Wednesday, October 24, 2012

Treba me..

..cetkom za tojlet nalupati po ovoj mojoj mrsavoj guzici.
A mogu i samo da prepisem Mattie - in post.

Sedim i blenem u monitor, pokusavajuci da se setim sta sam ono htela..

1. Duco, mahni nam da znamo da si dobro i da te nisu prodali nekom haremu..i vracaj se dok ti rodjendanskom poklonu ne istekne rok :)


2. Ovih dana sam na/u speed-u. Nasla sam makedonski pandan Ana forumu (deo kupi - prodaj - razmeni) pa sad prodajem sve sto nisam skoro obukla... I nezeljene rodjendanske poklone..i sve one majicice/pidzamice i ostale -ice pogresnog broja, koje mi je bilo zao da prosledim..i ne znam gde mi je glava..

3. Ide mi se kuci i 'ocu da crknem. Ne zbog kuce, nego zbog mojih zena..i nejaci njihove. Tri meseca mrdnula iz Skoplja nisam i vise mi mucno..promena, promena podhitno inace cu poceti da pricam sa zidovima..

4. Mesec dana nisam posteno odgledala posten film. Posteno gledanje - neuspavljivanje posle najavne spice. Posten film - ne dize mi zeludac i drzi mi paznju.

5. Mrzim onaj "gulp,GLUP" zvukic koji prave skajp i fejzbuk, a trenutno se cuje iz susedne sobe..

6. Setala sam danas s' m.d.-om (celih pola sata) trazeci pristojne cizme. Udjem konacno u Martins da probam crvene, kratke, (o kojima mastam otkad je ona mala s' pocetka posta kupila svoje stikle ubice). Ostale jedne i to moj broj. Nazujem ja ono kad lub od pete pravo u meso..skoro mi tetivu precvik'o. Prijavim ja to hibernacija - mode prodavcu, a on ce na to : " A, pa to je od isprobavanja." Ne dade mi djavo mira pa pitam koliko kostaju te "odisprobavanja" cizmice..i zgadi mi se..

7. Otkrila sam da gajim sobnu macku. Znaci - ne kucnu, nego bas sobnu. Nece iz sobe da izadje skot..Da ga pustim da planinari, verovatno bi mi na glavi sedeo ceo dan.

8. Otkrila sam jedino mesto u gradu koje pravi salsa zurke. Jos da imam s' kim da odem..

9. Skoro je 2 a ja jos deveram po netu..Kad se setim da sutra imam zamene/razmene na 4 razlicite lokacije po gradu (izmedju kojih ne postoji bus linija) malo mi se zgadi..


43 comments:

  1. Јас мислам да почнеш книга да пишуваш..сериозна сум ! Начиниот на кој ги раскажуваш работите е уникатен. Иначе ни мојот Срце во последно време нејќе да се мрдне од дома, баш собно милениче. Изгледа таков им е периодот :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da be..i da isprintam edno 50 kopii da razdelam na najbliskite so mora da vikat "Ubavo e!!" :))))

      Delete
  2. Ma, ajde...mene sutra ceka radna akcija i jos ne spavam. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nagovaram sna da dodje na zurku, al nije nesto raspolozen..

      Delete
  3. Vjerojatno već jesi, ali ako slučajno nisi, obavezno pogledaj The Fountain. Kad uloviš vremena za film :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gledala ali bih mogla da obnovim. Secam se samo pocetka :)

      Delete
  4. Ne znam šta je reć. Zato ti evo jedan virtualni hugić. :D
    http://24.media.tumblr.com/tumblr_mc7y50IsFi1qi1vxlo1_400.gif

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kakvu posluku porati,a? Jos mi cigara fali :))

      Delete
  5. Vidim da ti je zanimljivo u životu...A što bi da nemaš što raditi i da te nema tko gnjaviti? ;)
    Ali kad spomenu četku za wc...KAd je moj sin imao godinu dana bila sam s njim kod prijateljice. Još nije hodao, pa je plazio okolo...Ugl, nas se dvije zapričale, mir i tišina (što kad imaš djecu NIJE dobar znak), a ono mali sjedi u kupaonici i igra se četkom za wc. Vjerojatno ju je i polizao...Prijateljica mi je samo rekla: A čuj, oprala sam danas kupaonicu, ako ti to išta znači...
    Nije značilo. Ali eto ga, mali smrad živ i zdrav!
    Ilina

    ReplyDelete
  6. Sugav period definitivno. Ja spavam,idem na faks,jedem,ucim,spavam,jedem,ucim,spavam i tako svaki dan. Dodji kod mene u goste, ako odlucis da bezis na sever. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I da znas da cu da ti dodjem u goste..ako ikad krenem :))

      Delete
  7. Hehe, znam kako ti je, ja tako nekad budem zaglavljena u Crnoj Gori. I ja bih na salsa zurke, a nemam s kim...Mada i ne znam nista sem osnovnog koraka, uzivam u toj muzici.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma uopste nije bitno, samo se razmrdas..a ionako te niko ne vidi u onoj guzvetini :))

      Delete
  8. Ooo znam taj rush kad tek kreneš razmjenjivati robu... Onda u nekom trenu skužiš da si svoje fine stvari zamijenio za škart. Pa si neko vrijeme pametniji. Ne zadugo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja stvari razmenjujem za pare :))) Fond za kaput i cizme :))

      Delete
  9. Joj,opet neki bljak period.Podhitno napraviti nešto za sebe!

    ReplyDelete
  10. Ajoj,ala si u bedaku...Kad izstikliras jednu po jednu ove devet stavke,ostavi 7. i 8...Eto,ja sad nemo vristim na tvom blogu,ne mogu na svom...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma nije tako strasno samo mrzim kad sam bez energije i bez ideja..stalno bih da radim nesto, a nemam pojma sta :))

      Delete
  11. Loše vrijeme, nema se volje. Autumn blues?
    Mi još nemam BiH verziju te razmjene, ali je Biberlee nešto spominjala da napravimo :).
    San svih mačaka je da postanu sobne mačke.
    I po ovom blogspotu sve neki vampiri, niko ne spava :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evo vec 4 dana trckaram po gradu i uopste mi nije zao (opet je easy period na poslu)..divne sam devojke upoznala, ako nista drugo :))
      Izis, dajdza i ja smo ti poznati insomnijci. Obicno nam se pridruze Mjau i Snow, ali one nesto zabusavaju u zadnje vreme :))

      Delete
    2. Kud se to vi skitate, vampiri? :D

      Hajde brate, bar ti nije dosadno u životu :D

      Delete
  12. a mislim stvarno, u ovu uru bit budna ;)

    ReplyDelete
  13. aj, aj, bas muke...

    pod 4, gledaj ako vec nisi prespavala i ako volis tematiku Sherlock Holmes Game of Shadows mene je odrzao budnom
    pod 6, ja skoro isprobah nove duboke drecavo roze martinke, cisto for fun, ljubav na prvi pogled, ali cena... NE DAM!
    pod 7, a moj malisan poceo da izlazi napolje, trenutan privremeni smestaj ima dvoriste i on nesretnik samo kresti da ga pustimo napolje, a kad je napolju ja ziva nisam :( rado bih se menjala s tobom za jednu sobnu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1. gledala
      2. ne dam ni ja ;
      3. nije vise sobna..sad je bastenska ;0

      Delete
  14. pronašla sam se u skoro svakom broju, i meni treba nekakva promjena, počet ću lupati glavom o zid :) najgore mi je što mi rapidno raspoloženje pada pa samo idem okolo i istresam se na ljudima, grozno...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najgore je sto ni lakiranje noktiju ne pomaze..a u subotu sneg..

      Delete
  15. što jesen učini od raspoloženja...
    aj, drži se. da si bliže, otišla bih ja s tobom na salsa zurku ;)

    ReplyDelete
  16. i meni se teško sabrati. ne znam što je to, svi imamo problema s koncentracijom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sad sam ustanovila da sam u masinu s' belim ubacila tamno zelenu majicu..sad je sve divno pastelno zeleno WARGH!!!!!!

      Delete
  17. Evo ti drustvo za salsa zurku ;)

    Jesen je bash melanholican :/ ja bi bash prespavala vreme negde do prolet :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko beli medvedi..probudis se lepo marta i bog te veselio :))
      Znaci cim ima najava za salsu, zovem te :))

      Delete
  18. hej, povedi me na salsu. divan ples. <3 i ne bih nikad rekla da su ti 33, heh, zaista sam mislila da si puno mlađa. ;)
    Skopje je divan grad, posjetila sam ga pred Božić 2009. i ljudi su nevjerojatno topli i prijazni. al vjerujem da ti fali rodni grad, prijatelji, rodbina i sve... ako sam dobro povezala stvari, u Skopju si zbog posla? vidim da neke zamjene spominješ. profesorica si? :) kolegice! :D doduše, ja još tražim posao...
    i da, bolje da imaš sobnu mačku nego mačku koja odlunja nekamo i nema je danima. :D moj pokojni Cico je znao nestati na nekoliko dana, znali smo ga već otpisati a on bi se pojavio sav prljav i izgreban pred vratima.
    heh, da, i ta jesen i jesenska melankolija i depresija... same here. jedva čekam iduće ljeto!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehee..hvala lepo :)
      Jesam koleginica, nisam profesorica. Trenutno menjam viskove garderobe posto mi predstoji jos jedna selidba :))
      Sobna macka ce me buditi u ranu zoru s' pogresne strane prozora ;)

      Delete
  19. Ženo moja, naspavaj se, pa polako. :D :))

    ReplyDelete
  20. Evo stigla :D sve je super osim što mi se spava u 21h hehehe...biće nadam se neki post ubrzo!!!! Ljubac tebi što si me se sjetila!!!

    ReplyDelete
  21. I ja sam se zabrinula za Ducili, nema je pa nema. Zanimljiv mi bi ovaj tvoj post :)

    ReplyDelete