Saturday, November 10, 2012

Odstrel lista part 2.


1. Vichy
U ovaj puder sam se klela. Kupovala sam ga godinama i obozavala. Tekstura mu je bila divna a nijansa totalno pogodjena. Nekako sam se navikla da ga kupujem krajem avgusta pa mi potraje skoro do aprila. Ne znam sta su mu uradili, da li su menjali nesto u sastavu ili je samo stigla losa tura, sad mi je totalni uzas..Nijansa je ista ali kvalitet..Na nosu izgleda kao brasno, na obrazima sjaji..uzas sa velikim U!



Jos jedno razocarenje ovog leta. Treba mu milion godina da se upije a kad protrljate lice stvore se one krpice..kao da ljustite kozu. Plus, prvi put mi se sa ovom kremom desilo da mi oci suze od mineralnih filtera..

Ovo bi, po preporuci dermatologa, trebalo da bude idealna krema za moju suvu kozu. Mozda u teoriji..u praksi se pokazala uzasno. Em sto ne hidrira dovoljno em sto su obrve ( i deo izmedju njih) krenule uzasno da se perutaju..

2.Bourjois

Mnogo hvaljen i obozavan
Jos ne mogu da resim koji mi je gori :) U ovom postu sam nahvalila Serum ali se misljenje naglo promenilo posle par meseci koriscenja :)
I ovaj sam spomenula u istom postu
Probala sam ga ponovo letos (srecom, krala drugarici) i ostajem pri misljenju da je detox u rangu sa MF puderima po efektu cementiranja tj. ako uopste uspete da ga razmazete..

Ovo recimo
je uzasno, uzasno precenjen proizvod. Imala sam treci i cetvrti i..u tom cenovnom rangu mozete naci i puno kvalitetnije sjajeve :)

3.Clinique

Dva primera iz okoline : mesovita koza sa dehidriranim obrazima i masna koza sklona aknama. Konkretni proizvod ovo
I jedna i druga jos uvek saniraju posledice.
Na svojoj kozi isprobano
Ovo je zvanicno lagana pena koja otapa necistoce..nezvanicno je cisti alkohol u obliku pene. Lice skripi, oci peku i posle umivanja (a pre mazanja kreme) nema smejanja..popucace vam koza. Ma cisti horor u lepom pakovanju.

Jos jedan od horora u nizu kad su puderi u pitanju
Dewy finis i spf 15. Prekrasan je na licu..dok se ne setuje :) Vrh nosa sjaji, koren nosa se peruta..
Ovde nema opravdanja da je ciscenje magacina..sve sam dovukla iz inostranstva

Ne smem vise da se prisecam promasaja u kategoriji "stedim 3 meseca za kremu za ruke"..vec me boli zeludac..

15 comments:

  1. Kako si krenula,lista za odstrel bice mini serija:)Ja se ne petljam vise s izvikanom kozmetikom,kako starim sve je manje volim(pogodila me pesma,pa parafraziram:)
    Samo provereno i kako god blesavo zvucalo,jeftinije je skoro uvek bolje od skupljeg...

    ReplyDelete
  2. godinama koristila revlon puder(u staklenoj bocici)..kupujem u uniqe nije to to...bas kao sto si rekla ko brasno-osoba koja je radila tamo meni kaze pola od robe je falc na pola menjaju rokove...uverila sam se...najiskrenije najsigurnija sam kad kupim kozmetiku van mk...

    ReplyDelete
  3. Bome poduža lista slupih proizvoda :( Ja se držim 'jeftinjave', ali me svejedno iznervira kad nešto ne valja. Ne volim bacati pare jer si onda računam koji lak sam za to mogla kupiti ili koliko hrane za mačke :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je nekako lakše dati manje love za nešto, pa ako i ne bude ok nije mi toliko žao. :)
      A Bourjois neki dan gledah, sreća pa ga ne kupih. :D

      Delete
  4. Drago mi je da nisam jedina sa masovnim hejterskim postovima :D
    Ta Vichy Aqualia mi je bila premasna, ali dobro, ona zapravo i nije za moj tip kože. Oba Bourjois Healthy Mix-a sam već ispljuvala pošteno, Biodetox nisam probala, sjajevi jesu precenjeni. Što se tiče Clinique-a, imam nekoliko njihovih dobrih proizvoda, ali onaj set za negu, koraci 1-2-3, namenjen mešovitoj koži je bio grooooozan, baš što kažeš čisti alkohol.

    ReplyDelete
  5. moja drugarica godinama koristi i ne menja revlon puder, i kaze da nikada nije imala problem od njega..nameravam da ga kupim i isprobam,al nikako da se nateram da ga potrazim ..posto sam u fazi da puder stavljam samo kad moram ,nuzno zlo :(
    ovo gore pomenuto nista nisam probala, ali da dodam da sam dugo koristila vichy normaderm kolekciju i bila mi je super sve dok ne promenise ambalazu..nakon toga je bilo strasno..kao da ne stavljam istu stvar na lice,pece,zacrveni se lice ili nema smejanja ..tako da sam sa njima zavrsila...

    ReplyDelete
  6. Znaci, drzi se podalje od ovih proizvoda. Pogotovo Clinique.

    ReplyDelete
  7. Ja sam se u proslosti razocarala u dosta skupih i reklamiranih proizvoda, i svoje nekada cisto lice, pretvorila u blago problematicno. Dok pre par mesecni nisam presla da domaci losion i kremu, rucno pravljenih u novosadskoj apoteci. jedva da mi iskacu bubuljice, a lice nikad cistiji. I novcanik je puniji: na oba mi je otislo ukupno oko 3 eura!

    ReplyDelete
  8. Ja sam Aqualiu dugo koristila i bila mi je super. Ali ista takva mi je bila i Nivea aqua sensation i Balea Aqua. Stari Vichy puder aera teint ( prije pumpice ) mi je bio odlican, kako ga prepakovase i fol napravise bolje, meni taj puder nista ne valja. Bio detox meni ubjedljivo nosi medalju najgoreg pudera ikad, ali ikad-brasnjavi suhi uzas. Ali HM obicni i HM Serum volim.Clinique sam imala samo okoloocnu kremu all about eyes i ona mi je jako dobra.

    ReplyDelete
  9. BIO DETOX - ZLO NEVIĐENO ! Na početku mi je odgovarao i onda nakon manje od pola potrošene bočice on počpne da pušta neka ulja,kao da je pokvaren :S al HM I HM serum su mi bili odlični u vrijeme dok me nisu mučile bubuljice i alergije pa nisam imala potrebu za jačim prekrivanjem ...

    ReplyDelete
  10. Mojoj masnoj koži taj Bourjois sa voćkicama izuzetno prija... ne cementira, lepo se razmaže i ne sijam se :)

    ReplyDelete
  11. A jesi li probala onaj vichy dermablend? ja sam prezadovoljna :)

    ReplyDelete
  12. Od ovoga nisam ništa probala, al dorbo je znati za Bourjois već duže gledam njihove pudere a i ta sjaila kao da me proganjaju :)

    ReplyDelete
  13. Ovaj Healthy Mix u poslednje vreme svi pljuju :-D Ja tako padam na lepu ambalazu.

    ReplyDelete
  14. Vichy ja nikako ne volim, jako su mi agresivni... Al Bourjois Healthy Mix mi je jedan od dražih pudera dan danas :)

    ReplyDelete