Sunday, November 25, 2012

360, nedelja deseta + još nešto


Ko se seca ovoga?


Ljubinka misli da je moj blog "cute" XD
Ja mislim da su svi blogovi koje citam kjut (inace ih ne bi ni citala) pa ne izdvajam nikog posebnog (al' sam korektna :))
Nego, da vam pokazem neke interesantnoce sto sam iskopala kod Ljubinke

I favorit - ponco od stolnjaka :))

Skroz je blesav :)) Jos nisam resila da li ce stradati levi ili desni karirani (stolnjak, jel'te), ali sam sigurna da ce stradati :)

Pregled nedelje desete

Neko se malo otrovao pa je postedjen svega i svacega

Random setnja i pticica pijanica

Pokusavam da snimim jedan klipic ali je toliko mracno i bucno da ni iz petog pokusaja ne uspeva

Drugari :)

Mili moj produzni
Ko bi da se igra zmurke?

Iskoristiti sunce do maksimuma :)) Park, kafa, pizza, hodanje..i dalje hronicno neispavana al mi se bar podocnjaci slazu sa beretkom :)

Od sutra havarija..majstori, podovi, duseci, kreveti..ako me nema, znajte da se zurkam ;)

30 comments:

  1. haha jesi me nasmijala sa ovim "al mi se bar podočnjaci slažu sa beretkom" hahaha ne prestajem se smijati

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja bih se smejala..da mogu da prestanem da zevam :))

      Delete
  2. Jadna cica-maca :(
    Podocnjaci i beretka su super fora :))))

    ReplyDelete
  3. Ponco od stolnjaka je originalan! :)
    Kobasica tužna :((

    ReplyDelete
  4. ponco je extra =D ah jadna mackica, =D fine slike =D

    ReplyDelete
  5. Secam se i hvala za iskopine:)
    Tugica mala:(
    Drugari i mili tvoj:))
    Sto cinis havariju u ovo nedoba,zima i tako to...??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam ja..to zli Nemci :) popravice sutra valjda..

      Delete
    2. E,stvarno ti je dobar ovaj pončo,svi ga ishvališe,pa 'ajd i ja:))))))

      Delete
  6. Žao mi je mačke ali mi žao i tebe koja mora čistiti :)
    Eeeek klipić snimiti! Aj ne smijem zaboraviti. SUtra!

    ReplyDelete
  7. nedostatak struje..Survival mode, ha? drž se:)

    ReplyDelete
  8. Da pončo! Koja genijalna ideja! I ttako ti lijepo stoje te kape francuzice...Ilina

    ReplyDelete
  9. joj, uopće ti ne zavidim na... majstori, podovi, duseci, kreveti... ali, proći će i to ;)
    a i nisu ti neki podočnjaci :P

    ReplyDelete
  10. joj valjda ce mica maca da brzo ozdravi jadna :(

    dobra ideja za ponco moram to probat,imam mama duplih stonjaka valjda nece primjetit da joj fali jedan il dva....sretno sa pospremanjem

    ReplyDelete
  11. Meni je danas eksplodirao produžni kabel, pa mi od svih tvojih slika on stoji u glavi. :/

    ReplyDelete
  12. Ko diro Kobasicu?! Cu da bijem!
    Sretno sa radnom akcijom!

    ReplyDelete
  13. A kak' je dobar ovaj ponco<3
    I moram ti opet rec', super ti stoji kapica :D

    ReplyDelete
  14. Ma ti si u ljubičastim tonovima yeeeeee ...zato si mi danas najdivnija :*

    ReplyDelete
  15. Ja ne vidim podocnjake. @_@
    Ooo Kobasica mukica, stalno neki problemi. :(
    Pticica pijanica je diiivna! :)

    ReplyDelete
  16. Je l' to još nema struje :-(
    Super ti je ova sličica s beretkom, sve ljubičasto, baš ti lepo stoji (i ne vidim nikakve podočnjake)

    ReplyDelete
  17. Sta je jadnoj Kobasici? E, ako ju je neki zlotvor namjerno otrovao, da ga ogrebe kad se oporavi :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gujsica drcna je polizala svo ono ulje iz sardine i sad umire po kuci..

      Delete
  18. Suosjećam zbog radova. :(
    I sjećam se ja pjesme, volim je! :)

    ReplyDelete
  19. Meni je super ova fotka iz klipića hahah :))
    Ajme ja se bojim da ga neću stići napraviti, zatrpana sam poslom, drži me neka viroza, ideje nikakve nemam....osjećam se totalno bljak :((

    ReplyDelete
  20. pončo od stolnjaka - nice!
    ma joj, trebaš vidjet moje podočnjake :S Ako ništa, druge godine se bar neću namučiti kad se budem za halloween maskirala u zombija :D
    kobasici želim brzi oporavak ;)

    ReplyDelete
  21. Stolnjak ponco je hit izum:))
    kako napreduje zurka sa majstorima?
    :***

    ReplyDelete
  22. Uopste nemas podocnjake, ne znas ti sta su podocnjaci! Ponco je dobar kao fora ali bi ipak birala materijal za koji se ne vidi da je stolnjak.

    ReplyDelete