Thursday, November 1, 2012

Kupi, prodaj, razmeni

Jedna letnja, da vas zgreje

Mili Debil je s' ovakvom glascinom bas mogao da peva neki bluz, al' hajd' sad..


Evo sta sam ćarila na onom "kupi -prodaj" sajtu (slikano pod neonkom iz pticje perspektive, uglavnom neispeglano :))

Lude indijske pantalone od najtanjeg lana..da ih nisam kupila pojela bih se ziva :)) M.D. je zakljucio ga da "bole oci" od ovih pantalona, al' mene bas briga..na poklon sam dobila i majicicu koja se slaze uz njih :))

zamenila 2 sala za maslinastu haljinicu

neku kosulju za sivu vunenu suknju (imam suknju koja mi je dovoljno dugacka..JEEJ!!!)

neki nikad stavljeni velurski kais za tuniku

onu vintage braon torbu i malo parica za ovo predivno cudo (Ilina ima vestetinu, ovo krstite po slobodnom izboru :))
neka tamo cipkana "cuda" za vrloretro kosulju

priznajem da sam ovo platila..jednu marku :)

Lanenu kosulju iz india shopa za roze (%)) maramu

majicu za mindjuse

Najprekrasniju retro torbu za one smedje kaubojke ( jos uvek mi nije jasno zasto sam ih kupila)

I biser nedelje - maskaru za cizme :) Nesto mi se bas i ne svidjaju ali posluzice dobro po ovim kisurinama (taman dok ne ukradem one od Zuzu)


E sad..konacno sam otvorila jednu od vakum kesa koju setam iz stana u stan vec godinama a pojma nemam sta je unutra. Bila sam, blago receno, sokirana :))

Handmade - ovi moje mile nane umetnice
Crna tunika vezena svilenim koncima

i tamno zelena vezena srebrnim koncem

kasmirska cvetna haljina, nikad obucena

srebrni prsluk


beli prsluk od svilenog konca i perlica (izazov za Ljubinku)


Zamenila sam i neke kape za jedan divni stofani simsir :) koji me mrzi da uslikam sad :)

Dobila sam i jedan prsten (mom dileru prstenjem se dopao manikir koji sam radila za giveaway kod Girly i Lee pa mi nije dao da ga skinem s' prsta)

a jedna lakoholicarka mi je udelila lakic :)
Sad samo jos da sakupim parice, da kupim jedan divni maslinasti vojnicki kaput za 10 e i zavrsila sam s' kupovinom do maja meseca (cizme se ne racunaju :))

Toliko od mene. Stay tuned!

45 comments:

  1. ta siva duga suknja mi se svidja =D

    ReplyDelete
  2. Kašmirska cvijetna haljina, nikad obučena, wtf?! Zašto?!

    A te hlače od kojih bole oči - wow. I zašto kod nas nema takvih sajtova, zašto :(?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupila, oprala, nisam nasla kremaste strample i spakovala u vrecu :(
      Znala sam da ce ti se pantale dopasti :))
      To da pitas Biberli ili Anleu..neko nesto rece ali ne znam tacno sta :)

      Delete
    2. Biberlee nešto spomenula da i mi ovakvo šta pokrenemo, ja se složila ali je nisam kontaktirala da se dogovorimo :), sve kontam danas ću sutra ću, a ideja je fenomenalna.
      Meni su dobre sve te stvari, ali najbolje ove što si našla "zakopane" da si ih bacila ili proslijedila samo tako bi se ogriješila!

      Delete
    3. Pošto sam ja lijena, čekat ću da vi uradite nešto takvo i pridružiti se, stvarno je super ideja. Kod nas su se organizovali sajmovi razmjene uživo, pričaju da će biti još, al ko će to dočekati :D.

      Delete
  3. Izvin'te, da vas pitam... a koji je to sajt??? Strašno mi je žao što nisam živela u doba robne razmene.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Makedonski ti nista nece znaciti, ali na ana.rs imas deo na forumu, mislim da bese mali oglasi..tamo moze da se nadje bas svasta i to po normalnim cenama samo treba da se kopa :)

      Delete
  4. Aaaa koliko stvari...prsten je wow!!! ni ja ga ne bih skidala, dok je taj lak na noktima:)
    ali nanine rukotvorine oduzimaju dah,prvo sto je to rucno radjeno,i to majstorski, i uvek pomislim na tu cistu energiju tih nasih baka, nana ,zena koje su to radile za svoje cerke, unuke, nas..i raspilavim se od miline, kao i sada ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nana genije..iskopah i jednu kosulju od sirove svile koju je sila na ruke, ali to moram da obucem da zasja u svoj svojoj lepoti :))

      Delete
  5. Ubi me u pojam s garderobom i jos me izazivas:)))
    Vraticu se na detaljisanje...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogu ja to i izbliza da sliknem :)) Aj da pravimo web shop..ti shtrikaj, ja cu da prodajem :))

      Delete
    2. Vratila se...gde me nadje sa toliko maslinasto,zelenkasto,sivkasto,braonkasto:))
      Nece mene para,al' moze biti...

      Delete
    3. Maslinasta je moja crna :))
      Eto, ideju imas. Sad razradi :))

      Delete
  6. Ima ovdje mnogooo dobrih komada, ali lude pantalone su vrh :D Imam ja jedne slične, isti kroj, samo što su nekakvi šareni cvjetići po njima. Nosila ih čitavo ljeto. Tvoje su upečatljivije i bolje :) Siva suknja <3 Handmade <3 ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. a sve je vec u glavi slozeno u kombinacije..samo jos da imam gde da idem :))

      Delete
  7. Haha, maskaru za cizme :D lepe su ti nove stvarcice, skroz su za tebe, ali pantalone posebno pohvaljujem i ovu prsluk-haljinu 'cudo', mnogo ubavo :)
    prsten i manikir su dobitna kombinacija, nokti su ti bas narasli.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma onaj lash architect..nesto mi se nije dopao :) Jos mi ona luda, u cizmu gurnula lakic..zamalo se shlogirah kad sam pokusala da probam..cizmu, mislim :)

      Delete
  8. Suknja od jednu marku i cvijetna, nikad obucena, haljina su moji favoriti! :D
    A ima finih stvarcica :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znas kako stoji suknja od 1 km...mmmljac :)

      Delete
  9. Sad si me podsjetila da bih sutra mogla upasti u kakva second hand shop, taman nisam odavno.
    I podsjetila si me da jos nisam nasla jednu svoju bijelo/bez izvezenu tuniku koja je nekako volsebno nestala, a mora,mora biti negdje u stanu.Moram je opet traziti :-)
    Nokti su ti kuc,kuc,kuc ;-)
    A tek manikir, kao kod sirene :-)

    ReplyDelete
  10. Najbolje su te stvari iz vakuuma :)

    ReplyDelete
  11. wow, kakve si krasote ti uhvatila, svaka čast :D
    krasni nokti... ljubomorna sam, pa šta ;)

    ReplyDelete
  12. maskaru za čizme?? bogami ulov dana :))

    meni je najbolja ona suknja za jednu marku i da, ona vesta je najduža vesta koju sam u životu vidjela :))) jedva te čekam vidjeti u njoj :D

    s druge strane, ona kašmirska cvjetna haljinica je preslatka :))

    ReplyDelete
  13. Meni su te pantalone baš cool, a i nanina tunika je super kao i boja laka :)

    ReplyDelete
  14. meni se najviše sviđa ona haljinica sa cvjetićima i torbica.

    super si prošla u kupovini. najbolje je kad za malo para dobiješ svega mega :)


    ReplyDelete
  15. Stvarno... zasto mi nemamo jedan ovakav web. Ja neki dan uzela da preslozim garderobu i sve mi muka kad skontam da odjecu koju ne nosim samo od sezone do sezone, trpam iz jednog dijela ormara u drugi.
    Nanine rukotvorine su jako lijepe i ona prsluk haljina.

    ReplyDelete
  16. Torba mi je predivna!! I ja bi takvu :))

    ReplyDelete
  17. tako i ja kažem "ovo se ne računa" :))))

    ReplyDelete
  18. čestitam na zamjenama!
    najviše sviđam sivu dugu suknju, retro haljinu na cvijeće, izvezene bluze i torbu:)

    ReplyDelete
  19. Joj ja obožavam te razmjene! Svako toliko preokrenem ormar i za cijenu par poštarina ga obnovim :)

    ReplyDelete
  20. Meni bi fakat dobro dosao takav site.
    Extra krpice su se zabvile. Megustujem. :D

    ReplyDelete
  21. Prvi put čujem za taj sajt (znam, živim u buretu). Maskara za čizme, e to se zove dobar dil.
    Baš su lepe košulje (cvetna i prugasta).

    ReplyDelete
  22. Ihh..al si se ti nakupovala :P

    ReplyDelete
  23. E jeste ti fora maskara za cizme xDDD

    ReplyDelete
  24. Bogata boho kolekcija, bome! Ja ti isto volim duge suknje, i kupila sam dvije pamučne, od kojih je jedna bila od divnog, ugodnog, mekanog žerseja. Isto sam tako dugo tražila neku skroooooz dugu, ono do poda;ali, kad sam počela izlaziti u njoj, jao...stalno sam brisala ulice, da se kronično zacrnila na rubovima (bila je u par boja, a donja, na žalost, najsvjetlija) pa sam je morala kratiti, pa opet nosila, pa opet kratila..tako mi je bilo žao te dužine, da sam trenutno odustala od dugih;)

    ReplyDelete
  25. Bas lepo. Sve sam pazljivo pogledala i dopada mi se. Kako to da nama zenama nikad nije dosta? Kako? I ja bih sad sve te tvoje stvarcice, a posebno vezenu crnu tuniku i taj crno-belo-sivi prslucic, u stvari, mislila sam da je prslucic, a onda sam se jos vise odusevila kad sam videla da je to...kako se zove? ali je dugacko bas dugacko i dopada mi se mnogo, odavno planiram, a sad bih bas i mogla to da sasijem. Javljam! Super stvarcice! U zdravlje da ih nosis

    ReplyDelete