Tuesday, November 6, 2012

Kutak za giveaway trenutak



Rekoh u proslom postu da se blizim pedesetohiljaditom kliku. Priblizih se, preskocih i nastavih dalje. Jedva sam cekala neki povod da se igram sa vama :)) (nakupilo se omanje "brdo" stvarcica al' bas necu da vam kazem cega sve tu ima :))
Razmisljam ja tako nocas, razmisljam i hiti me - savrsena tema za giveaway :)
Volim kreativne izazove pa evo jednog za vas

                                    TE DIVNE SEDAMDESETE


Dakle
1. Sminka inspirisana sedamdesetima
2. Frizura inspirisana sedamdesetima

3. Noktici



4. Modna kombinacija iskopana iz maminog ormana

5. Rucno pravljene djindjuvice


Pravila:
1.Pratite me putem GFC-a
2. Podelite vest o giveaway u nekom postu i ostavite link na post
3. Slike sa nekom od kombinacija i papiricem "za Lounge giveaway" posaljite na myperfectlounge@gmail.com

Giveaway traje do 15.11.2011 u ponoc a mogu da se igraju svi od Vardara do Triglava

Propasce mi giveaway ako Dajdza ne ucestvuje pa evo i njemu jedna inspiracijska

Evo vam jedna divna dok razmisljate



34 comments:

  1. Hahahahaha, e nasmija me pošteno. :P

    ReplyDelete
  2. sto si ti ovo smislila
    pa reci bar za sta se borimo, ako su knjige ima da se "premenjuvam"" sto puta:))))

    ReplyDelete
  3. Ima da se ispoštuje!
    A jel kombinacije/make up/ noktiće i sl šaljemo tebi na mail ili objavljujemo na postu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni na mail pa kad se sakupe sve, objavicu ja :))

      Delete
  4. Mislim da je ovo s noktima najlakše izvesti :-) Moja mama je odavno pobacala svoje stvari iz mladosti (a i ostala rodbina), tako da nemam šta da obučem. ŠTA JE NAGRADA?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svasta nesto :) Videces u nekom od narednih :)))

      Delete
  5. Cestitam na toliko klikova, i pohvaljujem ideju za igricu :)

    ReplyDelete
  6. još nas tjeraš i da radimo!? eh, kakva su ovo vremena :(
    šala mala, dobra ideja, uvjerena sam da ćeš probudit kojeg novog kreativca :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da radite, nego sta :) Obecavam da ce se isplatiti :))))))

      Delete
  7. p.s. i čestitam na zgodnoj brojčici, brojat ćemo i dalje :D

    ReplyDelete
  8. Čestitam! Ovih dana slabo šta stižem, ali potrudit ću se!

    ReplyDelete
  9. Lepa brojka,čestitam!
    Još brže stigla do stohiljaditog klika!

    ReplyDelete
  10. Ako me dajdža bude htio slikati, možda i skontam neku kombinaciju, al sve su prilike da neću :D

    ReplyDelete
  11. Oooo baš mi se sviđa, ako uhvatim vremena i ako me ova prehlada popusti, bude nešto i od mene :)

    ReplyDelete
  12. :))) super, svidja mi se, vec sam ionako pola maminog ormana preselila u svoj, samo da se nakanim malo pa da to uslikam na sebi. Mozda glupo pitanje, ali moze li fotka bez glave, a sa papiricem? :D

    ReplyDelete
  13. I mene računaj ako ne bude lijena! :)

    ReplyDelete
  14. Ja se ne pokazujem tako da preskačem, al radujem se vidjet što je curama palo na pamet :)

    ReplyDelete
  15. Jesi luda...jedva shvatih što je zadatak.Da mi je sada ona perika iz 60-ih,sigurno bih pobijedila.Ali lijepo smo je se riješili :(

    ReplyDelete
  16. Čistitam na brojkama :))
    Morat će neki nokti pasti :)

    ReplyDelete
  17. Joooj, baci me u bed!!Ništa mi u ovom trenutku ne pada na pamet..Idem razmišljati.Kada smislim ...igram!!!Pratim te, a biti će ipost...Čestitam na klikovima i želim ti još puno ,puno sljedbenika i postova:)))

    ReplyDelete
  18. Prekrasen predizvik. Se nadevam ka mi tekne nekoja idea pa ke ti pratam slika :D

    http://ilovefashionizabela.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Da su 20'-60' sjajno bi bilo. 70's nisu moje godine :). Ali svaka cast na kreativnosti :)

    ReplyDelete