :)) Crvena haljina mnogo lepse izgleda kad se obuce :)

      Delete
  13. jaoj pa nisam jedina videla detrdjent u praznicno pakovanje i to sam kupila...a ova firma cajeva je stvarno najbolja obozavam ih...
    garderoba sve je savrseno posebno haljinica na drugoj slici:)

    ReplyDelete
  14. kao fine stvari =D i meni se te tunike iz Maroka svidjaju najvise =D pa onda i kardigan/prsluk i pelerina zatim Meksicka haljinosuknja. =D

    ReplyDelete
  15. Ove Stradivarijusove stvarčice bih ti prve drpila! :D
    A imam haljinu jaaaaaako sličnu tvom ulovu meseca, jedan stari ulov s pijace :D Samo je moja bordo, i niej na V izrez. Isto ima ove zvončiće, a na ledjima je materijal kao na tvom otvoru, samo ima veliki cvet izvezen drvenim perlicama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joojj, otvorili su veliki Stradivarijus ovde ali jos ga zaobilazim..cekaju se popusti :))
      Zamisljam tu bordo i vec je zelim!!!

      Delete
    2. Hehehe, u njoj sam planirala da se uslikam za tvoj giveaway! :))

      Delete
  16. Imamo totalno drugaciji ukus u oblacenju.ipak svidja mi se jarko pink pin up haljinica sa pojasom, teksad bolero i ona dezenirana ljubicasta tunika sa pojasom.Sto se kozmetike tice, sad si me podsjetila da sma zaboravila uslikati svoju BB kremu takvu anti age. Ja se sva nesto osula od nje, ne znam sta je reci, ona druga normal mi nije smetala. Cak mi je iskocila i potkozna bubuljica koju nisam imala 10 godina. I kad sam kod bubuljice, dobro bi mi dosla ta mala Babylove kremica koje kod nas nema sto godian,samo ona ogromna sa cinkom, sta cu od nje. Jel tu malu uzmes na onim mini proizvodima u korpama?
    Dobro bi mi dosli i ti mirisni deterdženti,nemamo ni njih,a uvijek biram neke nove kao i omeksivace :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A dobro - ja imam malko pomeren ukus kad je garderoba u pitanju :))
      Nisam jos otvorila novu kremicu, ima stare za jos 2-3 mazanja a sad si me uplasila..
      Male kremice su pored kase pa dok cekam red, ja kopam :))

      Delete
    2. I ja stalno kopam po korpi,a nikad je nema. Zato i pitam, rekoh da to nije neka druga inace regularno u malom pakungu. Ma samo mazi,ne mora znaciti da i tebi nece odgovarati,sad nesto kontam imam novu Avene kremu, da nije od nje,al nije komedogena. Mozda sam usla u pubertet :-)

      Delete
  17. Teksas bolero <3 Želim i ja taj sajt :(

    ReplyDelete
  18. Hahaha pa tebe pravo uhvatilo! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I da znas :) Kad sam ustanovila da 70% zimske garderobe ne obucem, resih da je zamenim za nesto drugo :))

      Delete
  19. Ni ti ne znas malo kupit :) svidja mi se crvena haljina, samo sto je na slici roza ili sam ja daltonista? :D vjerovatno do blica :)

    ReplyDelete
  20. Nocas mi se sve dopalo,sad isto i sta da izdvojim???
    Teska srca da se odlucim za somotsku kosulju,Maroko i Indiju obavezno:)

    ReplyDelete
  21. joj, taj Stradivarius... :) odlične stvari ima! :) haljine su mi odlične! :)

    ReplyDelete
  22. Koja uživancija u šopingu :)...i meni se sviđa ona psihodelična Kara haljina!!!

    ReplyDelete
  23. Ima super stvarčica, ali pin up haljinica je mraaaak :)

    ReplyDelete
  24. Samo da znas pokrala bih ti sve ovo. Narocito meksicku i kariranu haljinu!<33

    ReplyDelete
  25. Meni se od ovog najvise svidja detrdjent za sude s mirisom jabuke & cimeta :D Postala sam prava domacica hahaha :D

    ReplyDelete
  26. meksiko i maroko krpice su mi naaaaaaaj *.*
    nekako mi se čini da mi se pranje suđa ne bi omililo čak ni s ovakvim deterđentom :)

    ReplyDelete
  27. Uuu, bas si se nasopingovala, divne stvarcice sto neko rece predugo bih izdvajala, dosta toga je po mom ukusu. Na rozu haljinu sam se malo soknula, a onda procitah da je ustvari crvena, i bi mi lakse ;)

    ReplyDelete
  28. Ooo, koliko interesatnoca ovde ! Ali naj, naaaj, naaaaaaajvise mi se dopada haljinica sa Petar Pan kragnom <3

    ReplyDelete
  29. O,pa super si prošla! Meni su najlepši Stradivarijus košuljica i ta crvena haljina koja meni izgleda vrlo roze :)

    ReplyDelete
  30. ja i ti bi uvijek mogle skupa u šoping, svaka bi svoje kupovala:)
    najsviđam marame i crvenu pin up haljinu:)

    ReplyDelete
  31. baš si se nakupovala i dosta mi se stvarčica, na primjer ona haljinica crvena koja je na fotkama više jarko roze :)

    otkinula sam na božićno-zimsko izdanje deterdženta za suđe haha

    ReplyDelete