Wednesday, October 3, 2012

O filmovima


Kad god se spomene filmska muzika, ja se setim ovoga

ali kako ovo nije post o filmskoj muzici, ostavicu to za neki drugi put :)
Kako nisam neki filmofil (al' sam zato serijoman :)), lista i nece biti nesto dugacka i necete ovde naci neke visokoumne umetnicke filmove :)

1. The Intouchables
Na mnogim blogovima naisla sam na preporuku za ovaj film, a meni je mesecima cucao u kompu neodgledan. Kad se u jednom trenutku povela "rasprava" izmedju Dajdze i Zuzi, rekoh sebi - "Vreme je!".
Prica o bogatom kvadriplegicaru i mladom crncu koji radi za njega, o prijateljstvu i sitnim zivotnim radostima..a kroz ceo film fantasticna muzika :)
Moj apsolutni letnji favorit :)

2. The Raven

Kad se spoje Edgar Alan Po i Dzon Kjuzak dobije se ovo :)
Mislim da je ovo film koji sam iscekivala i najvise mu se radovala ove sezone :)
Meni se bas dopao i necu da cujem da je moglo bolje (a moglo je :))

3. Bernie

I ovo mi je bilo neocekivano dobro :)
Sta se desi kad se popnes nekome na glavu pa jos skaces po njoj..

4. The Avengers
Mislim da sam bacila 2 sata zivota u djubre.

5. The Best Exotic Marigold Hotel


Svasta se desava kad gupa engleskih penzionera, terana raznim nevoljama, resi da se preseli u Indiju, u novootvoreni Marigold Hotel.
Volim Dzudi Denc i ona mi je, nekako, garancija za fin film. Plus engleski humor :)

6. The Lucky One

Romanicni filmic za nezne duse. Jedva ga provarih do kraja.

7. The Skin I Live In

Almodovar i Banderas. Da li je potrebno reci nesto vise ?

8. Dark Shadows

Ne, meni kombinacija gospodje Barton i Dzonija Depa nece nikad dosaditi :)) I prelepa Misel :)

9. Ma nije on takav

Jedan cirilicni. Simpaticna komedija. Gledala je zbog Cvijanovica :)

10. Seeking A Friend To The End Of The World

Ovaj je na repertoaru veceras, a posto bespogovorni verujem Mattie - inim preporukama, uvrsticu ga na listu ;))
Hajd' da cujem vase preporuke!!

33 comments:

  1. Uuuuu, hvala na preporukama, moram priznati da sam u slijepoj ulici kada treba odlučiti što bih pogledala, ništa mi ne pada na pamet, a kada pretražim cijeli net, nikako se odlučiti.
    Moram izdvojiti Intouchables i Dark shadows, odlični, svaki na svoj način. Kod mene je uvijek u zadnje vrijeme problem jer mi se gledaju komedije, a sve u zadnje vrijeme su mi očajno loše, ako imaš isti problem, mene su u zadnje vrijeme nasmijali; zadnji dio Američke pite, gdje je originalna postava i još jedna, kojoj sada u sred pisanja više ne znam ime :facepalm: :D

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Kazes al' nema ko da slusa. Sad cu ja ko ti - slusaj mater/ dajdzu :)))

      Delete
  3. Neke od navedenih sam gledala, neke tek treba da pogledam, ali imamo manje-više sličan ukus :) Mada sam ja i filmofil (kao i serijoman) pa meni zaista malo koji film ne valja, jer posmatram ih iz različitih aspekata.

    Ja sam nedavno ponovo odgledala Queen of the damned, Sweeney Todd, a trenutno gledam There will be blood (tj, počinjem).
    Što se tiče preporuka, uvijek zaglavim ka ih trebam dati, a inače sam pogledala ihahaj filmova, no evo neke, prve s pameti: The Shawshank redemption, In time, Safe house, The Prestige, Se7en, Shutter Island, The Woman in Black (ako voliš horore, ovaj je prilično jeziv), Source Code, Headhunters, No Country for Old Man, Secret Window, Ninth Gate, Blow, Limitless, Sin City, Sea Inside (ako ti se svidio The Intouchables i ovaj će 100%), Face Off, The Machinist, The Next Three Days, Taken, Training Day... aaaaaand

    I'll stop, zanijela se, hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uglavnom gledala ali sam u glvi imala ove novije kad sam pisala post :)
      Ukusi nam se fino poklapaju i sad odoh da skidam Sea Inside :) a ti slobodno dodaj jos kad se setis!

      Delete
  4. nemamo uopste isti ukus..ja volim nesto laganie..ili neku romansu,sto bi rekla moja mama pogledaj neki filmic da se lepo isplaces:))

    ReplyDelete
  5. ja cu ovaj za nezne duse:)da se malo isplacem:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako volis knjige Nikolasa Sparksa i svidjao ti se the Notebook i Suzanin dnevnik za Nikolasa, dopasce ti se i ovo.
      Ja, posto sam polumusko, vise volim dinamicnije filmove sa jakom pricom..ovo gledam kad moje zene biraju filmove :))

      Delete
  6. Dark shadows moram da gledam, o'ma sad :D

    ReplyDelete
  7. Ova muzika na početku <3<3<3<3<3 Clint!
    Što se tiče preporuka nemamih, ali zahvaljujem tebi na preporukama, eto zime, TV je sinoć namješten u sobi, pletivo iskopano, bit će filmova :)

    ReplyDelete
  8. u zadnje vrijeme jedino gledam porodične, ono što svi možemo skupa gledati, a zadnje smo gledali: legenda o čuvarima (animirani) i the nightmare before christmas (takođe animirani, od tima burtona, nije za malu djecu). za ovaj vikend u planu je opet tim burton: mrtva nevjesta.
    pa eto to su moje preporuke.

    ovi tvoji mi se svi čine dobro, a nije on takav sam gledala na tv-u. simpatičan :)
    u stvari trebaju mi preporuke za takve "domaće" filmove, lagane i zabavne, bez tegobe, ratnih tema, emocionalnih drama..pa eto ako znaš još koji pucaj :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potera za sreckom i Volim te najvise na sveto - ovako, iz glave :)I Pljacka treceg Rajha :)) Seticu se jos necega..

      Delete
  9. ovaj romantični, jel to ono kad ona dobije pismo iz Afganistana od vojnika? mislim da sam vidjela trailer za taj film i zaključila da se to ne bude gledalo u mojoj kući.
    hvala na preporukama! većinu nisam gledala :)bit će posla za jesen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samting lajk det :)
      U sledecoj turi idu noce serije ;)

      Delete
  10. Ja od tih tvojih filmova pogledala jedino Dark Shadows i svidja mi se.Meni sta god Burton napravi bude cool.Inace od mene velikog filmofila postade serijofil,nepamtim kad sam neki film gledala (sem gore pomenutog u kinu )
    A koliko volim te zenskaste poput Notebook-a toliko obozavam i "muske" tipa Tarantinovih i sl. onda i dobre horore.Jedino sto nikako ne mogu svariti su SF i razno razne Alien i look alike stvari.

    ReplyDelete
  11. Toplo se nadam da će ti se svidjeti Seeking a friend...javi dojmove :))

    Čitavo ljeto sam htjela pogledati the Best Exotic Marigold Hotel i pobjegao mi je iz kina kroz par dana, baš budem sad bacila pogled po torrentima, totalno mi u zadnje vrijeme fali filmova :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zadremala na samom pocetku pa ugasila i ostavila za neko popodne :)
      Marigold mi je skroz prijao..mada mu je tematika malko cudna, glumacka ekipa je super :))

      Delete
  12. Ja baš rijetko gledam filmove, a sve što sam u posljednje vrijeme pogledala mi nije sjelo. Nisam dovršila The Raven, nije mi nešto bio dobar, nekako mi premračan bio za ljetos kad sam ga počela gledati.
    Svi su hvalili neobičnu priču u The tall man, ali mene nije oduševila nimalo. Inače volim te s neobičnim pričama, misteriozne, ali nije upalilo kod mene ovog puta.
    Nedavno sam pogledala i The Royal Tenenbaums, umjetnički je super- sa puno zanimljvih detalja, ali opet mi priča manjka... Ne znam, možda sam prezahtjevna i previše očekujem od filmova, a možda se uopće ne razumijem u filmove... Ko će znati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ima takvih perioda..ja do skoro uopste nisam filmove gledala. Onda sa odgledala Intouchables i nekako je krenulo samo od sebe :))

      Delete
  13. Ja sam od svih ovih samo pogledala The lucky one, i nekako mi se svidio :D
    Šta ću kad padam na te romantične cheezy filmove. ^^

    ReplyDelete
  14. Moram pogledati ovaj prvi, svašta lijepog sam čula o njemu! I ovaj s Poeom, i ovaj MArigold hotel...Ništa od tog tvog popisa nisam gledala, a kao i gledam filmove! Ja sam se totalno navukla na Top Gear, emisiju o autima, ne znam jesi li gledala, samo to gledam. Ne volim nešto aute, ali voditelji su pregenijalni. Ako nisi gledala znam da si sad misliš da nisam normalna, ali TG je nešto najgenijalnije ikad! Britanski humor, politički nekorektan, vređaonica...MA divno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. U nekom od prethodnih postova sam im se klanjala. Obozavam ih do neba ali cekam da se sakupi ceo serijal a pravim vikend maraton :))

      Delete
  15. Ups, nisam odgledala nijedan od ovih filmova! Ja sam bas losa kad su preporuke filmova (i knjiga) u pitanju, nikad ne mogu da se setim koji mi se film svideo.

    ReplyDelete
  16. Većinu sam gledala ili je na to watch listi. Pa javim kako su mi se svidjeli :)
    A za preporučit nemam ništa, na serijama sam trenutno.

    ReplyDelete
  17. super lista! slažem se posve za The Best Exotic Mariglod Hotel, odličan je :) The Skin I Live In me baš ostavio bez daha, inače obožavam Almodovara a ovo mu je definitivno film desetljeća. Avengersi su mi bili odlični zbog Roberta Downeya, čovjek je kralj kakvog nema. hvala za preporuku za The Intouchables, imam ga već mjesecima na kompu a nikako da pogledam. :D
    inače, nedavno sam pogledala gro toga. Salmon Fishing in the Yemen mi je bio pregenijalan, onda britanska crna komedija Four Lions, Tropic Thunder je klasika na koju sam se drapala od smijeha, obavezno pogledaj i Beginners sa Ewanom McGregorom, A Single Man Toma Forda s Colinom Firthom... predobar mi je i Crazy Heart s Jeffom Bridgesom. :D uf, da ti ne spamam ovdje u komentarima mogu ti poslati listu na mail ako želiš (samo javi ;)) jer bih o filmovima mogla razglabati do prekosutra pošto sam filmofil. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. O_O koliko filmovaaa :)) Od svega ovoga gledala sam Crazy Heart i ostala odusevljena..muuuzika!!! Sve drugo pravac mikrotorent ;) I slobodno ostavi jos neku preporuku :)

      Delete
  18. Sedam i osam mi zvuči privlačno. Pripremit ću za slobodno vrijeme da pogledam.

    ReplyDelete
  19. pogledala osvetnike i dark shadows, očekivala više ali ne žalim se ;)
    jedinici u dvojku moram pogledat, čim se sjetim... banderasa ni u ludilu, ne volim ga gledat niti nacrtanog... preskačem ljubiće i ljubavne komedije, to mi je žešća ljiga...

    ReplyDelete
  20. Nisam gledala niti jedan od ovih, al' hocu uskoro :D

    ReplyDelete
  21. The Best Exotic Marigold Hotel i Intouchables su DIVNI!

    ReplyDelete
  22. The Intouchables i glazba iz tog filma-savršeno!

    ReplyDelete