Tuesday, November 20, 2012

360, nedelja deveta


Neki dragi likovi, divna muzika i nedovrsen tekst :)


Ponedeljak, trazenje cizama i baskeri na sve strane. Ove uhvatih iz pticje perspektive ali ima jos jedan zanimljiv duo - skejter sa violinom i goticar sa harmonikom..ljudi moji,nemate pojma kako to dobro zvuci!!

Familiji beretki pridruzile su se jos 2 lepotice - siva i smedja. Samo jos maslinasta i tamno zelena i necu vise, Kobasice mi!! Obratite se s' paznju na modri podocnjaci XD a i nasminkala sam se prvi put u mesec dana onako..poluuspesno :)

Jedna random macka pojela mi je dorucak

A druga se popela na drvo pa ne ume da sidje

Neke sarene cvecke i 5 minuta odmora. Tek sam pola grada presla a vec me bole kremenadle..

Subotu sam prepatila zbog ovoga. Puste pare.. Izvestaj s' koncerta ovde

Konacno su poceli filmski dani



32 comments:

  1. KOSAAAAAAAAAAA,KOSAAAAA ! Koja boja ! Zavidim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Još jedan LIKE za prekrasnoću od kose...

      Delete
    2. I ja se pridružujem hvaljenju kose, to mi je prvo zapelo za oči! :)

      Delete
    3. Apsolutno kosaaaaa, predivna je :))))

      Delete
  2. I ja sam se sinoć izmazila s jednom maćooom :).

    ReplyDelete
  3. i meni si fina, a sto se ta macka popela na drvo =D ili nesto trazi vjevericu mozda, ili je neko nju uplasio ti npr.! =D hahah, a fino si se nasminkala bona =D . =D

    ReplyDelete
  4. i jas sakam zelena baratka-ako najdes..klik:)

    ReplyDelete
  5. Hvala za Čuturu:)
    Zavidim ti,i to baš žešće,na danima filma:(
    Sanjam da je bolje...

    ReplyDelete
  6. Crvena boja kose ti je perfektna.
    Mnogo mi je dobar taj kaputic!!
    Lep vam je grad, bas izgleda mocno svaka slika koju vidim!! :)

    ReplyDelete
  7. Super ti stoje te beretke! Na meni bi izgledale kao palačinke i to zalepljene za glavu :D

    ReplyDelete
  8. Super ti je beretka!!! BIG LIKE za onu fotku sa puno cvijeća...kao da je proljeće tamo kod tebe :)

    ReplyDelete
  9. super beretka i super kosa :))

    ReplyDelete
  10. Mogu si misliti kako dobro dečki zvuče, obožavam ulične svirače...
    Prekrasno ti stoji beretka! Kako sad imam šiške, nikako da si nabijem kapu na glavu, stisne mi šiške pa ništa ne vidim... VAljda ću naučiti...Ilina

    ReplyDelete
  11. Baš su mi lijepi ovakvi postovi :D. Super fotke, divna kosa, maca.. <3

    ReplyDelete
  12. Mogla si snimiti dečke, baš bih voljela poslušati kako to zvuči.
    A previše si skromna kad je šminkanje u pitanju. I kosa ti je diiiiivna :D

    ReplyDelete
  13. gotičar sa harmonikom, i ja bi rado čula ovaj mix, vjerujem da zanimljivo zvuči :D
    i slažem se s ostalim curama, kosa ti je prekrasna, a o boji da ne pričam :)

    ReplyDelete
  14. Lijepa žena, lijepe mačke, dobri muzičari ;)

    ReplyDelete
  15. yep, kosa je suuuuper *.*
    slaže se s ljubičasti podočnjaki, majke mi ;)

    ReplyDelete
  16. I ja sam uocila da ti je kosa posebno lepa:)

    ReplyDelete
  17. Kosalinda! <3
    Super su sviraci, oh lajbah...slusala sam ih na trgu, fantasticni su! :3

    ReplyDelete
  18. kosa ti je ajme predivna! a slike fantasticne!

    ReplyDelete
  19. Kolekcija beretki? :D
    Ja želim maslinasto zelenu, svetlo plavu, pastelno roze, crvenu...i mnooogo još :D

    ReplyDelete
  20. Uvijek predivne slike u nedjeljnim postovima :)

    ReplyDelete
  21. Vec standardno lepa :) kosa ti je stvarno ko sa reklame a random mace su medenjaci

    ReplyDelete
  22. Jesam li ti ikad rekla da si mi lijepa?! :)

    ReplyDelete
  23. Kako i sekogas prekrasen post :D
    Kosata ti e neverojatno ubava <3 <3 <3

    http://ilovefashionizabela.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Ma dobro kosa, ali što su ti podočnjaci dobriiiii...Šta je bilo od filmova, pričaj....nisam bila sto godina u šetnji po blogovima, evo idem sad, tvoj ofkors prvi ;).

    ReplyDelete
  25. Ubavi fotografii.
    Baretkata e preubava, od kade, kolku? :D

    ReplyDelete
  26. Ovo mi sve fajn zvuči i izgleda.Nekako toplo i ugodno.Svirka uživo- ou je!

    ReplyDelete