Tuesday, November 27, 2012

O nekim stvarima koje me izbace iz takta


Toliko sam se nesto unervozila da ni muzicku podlogu ne mogu da proberem..

1. Za sve okriviti feministkinje
(Jej, Dajdza, ti si inspiracija za prvu stavku :))
Kako ja to vidim - trazile ste prava, dobile ste prava..sad sve to otkajavajte do smrti. Na sve obaveze natovaricemo vam i 2-3 zvrndala koja idu za vama i vicu "mama, mama, ukakio sam se" pa se vi snalazite kako znate i umete i probajte da imate nekakvu karijeru i hobije i prijatelje a da vas pri tome ne izjeda osecaj krivice. Evo vam ga na vasa prava!

2. Neodgovornost
(Jej, Bici, ti si inspiracija za stavku br. 2)
Stara, dobra, pouzdana Ivana..ako ne mozes da se kloniras i u istom trenutku budes na dva mesta, neodgovorna si. Ako na sebe uzmes previse obaveza opet si neodgovorna jer neces sve stici na vreme. Ako na sebe uzmes premalo obaveza, opet si neodgovorna jer zabusavas. A onda kad sve zivo stignes, zavrsis i tudje i svoje (i jos par sitnih gluposti onako usput) onda si dobra, stara, odgovorna Ivana koja ne kasni, ne zabusava, ne odlaze..to je rezervisano za druge, ne za tebe..

3.Privatnost
Sta je uopste koga briga da li ja pola dana provedem na blogu (ili skajpu ili gde vec), ako sve funkcionise onako kako treba. I koji su to seljacki fazoni virenja preko ramena u to sta ja pisem i kome pisem, i glasnog komentarisanja procitanog..Mislim, daaajjj...Sta je tebe briga da li ja lajem pred nekim cipelama ili dodajem milionitu knjigu na wish list?

4. " Ne, to je za goste!!!"
Ako nema za mene, nema ni za goste. Tacka.

5."Jel' si to na Glastonberi posla?"
Ne, na zalost, nisam ali nemam nikakvu zelju da mi se prsti ljigave u mokrim carapama

6."To ti je trece pivo?"
I tebi je drugi hamburger i treci Snikers, ali ko broji..

7. "A zasto ne izlazis vikendom, kad izlazi sav normalan svet?"
Zato sto se zgrozim kad vidim taj tvoj normalan svet..

8. "Opet kritikujes"
Zasto si me, koj djavo, pitao za misljenje ako ne zelis da ga cujes? Jeste, ja sam kriticar. Ne, nije lako ziveti kao kriticar. Znas da necu precutati, posebno ako me pitas sta mislim..

Nastavice se neki drugi put..

42 comments:

  1. Replies
    1. A sta fali Arsenalovom dresu? :)

      btw... sve sve sve podrzavam :D sedam - bas! hahahahahah :D

      Delete
  2. Pa što se prava žena tiče, kad su već stečena, znači da i muž ima udjela u brizi o djeci i kućnim poslovima, tako da teoretski to ne bi trebalo izgledati kako ti predstavljaš :D.

    Šaljem pozitivne misli, nešto si mi iznervirana :). :***

    ReplyDelete
    Replies
    1. A kvaka ti je bas u tom teoretskom delu..opet sam ovi dana okruzena homo balkanikusima pa svasta nesto slusam..

      Delete
  3. Ja redovno nadrljam kad me pitaju za misljenje jer kao po nepisanom pravilu ispada da se kosi sa onim od osobe koja me pitala za isto. I meni danas nije naj dan, jos mi nestala omiljena serija, al hvala dobrim dusama koje mi poslase link, sad cu uzivat pred spavanje i konacno se opustiti. Sutra ionako mozda osvane bolji :-)Evo tebi jedna pjesmica
    http://www.youtube.com/watch?v=7l74d1fmZbw

    ReplyDelete

  4. 3. Mrzim kad mi neko preko ramena gleda sta radim, a ne radim nista strasno, a da me pita mogu da pokazem sta god treba ali ne-sladje je kad viris. -_-
    4. Uvek sam mrzela tu foru za goste...sto su gosti vazniji od mene?
    5. Mene pitaju jesam li posla na pecanje, i to me pitaju neke "in" devojke sa uggsicama iskrivljenim i natopljenim od kise, nije bitno zravlje, bitno je biti in pobogu! I onda im to lepo kazem i onda se cude sta mi je.
    7. Prica mog zivota, uvek sam bila izrod jer volim mir i samo neke ljude oko sebe a ne sav normalan svet.
    8. Nikad nisam mogla da precutim, to cene samo retki, ti retki su mi prijatelji. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 4. pa da se slucajno ne obrukas ako nemas taze kolace..ipak je mnogo bitno sta ce ljudi da kazu :)))))))))))

      Delete
  5. Sta se tebi sve slilo u ovaj utorak!!
    Sve si u sred srede ubola,da znas.
    Ako i zazmurim na mnogo sto-sta,na 3.,7.i 8. ne mogu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma nije samo utorak..jos nam samo majstori nedostaju da se kompletiramo..

      Delete
  6. Meni nešto pravo drago ovih dana što sam otišla s bloga. :D

    Ne daj se bona sekirati. :jedanzagrljajprotivsekiracije: :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Radioaktivan ovaj novembar, moja ti :) A nije da ne nedostajes..

      Delete
  7. ehh, mi ženske uvek nahebemo i niko nas niš ne pita! baš zavidim bratu što je muško...
    i ja mrzim kad mi neko broji zalogaje, gutljaje, šta li već!
    a sa ovim zadnjim se u potpunosti slažem! isto tak, ne volim kad netko izražava svoje mišljenje bez da sam ga uopće pitala što misli (ovo se posebno odnosi na moju bivšu naj frendicu kojoj je to bio najdraži hobi)...

    ReplyDelete
  8. Danas ja pravila muffine sa grožđicama za sebe i dragog. i uleti komšinica i mater iznese i one sve požderu. e tačno bih se pojela od muke -.- ne znam šta je fazon sa tim gostima više. meni u zadnje vrijeme samo nepoželjni gosti :/

    ReplyDelete
  9. Sve si pravo rekla.
    Mene isto većina ovih stvari nervira :@
    Pogotovo stavka privatnosti.

    ReplyDelete
  10. Ja sam od svega ovog najviše nabrijana na feministkinje. Da je i ovce i novce. E, pa šipak!
    I mrzim kad se ja kidam oko nečega ili nekoga i dam sve od sebe da to bude najbolje što može, a onda ne dobijem ni smrdljivo hvala, a da ne pričam da mi se uzvrati jednakom mjerom. E, pa ponekad očekujem da mi se uzvrati, nemam ni ja dobre volje za dijelit po humanitranoj!

    Čim je neko nervozan i ja se unervozim :D

    Šaljem jedan jaki, feministički zagrljaj :D :P

    ReplyDelete
  11. Zakucala si ga na 4. :D To ce mi bit nova fora ×D
    I osam isto potpisujem :D

    ReplyDelete
  12. Homo balkanikus...flipping them the birdie! Nek se jebu!
    Potpisujem svaku stavku.

    ReplyDelete
  13. Što neko reče : potpisujem svaku stavku, ali....treća je baš aktuelna ovih dana u mom resoru. Još kada odgovorim osmom.... da znaš da je radioaktivan !!!

    ReplyDelete
  14. ma sve potpisujem, ne samo ovu o (ne)odgovornosti. makar ta je kao da sam je ja napisala. priča mog života. čak je i ime isto.

    a kritiziranje... ja bih samo molila da ljudi nešto shvate. ako ti kažem istinu, to nije kritiziranje. to je iznošenje činjenica. šta ja mogu ako nekome činjenice ne idu u prilog.

    ReplyDelete
  15. 1. Za sve okriviti žene koje sinovima večito govore: "Neka, ja ću" i tako ih fino istreniraju.
    3. Pronađoh se, generalno mrzim kad ljudi zabadaju nos gde mu nije mesto.
    4. Ne doživeh nikad, ja sam uvek važnija od gostiju :D
    6. Čujem u varijanti: "to ti je treći kolač?"
    Ima nešto i u stavki 8 ;)

    ReplyDelete
  16. Hahahahahahahaah...
    Ovo s feministicama se slažem, glavno da sad imamo i obitelj, i kuću, i djecu, i veš i sudje i naravno karijeru...Jeb*** te i karijera i pravo glasa i druga sr***...Mislim, volim ja što sam obrazovana i što sam radila i što ću opet, ali daaaaaj, reralno, samo su nas usrale, jer sada imamo više toga na glavi nego ikad prije...Je**** te emancipacija!!!

    I da, naravno, ovo uplitanje u to šta radiš...Ja tako volim kad svratim u kiosk po novine (koje btw kupujem samo petkom), a glupača mi kaže: Oooooo, ima se vremena! Je*** te ima se vremena!!!!! Šta tebe briga imam li ja vremena...Jaoooooooo....
    Još mi je i muž poznat, ilitiga selebriti, pa onda i zbog toga ćire...

    Ali, šta ćeš...
    Ilina


    ReplyDelete
  17. Potpisujem stavku 8.
    Ako ne želiš čuti što mislim, ne pitaj me...
    Ako želiš da ti lažem, ne pitaj me. Ako ti se ne sviđa ono što mislim, ne napadaj me i ne brani se. Ako si ti zadovoljan/zadovoljna, super, ali prihvati moje mišljenje i postupi po svom.

    Stavka 9. Kašnjenje
    Kašnjenje, ako nije opravdano je pokazivanje totalnog nepoštovanja prema drugome. Danas je vrijeme neprocjenjivo i kronično ga nedostaje, zato imaj toliko obzira i pojavi se na vrijeme.

    ReplyDelete
  18. nema ovde kontakt?ili ga nemogu naci..pls pisi mi na ej277@hotmail.com

    ReplyDelete
  19. Šta li nas čeka u nastavku :)
    Uhhh 3-ica mene žestoko nervira i još se ja osjećam neprijatno jer kao u šali pokušavam da kažem nešto da bi shvatili da nije lijepo to što rade :-)

    ReplyDelete
  20. Jao, konstruktivno kritikovanje! Eto što slabo imam prijatelja u ril vrldu. A nisam nešto ni kritična naglas bila, samo kad bi kava previše djelovala. :D
    Broj 3 -hejt, hejt, hejt.

    ReplyDelete
  21. Ne daj se! Zeka (koji mi se trenutno mazi u krilu) i ja smo uz tebe :-D
    I ja jedva čekam nastavak, hehe.

    ReplyDelete
  22. potpisujem broj 7, trebala bi ovo staviti na neku majicu i prošetati gradom :D

    ReplyDelete
  23. Ljubim te u čelo!!! Obradova me ovim postom...

    ReplyDelete
  24. Oh, ima stvari na spisku koje i mene nerviraju.:] I jos milion drugih. :D Ne bih smela da pravim listu. Zabrinula bih se. :D

    ReplyDelete
  25. Haha za " Ne, to je za goste!!!" sam se bas ismejala :D Inace da,to ume da iritira,ili na foru ono kad se odvoji npr. 2-3 kolaca od cele kolicine i ostalo ne smes ni da pogledas -.-

    ReplyDelete
  26. "Mama, mama, ukakio sam se!"-baš sam se ismejala:)...I mene izluđuje kad mi neko meri vreme koje provedem na netu. Kao, mnogo je korisnije i humanije da ćeretam i ogovaram sa ovima što vole toplu ljudsku reč:)

    ReplyDelete
  27. Mi smo krive što smo žive. Najbolje bi bilo da nas nikako nema da vidim na koga će se onda žaliti.
    Heh, pričaj mi o brojanju vremena pred internetom kad dijeliš to vrijeme s braćom :p.
    Ja bih se sad najradije obukla kao za Glastonber jer pada kiša i ima blata kao za Glastonberi.
    Kakvi crni gosti, za njih se čuva domaćica :p. U mojoj kući se najbolji kolači prave za ukućane :D.

    ReplyDelete
  28. uf, ma svega toga imam i ja... barem povremeno ako ne stalno :P
    bojim se kad bih počela pisat što mi sve smeta, da ne bih stala tako lako ;)

    ReplyDelete
  29. Ne bih pravila listu jer bi me to obeshrabrilo totalno i unistilo mi motivaciju. I mene sve to nervira, sta reci ali se trudim da ne mislim stalno o onome sta me nervira, vec o onim stvarima koje me ispunjavaju. Ne dam moju pozitivnu energiju da je jedu! Ne dam ni gostima!

    ReplyDelete
  30. kod ovog prvog mogu da stanem i da dalje ne čitam.
    plus što se uvijek nađe neka superwoman koja sve stigne i onda superiorno prosipa mudrosti tipa: sve se može kad se hoće.
    kako postanem agresivna u blizini takvih to je čudo jedno haha

    ReplyDelete