Sunday, November 4, 2012

360, part IV


Prvo muzicka podloga za ovaj post


Kisno - suncana nedelja u slikama
Ponedeljak
Sljapkala sam po baricama i pevala
kad naletim na ovo

Utorak je bio divan i suncan..Vardar, kad je lep dan
Sreda je bila dan za street art..ono kad svuda oko sebe vidite sarene grafite :)



Cetvrtak - Kobasica u halovinskom raspoozenju

Petak je rainbow day

U subotu sam izvela u setnju suknju od marke :)

Nedeljni motivi - Kucagedon mazilica :)

Blizim se brojci od 50 000 poseta pa ce biti i malo nagradjivanja :) O tome vise u narednom postu!

30 comments:

  1. Fine slike, dobar tjedan. :)) Zadnja slika je pre pre preslatka. <3

    ReplyDelete
  2. Garfiti odlicni, pogotovo ovaj sa ruukom....*-* I ova yadnja slika....^-^

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Zlocko! Za tebe puter u kutiji od Old Spajsa XD

      Delete
    2. Ne! Samo to ne! To bi ispunilo moj život do te mjere da ne znam da li bih ja imao razloga da živim dalje. Da li bi uopšte imalo smisla živjeti nakon toga...

      Delete
  4. Vidiš, vidiš da ih ima preživjelih (grafita, mislim), juhuuuuu! Izazivam te da ih nađeš još...ma znam da ti bi ionako ;)) Veliki ajk za muzičku. Scena na pokretnim stepenicama mi je ko neka rock verzija Mary Poppins ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lako sad kad imam telefon koji dobro slika :) Videla sam jos 2-3 pa cu to ovih dana dok ne prekrece :))

      Delete
  5. Jaoj, ja baš volim grafite! Općenito uličnu umjetnost, i svirače i žonglere i glumce i one ljude umaskirane u kipove, i grafite...NAravno, grafite kad su ovako lijepi, a ne neka napisana glupost koja nagrđuje fasadu, kao recimo Živijo drug Tito i sl...Ilina

    ReplyDelete
  6. Kako su vam super grafiti. Kod nas i ono malo što ih je, ne opstaje od budala koji ih uništavaju. A maca je baš helovinska, haha..

    Mi smo u prošlu subotu imali dugu (ne jučer) i bila je baš jakih boja. :)

    ReplyDelete
  7. Dugu su izgleda svi vidjeli :) a bila je bas prelijepa :)

    ReplyDelete
  8. Dobra podloga! :)
    Zadnja slika je baš November. Dopada mi se autfit, koliko mogu da ga vidim.
    Ja sam 50011-a, znači prešla si 50000! :)
    E, sad tek vidim, lete kišobrani! Nema tog u Bosni. Lete kišobraniiiii!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znaci odmah sutra po splajs za giveaway :) Tema vec smisljena :))
      A u tom ludom marketu lete i uskrsnja jaja i srca za Valentajn i cvetne livade pocetkom marta i neke kocije i vile i patuljci..zavisno od godisnjeg doba i praznika :))

      Delete
  9. kako je dobar ramstore sa onim kisobranima(valjda je ramstore tao mi izgleda):)

    ReplyDelete
  10. Kobasica da može rekla bi ti da je ostaviš na miru. Znam taj pogled :)
    Hocemo li moći mi iz susjedstva učestvovati u tom nagrađivanju, pa da se i ja radujem :D

    ReplyDelete
  11. kako ti imaš lijepu boju kose. počinjem ozbiljno da razmišljam da se vratim u crveno. :D

    ReplyDelete
  12. Plavi Vardar,duga,leteci kisobrani i ljubavi cetvoronozne:))

    ReplyDelete
  13. Krasne slike, uživala sam :)
    Ali zadnje je posebno <3

    ReplyDelete
  14. super su mi ovi postovi sa random slikama, divna je ova poslednja a pogotovo sam slaba na onu helovinsku, svakako ;)

    ReplyDelete
  15. Ajoj, kako lijepe fotake! :D

    Krasna si mi u mažećem outfitu <3

    ReplyDelete
  16. O pa vec je i preslo 50.000, neka je sa srecom i neka bude jos mnogo, mnogo puta toliko! :)

    ReplyDelete
  17. Čestitam na posjetama :) Životinjice su medene <3

    ReplyDelete
  18. čestitke za 50 tisućica.. :)
    Duga je prekrasna, a sviđa mi se i fotka sa žutim kišobranima, perfektan kontrast sa tvojom kosom...

    ReplyDelete
  19. Prvo <3 za muzičku podlogu, pa <3 za životinjke.
    Baš si super na zadnjoj fotki! Cool si majke mi :)

    ReplyDelete
  20. Negde tu iznad duge ...oooo lepih slika..
    pa cekamo tu cifru :)

    ReplyDelete
  21. Opet mi ovo govno ne pokazuje tvoje postove. :(
    Znachi i kod vas pada kisha.. Jesu ovi kishobrani tamo gde smo bile? Dobra fora. ;) Poslednja fotka mi je prelepa. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. baad bloger :)
      Jesu, jesu..pret toga je letela bicikla :))

      Delete
  22. baš su mi krasne fotke, pogotovo zadnje dvije :)

    ReplyDelete