Saturday, December 29, 2012

G u S,P,K..part II

Opet jedna fina kao podloga


U junu sam direktno prenosila dogadjaje sa Baskerfesta i moto susreta; pricala o dobrosusedskim odnosima i bavila se rucnim radovima. Citala se Marina Forato a gledali Sons of anarchy.
To je mesec kad su otrovali Cedu..

U julu se slavio Midsummer
pricala sam vam o ohridskoj legendi, a mesec je definitivno protekao u znaku Orthodox Celts - a. Isla sam na jedno vencanje a opet zavrsila na koncertu ovih gore pomenutih :))

U avgustu sam se bavila domacom literaturom,borila sam se s' dragim gostima i pricala o omiljenim zenskim vokalima I i II. Nalivala sam se pivom na Beerfestu i slusala Sars, Negativ, Bajagu..

U septembru sam se igrala arheologa po Bitolju i slavila rodjendan

Oktobar su obelezili jedna rodjendanska cestitka (zakasnela), kosa koja ne prestaje da opada i prica o crtanim junacima

Novembar je bio totalno bezveze. Uglavnom sam se mazila sa Kobasicom, izmedju smrcanja i kasljanja, vi ste se oblacile i mazale za giveaway a ja drobila o stvarima koje me nerviraju.

Decembar cu pamtiti po tome sto sam se naradila kao konj, dobavila si prilicnu hrpu garderobe, u Skoplju je pao prvi sneg..i prve zrtve gradjanskog rata u zacetku.
Par slicica od pre neki dan, da zaokruzim ovaj post

22 comments:

  1. E joj, a ja taman konto ja ću prvi komentarisat. Otkad nisam... :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha, a ja druga, al nema nego bronzana medalja! =D ahahah

      Delete
  2. I godina ova....tako nekako ide!

    ReplyDelete
  3. Ja sam neupućena u politiku, o kakvom građanskom ratu pričaš :/?

    Zakašnjele rođendanske čestitke, njam :D.

    ReplyDelete
  4. meni su najupečatljivije ostale tvoje manikure (ljubomorna na tvoje duge nokte, ubij me) i postovi s krpicama, stvarno si se opskrbila :D

    ReplyDelete
  5. Decembarske slike ti volim skroz :))

    ReplyDelete
  6. Sve u svemu, vrlo zabavna godina. Vidim da volis da popijes, to se ceni :-D

    ReplyDelete
  7. Stade čitava godina u dva posta :).

    ReplyDelete
  8. o wow divne slike pogotovo ove zadnje,prava praznička atmosfera....nek ti sljedeca godina bude jos bolja i uspjesnije od ove :D

    ReplyDelete
  9. Lijepa retrospektiva!!! Žao mi što nisam najbolje ispratila septembar :(
    Želim ti puno lijepih trenutaka u Novoj Godini...da uživaš u svakom danu zdrava, vesela i puna ove posebne nepresušne energije...ljubac :*

    ReplyDelete
  10. Ni sama ne znam kako sam propustila neke od ovih postova?!
    Decembar ću i ja pamtiti po tome što sam se naradila kao konj.
    Lijepo si našminkana na ovim slikama od prije neki dan.
    Sve najbolje u 2013. :*

    ReplyDelete
  11. Ja ti necu komentarisati kosu i nokte:)
    Reci cu samo da mi je drago sto te ima!
    Sto mogu,kad god sam u bedaku,da svratim kod tebe na "casicu" optimizma i da preko tvog bloga citam i neke druge blogove:)
    Sretno ti bilo u svemu u 2013.g!!!
    Zivela ti meni sto godina!

    ReplyDelete
  12. e nek u novoj godini bude onih postova kad negdje ideš pa nam pišeš o tom mjestu i slikica staviš puno. to baš volim da čitam.

    sjećam se ove slike sa mjesecom. cool :)
    krpica si se nakupovala krasnih, aaaa ljubomorna sam :)

    sretna ti nova i da ti bude vesela i uspješna, a lijeva polovina tijela da ti ne šteka i sinusi da te ne muče :)

    ReplyDelete
  13. Prelepotice, svidja mi se post jako! :)
    Midsummer slika je za razglednicu... <3

    ReplyDelete
  14. nadam se da će ovo dolje kod vas proći sa što manje problema.
    ti si mi naravno prekokrasna :) sve najbolje želim !

    ReplyDelete
  15. Kad je neko talentovan, odna celu godinu moze sumirati u nekoliko redova. Bravo!
    Zelim ti jos uspesniju narednu godinu, sa jos vise vrcavog optimizma i izvestavanja!

    ReplyDelete