Sunday, November 18, 2012

And the Oscar goes to..


Prijave su stizale otprilike ovakvim redom :

1. Anleah


2. Fairy Ana


3. Marijana

4.Wild child
5. Tatjana

6. Tina x2


7. Aleksandra

I onda u foto - finisu ulece Judzin P. Dajdza u obliku Bele Lugosi

Top 3 lista izgleda ovako :

1. Tinino svesrdno zalaganje
2. Anleah-in sesir (i ako ti pojedu paketic, nisam ja kriva)
3. Anina cvetna livada

Ovoj maloj sto si je docrtala brkove paketic salje m.d....eno ga, jos se kikoce :)))

Zene moje drage adrese u inbox.
Zalbe i primedbe na Kobasicinu adresu :)

34 comments:

  1. Sve su prekrasne, stvarno! :)
    No, mene osvojiše noktići na tufnice. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaheblo me sto sam samo 3 paketica spremila a bankrot sam do plate :))

      Delete
    2. I meni su ti nokti baš fora, ali Tina je zaslužila nagradu, cura se potrudila skroz. :)

      Delete
  2. Pih, a ja mislila da imam neku konkurenciju. :D

    ReplyDelete
  3. Sjajno! :) Meni zhao sto ja nisam imala vremena nesto da napravim,hehe,drugi put. :)

    ReplyDelete
  4. Nokti su odlicni, i jedni i drugi!

    ReplyDelete
  5. Bas su slatke! Sve su zasluzile nagradicu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga, mozes doci do mog bloga. Zurka je pocela :) I slobodno povedi prijatelje, hihih

      Delete
  6. Hhahaha jeee.
    Bela je potukla sve! Zabrinuta sam kako joj dobro stoje brkovi :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sviđam ti se mačko, priznaj! :D

      Delete
    2. Priznam! Hrs mala haj budi moja ;), znaš da ja volim brkove

      Delete
    3. Ova posljednja slika je najjača! :D

      Delete
  7. čestitke curama :)
    al zadnja fotka hahah svaka čast na originalnosti :D

    ReplyDelete
  8. Joj noktići od wild child su mi predivniiiii :))

    sad mi je baš žao što nisam sudjelovala :(( šmrc

    ReplyDelete
  9. odlično! i natjecatelji i outfiti!
    ja kao potpuno nebitna u ovom giveawayu ;) čestitam svima!

    ReplyDelete
  10. Zadnja fotka hahahaha
    Super tema, natjecatelji, rješenja.. :D. Čestitke pobjednicima :)

    ReplyDelete
  11. Čestitam pobjednicima, zbilja mi se sviđa sve što su napravile! Baš je dobar tematski giveaway :D

    ReplyDelete
  12. eto ga na, zapustim blog na mjesec dana i preskočim giveaway :( od sada pomno pratim sveeee blogove :P bravo pobjednice!

    ReplyDelete
  13. Hahaha, ova poslednja slika je pobedila :-D Moraš da mu daš neku specijalnu nagradu.

    ReplyDelete
  14. Cestitke nagradjenima i daj i utesne nagrade ostalima:)
    Za Kobasicu:-sad mi je zao sto nisam ucestvovala:(
    I pitanje za Kobasicu:-Sta da radim kad na blogu imam psiho-terapeuta,a isti mi ne treba:)))?!?

    ReplyDelete
  15. Hvala na 3.mjestu!! Čestitam Tini i Anleah! Svi su se baš potrudili, tema je bila odlična!

    ReplyDelete
  16. Ček' ček', ovo na poslednjoj slici je žensko? (ala ja sporo kapiram). Još pomislih ''Kakav sladak tip, podseća na nekog musketara'' :-DDD

    ReplyDelete
  17. Super...ja jedva dočekala da vidim učesnice :)))
    Čestitam svima, a stvarno je Tina zaslužila nagradu!!!

    ReplyDelete
  18. odlicne slike a nokti fascinantni!!!
    xoxo





    http://style-squared.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  19. Yayay. Sad moram čekat da dobiju paketiće, da vidim šta si im spremila :D.

    ReplyDelete
  20. Htedoh i ja da ucestvujem, ali mi iskrsla neka frka pa nisam stigla :( Svideo mi se giveaway jer je bio jako originalan, a jos vise mi se svidjaju odgovori na temu, super su svi :D
    Ali mi je ipak Bela favorit, razbila je :D

    ReplyDelete
  21. zao mi je sto nisam ucestovala , ali mi je drago za pobjednice , =D sve su dobro napravile posao =D ceeestitam =D

    ReplyDelete
  22. Hvala , hvala, hvala:)
    Da me vidis kako se kikocem kao malo dete:)))
    Stvarno sjajno takmicenje i sjajna resenja!
    Bilo mi je zadovoljstvo da se igramo na ovaj nacin
    Hvala na super vremeplov-ideji ,
    hvala na 1. mestu!
    ljubb

    ReplyDelete
  23. ajme super su cure *.*
    ja totalno zaboravila :(

    ReplyDelete