Wednesday, October 31, 2012

Zovite me piroman frik

Tema dana

 Opet sam napravila Palestinu u kuhinji... Dimcinu nozem da seces. A dismr ko u ciganskoj menzi..
Hvata me tako, s' vremena na vreme, paljenje hrane..al' nije samo onako da zagori nego ja to kompletno ugjenisem. Danas sam, recimo, nicim izazvana, ukljucila pogresnu ringlu..bar su kucici dobili obilni rucak..

Danima nisam ovoliko radila. Posto iz pincipa ne koristim taxi, a linije busa mi idu na pogresnu stranu, pesacim kao blesava..minimum 10 km dnevno. Umorna sam kao pas i dugo se nisam osecala ovako dobro. Cak ni malo vode sa nebesa ne moze da me zaustavi :)

Cuh jedan vic danas. Kaze :
Pitaju "taze" roditelje kako im se zove dete. Ponosni otac kaze :" Izidislav". Svi ga onako cudno gledaju i pitaju :"Pa po kome tako neobicno ime?" " Pa po Whitesnake - u"

Sutra ustajem u cik zore pa bi mi bilo pametno da se upidzamim.
Nego, sta cete sledece - garderobu ili nokte?

34 comments:

  1. Haha, kad smo kod izgorene hrane - ja volim jako zagorene kokice :D
    Dobro, nemam pojma ima li to sad veze s bilo čime... :D

    Mrzim što moram priznat, al vic ne bih skontala da ne kliknuh na link, iako znam pjesmu. Totalno sam Izdislav pogrešno izgovorila u glavi. :D

    Garderobu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako ti je za utehu i ja sam razmisljala jedno 3 minuta :) Al ja ionako ne skontam viceve na prvu.. cim mi neko najavi da ce vic da isprica, ja se iskljucim :))))

      Delete
    2. Haha, sad mi je lakše. :D
      Ja ne znam pričati viceve. Čak i ako je urnebesno smiješan, ja napravim da ne bude. :D

      Delete
    3. I ja volim zagorene kokice xD I ja nisam skuzila vic da nisam kliknula link xD Danas sam klon on Meow :D

      Delete
  2. Hehe, dobar vic :-)
    Ja redovno pravim haos u kuhini kad koristim rostilj tavu, dimi,pa dimi, ne mogu tu nista, nozem mogu dim sjeci. Al napravim promaju izluftam i sve ok, a ja smazem ukusni rostilj :-)

    ReplyDelete
  3. Bar su ljubimci dobro nagradjeni :))))
    garderobu!!!

    ReplyDelete
  4. Desava se. Hebi ga. :S
    Dobar vic. Podsjeti me na onu smijuriju sa tarotom i Led Zeppelin-om.

    ReplyDelete
  5. Nije to nista,ja sam,bese nekad,pokusala da zapalim studentski dom:)
    Juris li muvu kad sleti na monitor strelicom misa?!
    Garderobu!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nećem ovde,scenario je malo duži:)
      Ovo s muvom je vic,to znaš?

      Delete
  6. Garderobu!!
    Ja sam u zadnjih par mjeseci ustajala prije svitanja i sad kad vise ne moram, nikako se otarasit navike. Ovo jutros je uspjeh da sam uspjela do pet i po odspavati.
    Meni milion puta sve zivo zagori jer skroz zaboravim da sam stavila da se kuha. I sve dok se ne ugljenise i ne usmrdi ne znam ni da gori. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uhh..skoro je 11 a ja jos shuntava..
      Meni nekako periodicno to paljenje dodje..kad sam s' mozgom na drugom mestu..

      Delete
  7. jao super vic lol

    haj daj garderobe da makar gledam šta su drugi kupili i uživam u tome kad ja štedim za građevinsko poljoprivredne radove na proljeće :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma kamo srece da sam kupovala..ali snalazim se nekako :))

      Delete
  8. Hahah,ja imam obicaj viceve slabo da kontam, treba mi jedno par sekundi ili minut, a ima i onih koje ne skontam uopshte dok mi neko ne objasni.
    A o dimu u kuhinji i u stanu mi nista ne prichaj, sad kako sama kuvam, pechem, to je postala moja svakodnevnica. :D Ali popravicu se,nadam se! Ja bih da vidim garderobu,hihi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ono "Vezbom do savrsenstva" za mene izgleda ne vazi :)) Tebe bar niko ne vidi :))))

      Delete
  9. Hahahaha...volim kad mi jutro ovako počne. Mada, počne mi svaki put kad pročitam tvoj post!
    Garderoba, definitivno !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo, tenk ju, tenk ju! Tu sam da vas uveseljavam :)
      Garderoba je pobedila samo sa jednim glasom protiv :)

      Delete
  10. ok, ovo je totalno spuki. ustala sam, u glavi mi odzvanja down in a hole i otvaram tvoj post i ima šta da vidim. spuki, spuki, spuki!

    ReplyDelete
  11. Kod tebe ili poplave ili požari. Meni redovno nešto zagori, čisto jer nemam mira sjediti i raditi samo jednu stvar. Moram barem dvije i eto, desi se.

    Vic je baš dobar! :)

    ReplyDelete
  12. ja bih prvo nokte. i da se pohvalim, shvatila sam vic i bez klikanja! :D
    ponosna sam na sebe :P

    ReplyDelete
  13. Jesam li te to ja receptima inspirisala da palis kuhinje okolo? :)))

    ReplyDelete
  14. Ja bi prvo garderobu :))

    Pješačenje je super stvar, dođeš doma mrtva umorna, ali te nekako ispuni dobrom energijom :))

    ReplyDelete
  15. Izidislav hahahahhaha, ovo ima da prepričavam.
    Garderobu!
    I haj šta fali što je zagorilo, kod nas se kaže ko jede zagoreno ne boji se grmljavine :p

    ReplyDelete
  16. Ne znam žene,a bogami ni muškarca kome jelo barem jednom nije zagorilo!I meni je...i meni je...

    ReplyDelete
  17. Gardaroba! :D

    Svaka čast na pješačenju, ja sam totalno lijena, a pogotovo sada kada je zahladilo. Nigdje bez auta, grozna sam, znam..

    ReplyDelete