Wednesday, October 10, 2012

Vot a bjutiful tag!!



Misty je mnogo dosadno pa se gadja glitterima :))

Pravila:
1. Šerajte  award slikicu
2. Odgovorite na 10 pitanja o ljubimcu
3. Tagirajte ljude :)

Pitanja :
1. Koliko ljubimaca imate i sto su ?
Cetiri av, av (dva ulicna, dva dvorisna) i macku Kobasicu koja je zvezda ove price :)
2. Kako se zove ?
Njeno Kobasicanstvo Kobasica Velicanstveni
3. Kako ste dosli do njih?
Dva av, ava dobili, druga dva nas usvojila a Kobasicu nasli u jarku pored puta
4. Koliko su stari?
Za av, avove ne znam a Kobasica oko godinu i po
5. Najdraza hrana
One "Mekdonalds" limenke za macke iz kojih curi masno :/
6. Gde se trenutno nalaze i sta rade?
Greje mi jajnike trenutno :))
7. najljudja stvar koju su do sad napravili
Ulazak u rernu/ pecnicu :)
8. Najgora stvar koju su napravili
Ostavljanje "poklona" na sred sobe, na sveze oribanom podu pre postavljanja tepiha 
9. Sta najvise vole raditi?
Spavati, spavati i samo spavati..ako moze 20 sati dnevno :)
10. Da vas moze tracati, sta bi ljubimac rekao o vama?
"Ova moja gazdarica bas bi mogla da se ugoji jedno 5 kila u predelu stomaka..da mi bude udobnije kad je koristim umesto korpe za spavanje"

Kobasica vas gleda
                                                       
                                                          i peva

Ja tagujem :
1. Najlepseg psa blogosfere Fridu

2. Cezara Velicanstvenog Emininog

3. Biberlee-inu Bozenu sto se zove Bubi ;)

Sad kad zavrsih post, setih se jos nekih ljubimaca..belog zeca sto putuje avionom, jedne vrlo crne macke, Make i Leke i jos milion nekih zivotinja :) Ako nekom treba ideja, neka se javi :))



23 comments:

  1. sve mace i cuke kao ljubimci.
    ima li neko sa zamorčićem kao mi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sem Bitchy i (sad) tebe, ne znam nikog :))

      Delete
  2. Kobasica hehe
    Zašto se zove Kobasica? :)
    Preslatki su Frido, Cezar i Bubi, mada ne postoji životinja koja nije slatka.
    Sada idem što prije, jer ću početi pisati o svojim ljubimcima, pa mi neće biti kraja. Adios

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zato sto kad se podgoji i uflafi pa se rastegne po podu, lici na kobasicu :))
      A da pises o svojim ljubimcima??

      Delete
    2. lol
      Ne želim da remetim njihov savršeni mir i narušavam njihovu privatnost, zato ne pišem o njima :))
      Ma nije mi tema bloga, jedino da otvorim novi, mada imam jedan post sa njihovim slikama.
      Imam cuku, macu i papagaje :D

      Delete
  3. Frida i Bubiii :)) Kobasica - definitivno najorginalnije ime koje sam čula XD

    ReplyDelete
  4. Kobasica je zakon :) Ajme pa sta u rerni radi xD Prava kobasica :)

    ReplyDelete
  5. Odgovori:)))Zamenise mi saku bombonica za moje trenutno apciha,dizu imunitet!

    ReplyDelete
  6. Stvarno super tag :) mom macanu je omiljeno uskakanje u frizider, tu disciplinu je uvezbao do savrsenstva :D

    ReplyDelete
  7. kobasica i av av, ahahah =D odlican post

    ReplyDelete
  8. Aaa,divni su svi ljubimci.
    Ja sam 15 godina imala pekinezera, pa sam onda imala koker spanijela(zapravo bivi je imao :-)) macke obozavam,ali ih drzim kod bake jer sam ja alergicna,i sad imam samo jednu jer mi je drugu opet pogazilo auto ( to mi je vec x-ta maca nastradala na taj nacin )tako da smo ostali samo ja i moj Ptičac papagaj Nimfa zvani Ćubica. Ali i on je anoniman kao i ja, i zasad nece da se slika ;-)

    ReplyDelete
  9. Joooj, evo i meni neko dao taaag! I iskopala si sliku! Taman da vam pokažem kolika je Buba sada :D

    Mnogo fala!

    Kobasica u <3 :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.. mogu da zamislim koliko je porasla..Ovde je zrnce pravo :) A namucila sam se trazeci, da znas !!

      Delete
  10. Meni su moje ostavljale poklone nasred sveže opranog tepiha, tako da budi srećna :D

    ReplyDelete
  11. Mnogo slatko,bas sam se raspilavila:)

    ReplyDelete
  12. ne samo da su blogerice naj, nego su im naj i kućni ljubimci... pa stvarno smo sve super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A vidis kako se sad niko ne kmelji na tag..ko da smo sve cekale startni pistolj :))

      Delete
  13. Njeno Kobasicanstvo Kobasica Velicanstveni :D

    ReplyDelete
  14. ja boze kako je ovaj mali garavi sa zadnje slike sladak .... :) veliki poz iz beca

    ReplyDelete