Saturday, December 1, 2012

Bunch of nails

Ovo mi zadnjih dana ne izlazi iz glave

Socijalni zivot naglo je resio da se popravi pa od ponedeljka svako vece provodim na razlicitom mestu sa razlicitim ljudima i razlicitom muzikom..Eto, cak cu i veceras da izadjem.. sutra je dan za spavanje i vec mu se radujem :))
Evo vam sarena cudesija od septembra do sad pa se zanimajte :)

Ovo bi trebalo da bude mlecno beli Classic iz tria za frenc. 4 sloja..i dalje grozota..

FlorMar Matte M112, Flor Mar srebrni i GR sljoke

 Gabrini M05 +FlorMar zlatne sljoke koje keljim na svaki moguci lak jer su jednostavno prekrasne

Vatrice :) Imate uputstvo za napraviti kod Zane i Wildchild



Jos jedan maleni ljubimac od pre neki dan..sitni srebrni shimmer koji se ne vidi na ovom blesavom svetlu

S-he 305 i opet FM sljoke


FlorMar Supermatte M112. Ni m od mat ali je boja divna..steta sto kratko traje a ako ubrljate kozicu, nemoguce je pocistiti :/

Jedna jesenja takmicarska za giveaway kod Girly i Lee

Za jedno vencanje, radjena najnabrzaka :) Tipwear je posledica koriscenja Golden Rose fast dry laka..

Max Factor minic i FM sljoke (rekoh vec da ih nemilice trosim). Ovo cudo je drzalo vise od nedelju dana uz pranje sudova na dnevnoj bazi :)

Jos jedan od failova sa zutim lakovima..Miss Sportu neznambroj i neke glupe nalepnice..odmah pobrisala..

Jedan od omiljenih lakova ove sezone- Rapsody 330. PREKRASAN! Cetkica, mazivost, trajnost..ma sve :)

Jos jedan omiljeni (mislim da se hermetic zalila na mehurice ali moj je sasvim ok). Prepisujem ono prethodno :))

Bilo mi je dosadno pa sam se igrala..ovo dokazuje da sam antitalenat za crtanje :)

Jedni tribal nokti :) Ovo mi je cak bilo i zanimljivo dok nisam stavila GR fast dry koji je sve zamuljao

Jos jedan iz Ducinog paketica. Krasan tamno zeleno - petrolejasto - grafitno sivi. Ma divota! Mislim da bese Catrice After 8


Odoh da se spremam lagano. Dobar provod vam zelim!

35 comments:

  1. Da nekom oči ne iskopaš tim noktima. :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moji su bolan još duži ... a špicasti :P nego zaljubih se u taj mint lak,u ponedjeljak obavezno potraga za njim :)

      Delete
  2. sviđaju mi se ove šljokice, a vatrica i tribal su ti super ispali :)
    dobar provod i tebi :)

    ReplyDelete
  3. Tribal mi je skroz fora, ali boja ovog FlorMar Supermatte M112 mi je DIVNA! Ja uvijek padam na takve boje, i svaki mi lak brzo dosadi osim svih mogućih burgundi nijansi. :)

    ReplyDelete
  4. Sad si me ovim podsjetila da sam neki dan u tragicnoj borbi sa nazuvanjem i isprobavanjem cizama i opakih rajsferslusa izgubila moje duge nokte smrc :-(((
    Al tvoji su divni. I meni se zlatne sljoke svidjaju:-) super je. I ja neki dan uzela zlatne, al Gabrini, bas su nekako praznicne, sad imam namazane mint tirkiz nokte, a domali mi je zlatno sljokicast
    One vatre su ti bas cool, bajkerski :-)

    ReplyDelete
  5. super lakovi i super dugi nokti :))

    ReplyDelete
  6. Lakovi lakoviii :))
    Ove Flormar višenamjenske šljokice su ti super!
    Druga po redu manikura mi je isto baš če-če, ali moj favorit su tamno petrolej nokti!
    Crveni mi se isto jako sviđa, ofkors. I da, ni s od super, a bome ni m od mata... Ali lijep je.
    Vatrena manikura je so metal 8)

    ReplyDelete
  7. Šljokiceeeee <3 <3 i ja sam odnedavno luda za njima, Essence ima neku super liniju pa sam si uzela dvije vrste i sad ih keljim na svaki lak, čista ovisnost :D :D

    ReplyDelete
  8. Divni nokti, divne kombinacije. Svidja mi se tvoja kreativnost, posebno kod ovih gde si crtkala i gde si se igrala. Ja bih ti rado dala svoje sake, da ih isaras :) A i zamisljam ove tvoje dugacke nokte kako ti dobro dodju u Bitchy-nim hororima, hihihi

    ReplyDelete
  9. au, svega ima kod tebe :D after 8 mi je jedan od omiljenih lakova ikad, a sviđaju mi se i gabrini zelenko i crna kombinacija sa fm šljokama. inače, baš mi takve trebaju, ovde u slo nema flormara, moram ih potražiti kad odem kući u srbiju.

    ReplyDelete
  10. Da ne prepisujem od Sashkonele...
    Imas kod ja resenje kako da ih setas na minusu:)

    ReplyDelete
  11. Post po mojoj meri ;) koliko favorita! Prvo ovaj poslednji After Eight, divan lak jos bolje ime, a patim za Catrice znas koliko. Golubije ljubicasti Rapsodi je predivan, za obavezno potraziti. I Flormar 112 je super boja, a ne crtas uopste lose. Jel ovaj zeleni GR gde imas cvetice ima broj ili je neki franken u pitanju?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da mi Duca poslala nije, znas kad bi imala Catrice? :))
      Frankenizacija..uzaludni pokusaj da napravim nesto slicno Zoyinoj Meg :))

      Delete
  12. Volim da gledam i citam ove tvoje nokte-postove, tako su inspirativni za mene lenju i ne bas talentovanu za mazanje noktiju :)))

    ReplyDelete
  13. Najviše mi se sviđa onaj svetloplavi i onaj crni(ili je pak tamnozelen,ne vidim baš najbolje) sa zlatnim šljokicama preko.
    Meni nokti nikad ne uspeju toliko da porastu, obavezno jedan polomim (ili čak dva) pa onda sve secnem.

    ReplyDelete
  14. joj ja sam bas taj ljubicasti rapsodi nosila na more plus jos jedan crvenkasti menjala sam ih svaki dan. toliko sam radila pre mora da sam zelela da mi tamo nokti budu savrseni non stop, a lakiranje je i opustanje :) mmm uspomene a svidja mi se i ta boja odmah ispod.
    bas si umetnik za noktice, treba imati strpljenja, a to znaci da sam ja devojka za ukras na jednom noktu :D sad mi je jasno kako je krenu taj trend :D

    ReplyDelete
  15. Kakvi nokti! Puj, puj da ti ih ne ureknem :).
    I slažem se za šljokice, ja ih mažem po skoro svakom laku, a kad stavim razbnobojne šljokice po crnom laku glumim da imam galaxy nokte :)

    ReplyDelete
  16. Super su nokti! Favoriti su tribal i vatra i zeleni šljokičasti, a lep je i Flormar 112.

    ReplyDelete
  17. Šljokičasti su mi suuupeeerrrr ocu i ja,dobri nokiti i zdravi.Bas si sretna sto mozes da ih pustis,meni pukne a nije ni poceo rast...bilo bi super kad bi mogla preporuciti neku kremicu za jacanje noktiju il za uklanjanje zanoktica,neki recept,bila bi ti vrlo zahvalana :D

    ReplyDelete
  18. Wow koji nokti! Ovaj ljubičasti Rapsody je divnost, zaljubila sam se

    ReplyDelete
  19. Ja sam ofišli zaljubljena u tebe :P jesu ti dobri nokti jbt. meni nikad ne budu ovako dugi. uvijek se desi neka kata fakin strofa i polomim ih. :(
    dobra ti je tribal manicura, ljubomorna sam. i imam ja flormar srebrne šljoke i nekad ih stavim u 101 sloju da budu kul :DDD

    ReplyDelete
  20. Ovaj zadnji je tako dobar! Must find! :D
    Have fun!

    ReplyDelete
  21. Meni se mnogo sviđaju dugi prirodni nokti, kao što su tvoji, ali kako ti ne smetaju u obavljanju nekih poslova. To je meni veliki problem, pa ih uvijek moram skratiti :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. A valjda se vremenom naviknes..sad sam bez noktiju ko bez ruku :)

      Delete
  22. Da mi je samo znati kako uzgojiš tako lijepe nokte, moji niti uz sva čuda vitamina, minerala, ulja, različitih mazalica i inih pomagala,jedva da narastu par milimetara...

    Posebno lajkam ljubičaste i Rapsody zeleni

    ReplyDelete
  23. joj, koliko lakića, bojica i krasote od noktiju *.*
    Gabrini M05 +FlorMar zlatne sljoke kombinacija mi izgleda kao essence bashful, predobro :D

    ReplyDelete
  24. Divni nokti, teško mi je izabrati favorita :)
    Tribal ti je super, ja sam jednom pokušala i nije bilo uspješno :D

    ReplyDelete
  25. Kakvi nokti :O <3
    A rapsodi i crveni flormar favoriti <3

    ReplyDelete
  26. Divne manikure, sve bolja od bolje!!! Posebna mi je ona jesenja i brzinska za odlazak na svadbu, a tek ovaj Catrice kako ti stoji <3...čim stignem i usudim se poslaću još neki :*

    ReplyDelete
  27. Aaaa divni nokti.. *otvorenausta*
    Tribal su mi omiljeni. :D

    ReplyDelete