Friday, November 23, 2012

Romantika na silu


Podloga za danasnji post

Kad ima vode, nema struje.
Kad dodje struja, ugine internet.
Kad srede internet, nestane struja..i sve tako u krug..

Opet se neko igrao heroja i brljao po transformatoru pa celo naselje nema neku fazu . Sva sreca pa jedan utikac radi. U njega uboden produzni, a u produzni klima, laptop, punjaci za telefone, lampa..
Igramo se posandrcalih duhova iz Hamleta kad krenemo da bauljamo prema kupatilu ili ostavi a Kobasica, zloca prava, kao za inat se mota po coskovima i samo iskoci odnekud.
Svud po kuci popaljene mirisne svece pa se mesaju lavanda i cimet, limun i neko sinteticko more..prosto ne znas u koji ces oblak da uletis :) I tako sve do ponedeljka..

Zoran opet tvrdi da ne postojim i vraca paketice kucama svojim..Vec se pripremam za jedno divno urlanje u ponedeljak..

Nakupila se hrpetina garderobe kojom hocu da se hvalim, 2 i po meseca noktiju i jedan putopisni ali nekako mi se ne da. Valjda me osamutila ova sveca sa mirisom kuvanog vina..


33 comments:

  1. Zanimljiva muzička...baš ide uz tu vinsku svijeću koja me zaintrigirala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To mu dodje ova
      https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS5wSsuDK3oYzy0tGzz03d4IBegDsH3iFbDzNVb4EMCEQkwd3ALvQ

      Delete
  2. Zamisli kako bi ti bilo da nemaš ni vode ni struje ni neta u istom trenutku. Šut' i budi zadovoljna :P

    ReplyDelete
  3. Znam kako je! :D Dok sam zivela u Novom Beceju tamo je cesto nestajalo struje i vode, ali ja sam to volela, nekako zblizi ljude neka takva situacija. :)
    Podloga je mama, a Zorana udri! :)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Retro je in, ako me razumiješ :D
      Nekidan jedna moja haverka reče da bi najradije da se mijenja samnom jer meni ne zavrću vodu po noći, ne živim u opštini Centar, a vala ni Stari Grad, a ni u Novom Sarajevu nisam... :DDD

      Delete
    2. Betmenko, ne pristaj mi na muku :D

      Delete
  5. Pored sveca, meni je jedna od prvih asocijacija na nestanak struje igra "Covece, ne ljuti se" :)

    ReplyDelete
  6. Izgleda i ja cu Zorana da odlezim! :S
    U Sa inace vladaju problemi sa vodom. Imamo rijeka na izvoz, a uveli nam redukcije. Nidje veze!

    ReplyDelete
  7. Kod tebe bas zanimljivo-i posta,i struja:)
    Kombinacija mirisa raznih,jednog utikaca i iskacuce Kobasice-ludilo od scenarija:))

    ReplyDelete
  8. pa to je život s izazovima! :)
    odlična muzika, prvi put ih čujem

    ReplyDelete
  9. Ja svako malo imam neku novu opsesiju, nedavno sam izasla iz faze vlazne maramice svih vrsta, sad sam usla u fazu mirisnih svijeca. Nadam se da necu nista spaliti koliko sam ih nakupovala.Bar da mi trebaju za neku romantiku :-P :-)
    Nokte daj da vidimo sto prije :-)

    ReplyDelete
  10. ja sad prvo idem izljubiti router, svaku slavinu u stanu, kao i svaki šalter... onda ću se vratiti i reći nešto pametno.

    ReplyDelete
  11. Vidim i kod tebe poste divno funkcionisu...
    Hajde daj taj putopisni post ;)

    ReplyDelete
  12. Zorani Balkana...puj puj gadovi.
    Ja mislila da samo kod nas tako struje nestaje a da svi ostali žive u blagostanju. Opet se ne osjećam bolje zbog toga

    ReplyDelete
  13. Tako je to, kad ide -ide! Al` ima nešto kada nema stuje...Pričamo, igramo igrice ako uspijemo uz sjaj svijeća i pričamo, pričamo,pričamo i slušamo,slušamo..Što je inače rijetkost jer svatko je na svom mediju:)Stoga zaključak, struja razdvaja ljude , gasi priče i druženja!Stoga , uživaj:)

    ReplyDelete
  14. Kod mene je redovno nestajalo struje ranije,hahah,bas bas romantika. Potrudi se da iskoristish to najbolje moguce. :D

    ReplyDelete
  15. Tvoja priča mi je bila simpatična dok nisam došla "do ponedjeljka" !?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa..odu na teren u petak ujutro a vrate se u ponedeljak u 10. U medjuvremenu im se gubi svaki trag :))

      Delete
  16. Ahaha, kakav zloćo je taj Zoran, da ne povjeruješ :D.

    ReplyDelete
  17. Baš te neće ovih dana, ali može to da bude i romantično, sa svim tim svećama :-D I ja bih da probam tu vinsku, vidim da je u pitanju Air Wick.
    ''Glade'' isto ima dobre sveće čiji se miris baš oseća, preporučujem onu što u nazivu ima Zen.

    ReplyDelete
  18. Bude mi lakše kad čujem da ne nestaje struje samo kod mene :D A sa Zoranima svi muku mučimo :D

    ReplyDelete
  19. Ja bih tu hrpetinu odjece u sljedecem postu :D

    ReplyDelete
  20. mene uhvatila neka depresija i upalim svecu i tako lezim po ceo dan sa laptopom u krevet mrzim sebe ovih dana:(

    ReplyDelete
  21. Mene svijeće nekako podsjećaju na Novu godinu, valjda što ih oko Nove godine često palim. :D
    Vjerujem da tebi baš i nije veselo, ali meni sve to tako divno zvuči :D

    ReplyDelete
  22. Uvijek može gore od goreg.
    Mene manija svijeća drži već duuugo. :D

    ReplyDelete
  23. Au kakva situacija. :] Ja volim kad nema struje i interneta, postanem strasno mastovita i obavezno se lepo zabavim. :D

    ReplyDelete
  24. volim miris kuhanog vina, više nego ga volim piti :D

    jaoš, ove gore grozote o nestanku ovog pa onog ne mogu normalno ni čitati, instant stres, brr :D

    ReplyDelete
  25. Opet ja:)
    Imas kod mene nagradu.
    Nemoj da me psujes sto si i ti dobitnik,znas da muku mucim kome da prosledjujem iste:(

    ReplyDelete
  26. Da, veselo. Volim hrpetine i uvek cu ih voleti

    ReplyDelete