Wednesday, November 14, 2012

Update + gluposti

Ovo me danas prati gde god da krenem

Update : zamolila me jedna mala da produzim giveaway pa uslisujem molbu :) Subota midnajt..ko stigne, stigao je :))

Random gluposti
Kad vam na blogu osvanu oni polupismeni komentari bez velikog slova, tacke i zareza, to kucam s' telefona. Jos uvek smo na Vi..mislim, telefon i ja..

Izem ti grad u kome se u utorak nista ne desava. M.d. - u rodjendan danas i krenemo mi tak na pivo oko pola ponoci kad tamo..kafici rade do 11 a od 2 normalna mesta, u jednom Tamburiks sa gitarom a u drugom tonska proba (svirka pocinje oko 2). Cak ni na pumpi ne prodaju alkohol posle 9...Uzas..a spremala sam se dobrih 20 minuta..cak sam se i kompletno nasminkala :)

Sutra ponovo idem u lov na cizme. Gledam fotke od ovh nekoliko dana zadnjih. Ja u suknji/ haljini/ votever a na nogama one bakandze.ne ide tako..A i zaklela sam se da cu ih nositi samo po najvecoj kisi :)

Polako se kompletiraju giveaway paketici. Sta sem sminke, lakica i djindjuva da ubacim a bilo bi vam zanimljivo? Tina ce reci :"Knjige!", znam to..:)

22 comments:

  1. Pa po meni je to sasvim dosta... Još ako se nakanim učestvovati... :D

    A vi sebi kupite pića u nekom non stop marketu i proslavite u stanu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zabrana prodaje alkohola posle 9 na svim prodajnim mestima. Idemo ubrzanim korakom u Evropu..

      Delete
    2. Bezveze... Ništa, morate se doći napiti u Sarajevo. :D

      Delete
    3. Sta?! Sarajevo. Alkohola na izvoz. U bilo koje doba dana. Mi ionako ne idemo nigdje, pogotovo ne u Evropu. XD

      Delete
  2. Replies
    1. Yep,ja sam po prirodi vrlo romanticna i pateticna XD
      To md moze da znaci svasta..zavisno od stepena ludila..

      Delete
  3. joj, givavej..neću stič.
    sretno s čizmama ;=)

    ReplyDelete
  4. Da imam vremena, sudjelovala bi u giveaway-u, super mi zvuči, ali nažalost ću ga morati preskočiti ovaj put :((
    A da vidiš tek ovaj moj grad, to je definicija mjesta u kojem se apsolutno ništa ne događa. Sreeeetno s čizmama, veselim se izvještaju :))

    ReplyDelete
  5. obožavam ovu pjesmu! :)
    sretno s čizmama! eto, ja već neko vrijeme pokušavam ulovit normalnu kožnu jaknu jer je ova moja već za bacit na šta liči. kad kažem 'normalnu' mislim na neku pristojnu dužinu, a ne da mi puše po bubrezima. al izgleda da ove godine ništa od mojeg šopinga, moda je napravila svoje -.-

    ReplyDelete
  6. I ja grem danas u šoping po čizme, iako baš neće nekog uspjeha biti. Uvijek se nadam i uvijek izađem iz dućana frustirana. A zašto? Zato što nosim broj 36/37, a listovi su mi kao da nosim 42!!! Grrr

    M.D-u Sretan Rođendan!

    ReplyDelete
  7. Jao, ja zaboravila da posaljem sliku :-O Dobro me podseti.
    Knjige, naravno, a mozes i neke kremice da delis, slatkise ne bih odbila takodje...Hm, ne bih odbila nista :-D

    ReplyDelete
  8. Ih sto to mrzim kad se utrosi vreme na sredjivanje a ono fijasko, nema provoda..pa ti bude krivo sto nema provoda, a jos vise sto si se sredjivao:(
    kako god, MD Happy B- day!
    knjige, knjige i jos knjiga
    a dobro ako mozes podeli i koju limuzinu, necemo se ljutiti :)))
    hvala za produzetak, upravo stigoh samlevena sa slave, tak da cu se sutra stilisticki vratiti u godine rodjenja, mozda pozajmim i cuclu od sina :*

    ReplyDelete
  9. Kod nas se podrazumjeva da se ne mozes zabavit utorkom, osim ako ne napravis privatnu zabavu. zato svi rodjendane slave vikendom :D

    ReplyDelete
  10. Kod nas se uvijek mozes u svako doba napiti :-) Mene vise uznemirava sto nigdje u sitne sate nema neki gril sto radi 24/7 da jedem gril ili tako nesto kad god mi padne na pamet.Ja neki dan kupila zimske cizme za snijeg, sad sam spremna, i bas sam happy,ovih fenski smensi na stiklu /punu petu imam dovoljno
    Da nadjes neke super i da nam ih uslikas ;-)

    ReplyDelete
  11. Srecno u lovu na cizme. Nekad je stvarno potrebno pice, dva, tri... pivili!

    ReplyDelete
  12. Ima nekolku prodavnicki okolu park koi prodavaat alkohol do podocna :D

    ReplyDelete
  13. Kupi sebi one što ja hoću u nekoliko boja pa postaj slike da mi vadiš mast :)
    Subotaaaa!
    Jbg, domaća rakija da uvijek bude u rezervi ;)

    ReplyDelete
  14. Zakletva je zakletva:)
    Prelistaj komentare kod mene,ima "bisera" da se nacitas...

    ReplyDelete
  15. Joj i ja se jos navikavam na pisanje preko mobitela haha i bude mi se mrsko vratit da ispravim gresku :D

    ReplyDelete
  16. Pjesma rastura, a meni nema gore stvari nego kupovati obuću. :/

    ReplyDelete