Tuesday, October 16, 2012

Nisam ja u PMS - u, nego si ti kreten!


Dobro, da li stvarno muskarci misle da PMS traje 25 dana mesecno?

Ako si nezadovoljna, ljuta ili besna - mora da je PMS.
Ako se ne slazes sa njihovim misljenjem, opet je PMS.
Ako ti slucajno kolac zagori, i to je zbog PMS - a.
Masina za ves curi, gornji grejac od rerne pregoreo - i to je PMS.

Napravise od tog jadnog PMS -a, ni krivog ni duznog, bauk najveci.



Sad, kad ja lepo ubijem nekoga, vi tvrdite da je to PMS pa nek' me na racun toga oslobode*


*u Amerkama se i to desava

38 comments:

  1. Moj decko me stalno zeza da sam cesce u pmsu nego sto je to zapravo fizcki izvodivo :D i onda me maltretira ovom pesmom, govance jedno : http://www.youtube.com/watch?v=52VaZbNYFok

    ReplyDelete
  2. Kako mrzim kad me pita- jel PMS. Uh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko da je svaka promena raspolozenja uslovljena time. Ne sme da bude da je neko nesto zabrljao, nego mora da je to :) Uzas..

      Delete
  3. Ja, bas naprotiv, poludim kad on ne skapira da JESTE PMS :D

    ReplyDelete
  4. Muskarci toliko svojataju PMS,ispada da vise oni pate od njega nego mi?!?

    ReplyDelete
  5. moji ga ne smiju niti spomenit ;)
    doduše, ja sam već nekih 10ak godina u svađi sa svojim hormonima... onda valjda sve to ulazi u pms :P

    ReplyDelete
  6. Jao,super ti je naslov :-)
    Mene upravo mori to zlo,apetit ludi,ja ludim,haos :-)Neko vece stavljala oblogu od rakije za grlo( ozdravila sam kuc,kuc,kuc )i toliko me glad obuzela da sam od mirisa rakija ja mogla misliti samo na visnje u alkoholu i Krasove Griote. Gledala Tri metra iznad neba 1 i 2, malo i oplakala. Obicno tih dana zapocnem i neku kavgu, nebitno sta, samo da istjeram nesto na svoje :-)Ostalih 20-tak dana u mjesecu sam inace sasvim normalna.

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Pih bre, ne mogu ni da se izurlam kako spada a da neko ne pomisli da je PMS :))

      Delete
  8. Pa jadnici kako nas inače ne kontaju našli to jedno objašnjenje za promjene raspoloženja i drže ga se kao pijan plota, 365 dana u godini. Onaj moj zna da ja imam blag PMS koji me pogodi svakih nekoliko mjeseci pa nema izgovora :p

    ReplyDelete
  9. E jesam se nasmejala već na naslov :))) I ja poludim kad svaljuju sve na PMS, nije PMS nego sam ja baksuz :)))

    ReplyDelete
  10. Ghaha i kod mene slična situacija, ovi moji redovno pitaju jesam li u PMS-u ako ih nerviram :D. Al mislim da su i žene dijelom krive zbog toga :).

    ReplyDelete
  11. Ovo me podsjeca kako moja shogi sada sta god napravi kaze - trudna sam! Pa joj se mora oprostiti :D Mene PMS puca tri dana prije mjesecnice i to je to :)

    ReplyDelete
  12. Evo nasreću mene oko toga stvarno rijetko kad izluđuju, u suprotnom mislim da bi se posvađala sa cijelim svijetom :))

    ReplyDelete
  13. Mene moj momak u ove dvije i po godine nikad nije pito jel pms, nego me pita jesam li gladna.. :))
    Ja bas i ne patim od tog pms-a sto se tice okoline, ali zato lice, pa evo ga sad nenormalno :)
    Aaaaaaaaaali zato kad sam gladna, prvo hranu daj pa cemo pricat :)

    ReplyDelete
  14. Replies
    1. Složiću se. Ja nikad nisam imala nijedan simptom PMS-a. Biće da sam vještica cijelo vrijeme. :)

      Delete
  15. kaaaako me to živcira, svaki put kad se ne slažem oko nečega ili sam, nedaj bože, živčana odmah: a još si u PMSu ili opet PMS, marš :D

    ReplyDelete
  16. Glupost. To je drugima izgovor jer su nesto skrivili ili rekli pa prebacuju na nas jer kazu-napad je najbolja odbrana. sta da kazem na tu temu, potpuno je besmisleno da je neko nervozan zbog toga, ili samo zbog toga, iako rade hormoni...mislim, sasava si. imas izgovor. da, zasto mi PMS ne bi koristili kao izgovor?

    ReplyDelete
  17. Varijacija pitanja na PMS temu:
    - Sto si ljuta? 'Os to fasovati? (insert random "trying" to be very cute osmjeh)
    Ovi nasi muski su delikatni k'o kombajn!

    ARGH! @%&$#@%&$$@!!!!

    ReplyDelete
  18. treba njima pokazati kenjkavu stranu pms-a, pa će počet čeznut za nadrkanom stranom :D

    ReplyDelete
  19. bas me danas pitao: hoces ti to dobiti? Ne, zapravo je bilo: ti ces izgleda sutra, prekosutra dobiti.
    Necu, a i da hocu ODBIJ!!

    ReplyDelete
  20. Kad histeriziram bez razloga uvijek se izvlacim na PMS. i kad treba i kad ne treba!

    ReplyDelete
  21. Il' si u pms-u il' u klimaksu, nema ti druge, pa ti vidi šta ćeš:))))!

    ReplyDelete
  22. kad sam dobila hipotireozu uvjerila sam se kako ti hormoni mogu promijeniti ličnost, a ne samo sjebati raspoloženje povremeno.
    tako da u poređenju sa tim u našoj kući više niko nikada ni ne spominje pms, čak ni ja :)

    ReplyDelete
  23. Mene cesto drma, ali uvatim i sebe da se pravdam i svaljujem na jadan PMS :)

    ReplyDelete
  24. Opet s druge strane, ja sam se potpuno prestala ispričavat. Samo kažem sori, PMS :)

    ReplyDelete
  25. Uh, a ja sam izgleda retko zensko koje ne pati od ovog sindroma, ali sam zato ustaljeno i redovno tokom celog meseca 'nadrndana' kao da se to nekako rasporedilo, ne znas sta je gore...

    ReplyDelete
  26. hjuuuuuu.......helouuuuuuuu *-* :)))))

    ReplyDelete
  27. Hahaha, ja to obavljam na drugi nacin. Kad god ja nesto "zgresim", dobrovoljno kazem da je PMS i onda mi oprosti brze :D

    ReplyDelete
  28. Ahahaha, kako mi je to poznato :) Pisala sam jednom o toj tematici na blogu, uglavnom sam u fazonu "Hasan seckati!", pa ti vidi da l' ces da se kacis sa mnom . ;) http://novopecenadomacica.blogspot.com/2011/08/blog-post_28.html

    ReplyDelete
  29. :))))))) nemoj samo da ubivas... razbravme deka e P MD S u pitanje!
    A me nasmea do solzi, znaes...

    ReplyDelete