Sunday, November 11, 2012

Project 360, nedelja osma

Smejala sam se dobrih 15 minuta na ovo
pa tom prilikom moja omiljena kao podloga

Nedelja u slikama izgleda nekako ovako

Mali medeni

Some people feel the rain..ja sam od onih koji pokisnu..i psuju na sav glas (jedna od situacija u kojoj psujem ako ne racunam fudbal i Dnevnik)


Malo se i radilo

Setam haljinodzemperoprsluk

Brzinska kafu u shtabu

Ledeno vece, prepravljeni 'shimshir", peceno kestenje i hidrant

Jedna prava kasnojesenja..najava za neki sledeci post

Ja sad odoh da jedem sendvic od krem bananica i ketonala..

34 comments:

  1. Dobro je i šetaš.
    Imaš najkuliji štab na svijetu!
    Ah, došao taj period u mjesecu...Jbg, proći će :).

    ReplyDelete
  2. Ne znam odakle bih počela sa pohvalama slika... :D
    I tebe, dakako.

    Štab je the awsomest, a tvojoj boji kose se uvijek iznova divim :)

    ReplyDelete
  3. Poslednja fotografija je predivna, prava veselojesenja :)

    ReplyDelete
  4. A kako je kul ovaj gitara sto!
    I posljednja fotka je pre pre predivna. Al' bas predivna<3

    ReplyDelete
  5. Veselojesenja,setanje haljinodzemperoprsluka,medeni,pa ostale redom!
    Kovanice da metnes u recnik,nemas konkurenciju:)

    ReplyDelete
  6. Divna si, prelepe slikice :) poslednja narocito

    ReplyDelete
  7. Vidi ti nju, ukrašće meni beretke a ima svoju crnu i crvenu, i bandane u bojama koje ja nemam, i ovaj šeširić, i ... more :P :))))

    ReplyDelete
  8. hhaha ja isto imam male ruke - prste za gitaru joj, =/, hej kako si samo fina =D

    ReplyDelete
  9. Ubitačan sendviček zaokružio post! Lijepo se prepade u trenutku. (zamišljam hljeb, pa zdrobljene krem bananice, pa smrvljeni Ketonal, pa opet hljeb i tako..sve u sekundi naravno :D)

    ReplyDelete
  10. Slike su super, pogotovo zadnja. :D
    Bananice...znaci belaj. :(

    ReplyDelete
  11. Kak ti je sladak šeširić ^_^

    ReplyDelete
  12. ja se navikla na fotke u haljinicama i sandalama, pa me sad iznenadi šeširić i šal :) kod vas je baš dugo bilo vruće.

    šeširić ti je mrak!

    ReplyDelete
  13. lepa jesen kod tebe, a sesir mi je divan, slaba sam na sesire, pa to ti je :)

    ReplyDelete
  14. Divna zadnja fotka :)) Divna boja kose :D

    ReplyDelete
  15. Divne fotke! Ova haljina/džemper/kaput... <3

    ReplyDelete
  16. Gitara štab....preeeedobro, znaš da sam slaba na glazbu i instrumente :))

    ReplyDelete
  17. E de ne mog nac nigdje na tvojoj stranici kak da ti posaljem mail, pa daj ti meni posalji mail (kod mene imas tam desno) da ja tebi posaljem mail oko adrese i tak to :D Pa budes dobila jednu bozicnu cestitku xD

    ReplyDelete
  18. haljina/džemper/prsluk je pun pogodak *.*
    zadnja slika je fantastična, biiiiig lajk :D

    ReplyDelete
  19. Što si mi lijepa na ovim slikama :)
    Beretke <3

    ReplyDelete
  20. e još se ne mogu načuditi onoj vesti/haljini/prsluku :))
    kosa divna kao i uvijek :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. btw, evo sad gledam ponovo i nisam primila tvoj mail :(
      ajde plz plz pošalji mi opet na mattie.photoworld@gmail.com, glupi internet :D

      Delete
  21. sve je jesenasto :D sviđa mi se. muka mi je od prve slike, podsjeća me na vježbanje pred ispit iz gitare, dva tjedna prije. kakve muke :D

    ReplyDelete
  22. super ti je haljinodzemperoprsluk! Jedva sam cekala da vidim!

    ReplyDelete
  23. Super ti je ta slika uslikana odozdo sa pogleodm na gore prema drvetu :-)

    ReplyDelete
  24. Divne su ti slike, i ti si preslatka i muzika i sve sve :)) Imala sam priliku da upoznam Petrucci-a prije par godina na kratko, simpatican cova, mada ja nisam neki veliki DT fan nikad bila :)

    ReplyDelete