Friday, October 19, 2012

Jedan vrlo preparativni

Podloga

Ne, nismo Snow i ja isle zajedno u kupovinu :)
Uglavnom - par novih stvarcica, nesto sto sam zaboravila da sliknem do sad i neki pokloncici.
Kokosovo ulje sa dodatkom vitamina E, u tecnom obliku (jedino koje sam uspela da nadjem) i Swiss Argan maska. Danas kupila i odmah probala pa jos uvek ne znam da li rade (kosa mi je jos uvek mokra :) Ulje 1e za 50 ml, maska 5e 200 ml



Syoss sampon bez silikona - 4e za 500 ml, preporucujem! Kosa ce vam biti malo cudna posle prvog pranja (nema onog osecaja da klizi) ali odlicno odradi posao
Garnier dvofazni skidac sminke jos uvek ceka da dodje na red
Balea bodylotion sa visnjom i bademom (1,5 e za 200 ml) - fina mazalica, brzo se upija, sasvim je ok za prelazni period samo bi miris bas i mogao da potraje duze
Afrodita neven krema - opet mi je trebalo nesto za prelazni period, malo jace od balea Q10 seruma. Pokazala se kao fina, brzoupijajuca kremica i ok podloga za sminku (kupila sam jos 2 kao rezervu :))
Eveline glicerinska krema/maska za ruke sa kozjim mlekom, vitaminom e i karite puterom.. vise mu dodje kao gel nego kao krema. Brzo se upija i fino mirise..i toliko. Navikle su moje ruke na nesto jace. Ovo je ok kad, recimo, dugo kucam pa da ne umastim tastaturu. Mislim da je necu kupovati vise.

Zalihe neven kreme, Balea crema za telo sa bademom (kupljeno na Ducinu preporuku..mirisalo je malo jace za leto, ali sad mi je super) 2,5 e za 200 ml. Ne znam po cemu se razlikuje od onog sa visnjom al' hajde..
Jos jedan Garnier za moju dobru vilu i ruski rulet sa acetonima. Ne znam kako vi, ali ja ponekad imam utisak da pijem aceton - toliko se brzo trosi. Uvek u kuci imam plavu Afroditu + neki random, nadajuci se da cu naci normalan kvalitet za normalnu cenu (jos mi nije poslo za rukom :)) Ovaj Bonellijev odlicno skida sljokice :)
Moj prvi Nivea gel (i uopste prvi Nivea proizvod) u kolekciji. M.d. - u se dopao miris pa kupio "da se nadje"
Sa ovim Garnier samponima nisam nacisto. Dok mi je zuti (sa avokadom, za suvu kosu) bio najgori sampon ever, toliko mi je crveni (za farbanu) super. Ovaj je bio na nekom suludom popustu ( 1+1 za 2 e) pa rekoh da probam :)
Potraga za dezodoransom bez aluminijuma se nastavlja. Tako i naleteh na ovaj Elkos - bez alkohola, ne ostavlja fleke i bez aluminijuma..ali mozda :) Dodjem kuci, odlepim etiketu i..da, upravo to %). Uz njega sam dobila i ovaj Dulgon. Mrtva trka koji gore mirise. Uzass!! Gurnem u neki zapecak pa koristim za ubijanje muva..

Deo za lakoholicarke
Ustanovile moje zene da nemam ni jedan pastelni lakic pa mi kupile

Nit' volim pastelno-belicaste nijanse, nit' volim sedefaste lakove..A tek na frenc sto sam alergicna..uhh! Posto se poklonjenom konju..i tako to, probam da namazem ovaj u sredini. Cetiri sloja, jos uvek providno, susi se oko 3 do 4 sata a ispire sa prvim pranjem ruku. U-zas!

Nova tura Rapsodica :)
Prefektna sivo- ljubicasta, zutu zaobici i najlepsa mint nijansa koju sam do sad imala ( mislim da se Hermetic zalila kako joj pravi mehurice, ali ovaj moj je savrsen)

Nova tura Flor Mara
Ovaj prvi tamnomalinasti nema ni m od mat. najnormalniji kremasti lakic divne boje i kratkog trajanja.
Srebrni sam vec imala i bila strasno zadovoljna. Najblizi je Minx manikiru i traje uuuzasno dugo.
Zlatni toper je krasan preko ovog prvog, a ljubicasti minic sam dobila kao poklon ;)


Ulov dana - Golden Rose Quick Dry iz nove kolekcije. Starim bas i nisam bila zadovoljna, ali ovaj novi su nahvalili. Za cenu od 1 e za 10 mil nece mi biti zao da ga zafitiljim na djubre ako pravi problem :)

Nego, stigla nova GR kolekcija. Bocica oblikom podseca na OPI, 16 ml za 1 e. Boje su bile sve neke bebasto/rozikasto/sedefaste pa cekam ponedeljak i novu turu lakica.

Sta ste vi lepo kupile u zadnje vreme? Old Spajs se ne racuna..

55 comments:

  1. Dobar shopping, imam ovaj mint Rapsodijev, nijansa ljeta mi je bio. :)

    ReplyDelete
  2. *-* meni je Rapsodi i dalje favorit....*-*

    ReplyDelete
  3. Pf! Otkad se to Old Spajs ne računa? :O

    ReplyDelete
  4. Za Rapsodi lakove sam "čula" kod tebe. Ovdje ih ima samo u kineskim trgovinama. Ne posjećujem nešto te trgovine i nikad ne bih kupovala tamo kozmetiku, strah me(mogu mi otpasti nokti od laka i tako te paranoje). Kupila sam lak jer sam vidjela kod tebe. I to su najbolji koje posjedujem. Imam taj sivkasto-ljubičasti. Super mi je! Posebno me oduševila kvaliteta. Zbog toga mi nikako ne ide u glavu zašto koštaju samo 1,5 KM (na sniženjima 1KM).

    Flormar sam jednom kupila u Banja Luci i isto su super. Ovdje ih ne mogu naći :/ Samo mi se ne sviđaju njihove bočice.
    Primijetila sam da ste i ti i Snow kupile LE mlijeko za tijelo sa višnjom i bademom. Ne znam kako ga nisam uočila, a danas sam bila u DM-u.

    Odličan "skidač laka" (nisam sigurna je ima li acetona) je jedan koji trenutno koristi moja sestra. Proizvodi Netto i bočica ima 250ml. A povrh toga miriše na sapun. Ona je baš oduševljena (pogotovo jer je princeza koristila samo Afroditin dosad). Ja trenutno koristim blaznice Ebelin koje nemaju acetona i savršeno mirišu. Ali imam malene nokte pa mi je jedna blaznica dovoljna da skinem sav lak s ruku. Prije toga sam koristila neki sa ricinusovim uljem, ali se trošio prebrzo:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sreca pa turski brendovi ovde imaju direktne uvoznike. Nekako mi kozmetika i kinezi ne idu zajedno :))
      Probacu i Netto i blaznice (kada sa strahom kupujem Ebelin jer sam bila nagazila na neki, mislim narandzasri, koji je toiko jako mirisao da mi bilo muka svaki put :)

      Delete
  5. wow, kakva kupovina. je l' ostalo nešto u dm-u? :)

    ReplyDelete
  6. Fina kolekcija:).
    Trosim zadnjih dana bademovo mleko za telo u velikim kolicinama,ali za ruke?!
    Bolje je od bilo koje kreme,bar za ono sto radim ovih dana...
    Badem je cudo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. A stici ce veljda bademovo ulje u ponedeljak pa pravim omiljenu muckaliicu..sad za sad i Balea je dobra :)

      Delete
  7. uhhh kako puno stvari si kupila =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma nisam odjednom nego se nakupilo :))))))

      Delete
  8. Eh,mi da zajedno krenemo u soping izgleda da bi samo duplale u kolicima( tako moja mama i tetka kupuju :-) )
    I juce kupih i taj sa bademom,dosao je opet :-) Duze se miris zadrzava od toga sa visnjom,a i bolja je njega.
    Rapsodi lakice bas volim,imam taj prvi sivo/lila i mint. Meni su super,i ne prave mjehurice,imam ih bas dosta.I ja aceton ko da pijem,citala sam kod Bamby o sajmu kozmetike u Bg i o acetonima na litar, eee to mi treba, jedno litra dvije acetona pa da sam mirna :-) Za kakav tip koze su te A.neven kreme?
    Kakvi su to novi GR lakovi sa bocicom ko OPI? Neki dan sam bila u GR radnji i nisam to vidjela,samo ove rich nove.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne pise nista na Afroditi ali po slobodnoj proceni za normalnu kozu :)
      A donece valjda u ponedeljak i neku normalnu boju od tih GR..mene samo zapanjila kolicina..valjda su koliko-toliko ok :)

      Delete
  9. Do sada sam uvek koristila top coat Seche Vita...i bas juce i ja naletim na GR zavrsni,i uzela da probam,i na moje odusevljenje nista nije gori od Seche koji je 5e a ovaj sam platila,cini mi se 1.8. Sta vise ima super sjaj i brzo se susi.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isprobavam popodne..ionako mi se u pameti vrti jedno crtkanje :)

      Delete
  10. Još jedna koja ima taj sivo-lila Rapsodi. I mene zanima kakve su te Afrodita kreme jer tražim kremu za lice trenutno. Kakvu bi ti kremu preporučila za normalnu kožu? Našla sam neku Alverde od suncokreta, malo ubi miris alkohola, ali šta ću kad sam sucker za sve iz organske proizvodnje :).
    Ovaj Garnier dvofazni uljni skidač šminke je najbolji, ponavljam najbolji!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Afrodita ti je daleko od prirodne (parabeni i parfem), doduse mnogo manje nego u ,recimo, nekoj Nivei. Jedina od organskih koju sam imala je Dr. H. od ruze ali mi se pokvarila brzinom svetlosti. Ova je oko 5 km i posto mi je koza trenutno ok (jos nije pocelo grejanje) meni bas fina..na kraju krajeva, ako ti se ne svidi uvek mozes da mazes pete :))

      Delete
  11. Prestani trošiti pare!! :P
    Imam skoro svaki taj lak..osim tih prvih bjelkastih.. :P

    ReplyDelete
  12. Rapsodići su tu superrr!!! Garnier šampon isproban i odličan <3!
    Kupila ja par novih stvari, čekam prve rezultate pa recenziram ;)

    ReplyDelete
  13. Nivea gelovi su odlični, barem meni, ne znam zašto ih ti ne voliš.
    Još uvijek nisam pronašla šampon kojim bih bila zadovoljna, po tvojoj preporuci probat ću ovaj Syoss.
    Kupila ti svašta, pa ne znam ni šta sam htjela da kažem, stalno se vraćam na tekst. Hajd dobro sad :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cudno reagujem na Niveo i sem standardnog plavog mleka, nista mi ne odgovara..posebno samponi.
      Ne znam kakvu kosu imas posto je Syoss klasicni cistac..nema tu ni hranljivih cudesa ni nicega. Trebace ti neka dobra maska :)

      Delete
    2. Ma još bolje ako nema ničega. Probala sam svašta, od jeftinih do preskupih šampona, ali nikako da se zadržim na jednom. Kosa mi je mekana, nije gusta, prirodno kovrđžava, velike lokne, pa muku mučim s njima da izgledaju uredno i da su sjajne. Nedavno sam radila dijagnostiku vlasišta, pa mi odredili šampon, navodno, idealan za moju kosu. Niti je idelan za moju kosu, a ni novčanik.
      Nivea šampon koristila i odustala.

      Delete
  14. O, pa ti si svašta nakupovala :-) Moraću da probam tu Afrodita kremu. Nivea gelovi uvek imaju prođu kod mene i još da dodam da se i meni aceton nenormalno brzo troši, kao da isparava, svako malo kupujem novu bočicu - sad sam kupila neki Olea u Idea marketu, nisam još isprobala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma zeleni Lilijev je meni spas samo sto nikako ja da krenem na sever ili neko da krene na jug pa da narucim :)

      Delete
  15. Ja izbjegavam dm do daljnjeg :D :D :D ja sam jaka, ja to mogu! :D

    ReplyDelete
  16. Isto, al isto kokosovo ulje sam kupila kod tetke u trgovini, a ona mi rekla: "Mare, to ti je za muškarce!" Kao, žene to ne koriste, wtf.

    ReplyDelete
  17. Javi mi za kokosovo ulje kakvo je! Šteta što kod nas nema tako jeftino :)
    Lakići su prekrasni, a posebno ideja sa zlatnim lakom preko ciklamastog ^_^

    Kod nas te badem Balea mazalice još nema :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ulje je fantasticno!! Evo pipkam kosu i ne mogu da verujem..i to posle samo jednog stavljanja :)
      Kako nema? Snow juce kupila :)

      Delete
    2. Odakle je ona? Možda samo u fakin Zenici nema :(

      Delete
  18. Uff moram i ja do DM-a, sad kad sam krenula gledati sve ove proizvode samo mi se pomalo stvarala lista stvari u glavi :))

    ReplyDelete
  19. krasan šoping! lakovi su mi nepoznati ;(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da te upoznam s' nekom konkretnom nijansom? :))

      Delete
  20. Ponekad se osjećam kao jedina djevojka (odnosno blogerka) koja ne kupuje toliko kozmetike... Možda samo lakove :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ponekad se osecam prozvano :)))
      Jurim popuste i pravim zalihe u trenutku dok imam dovoljno para..redovno mi se desavalo da sam bankrot i da cedim zadnje kapi sampona. Obecah sebi da vise necu :))

      Delete
  21. Svidjadu mi se lakici i cekam da probas taj GR za susenje, da znam da li da ga jurim. A moram i da probam taj Garnier sampon, nisam ga videla nigde, a obozavam takve mirise :). Kakvi su ti novi GR (sto im bocica kao OPI)? Ni njih nisam videla (govorim sebi:idi pod hitno malo u shopping :D).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probala ga sinoc i razmazala sve sto sam crtkala tj. povuklo mi crne straftice sa "umetnickog dela". Probacu ga veceras na nekom od normalnih lakova pa javljam :) A "opi"GR u ponedejak :)

      Delete
  22. Tebe isto kad krene onda baš pošteno krene :D

    ReplyDelete
  23. Jao jao, samo me mamis ovim postovima, i ja bih sve nesto novo da isprobam al nikako staro da potrosim. I tako dodjoh do trenutne cifre od 10 mazalica za telo, tu je nastupio ban dok ne potrosim bar 5. Eh kad bih tako i s lakovima.
    Ovaj Syoss sampon bih probala, a tebi preporucujem Alverde, isto su bez silikona i meni jako prijaju.
    Zuti balsam od Garniera sam poklonila bratu :D nenormalno mi se od njega masti kosa. (od balsama, ne od brata) raspisah se... :) Moze br sivo ljubicastog rapsodija?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ljubicasto/sivkasto/smedji je odokativno 330..otvorio mi se aceton u kutiji s'lakovima pa pola nalepnica nema :)mislim da je jedini takav. Prilicno podseca na Hotlist, samo nema shimmer tj. bas je kremast. Spremam post s' lakovima pa ces lepse videti :))

      Delete
  24. Syoss šamponi su mi bezveze, kosa mi se masti od njih. A probala sam 3 vrste. isplativi su pravo, dobije se pola litra šampona za 7-8 KM. pa ih sad moja mama koristi. garnierov šampon i regenerator za obojenu kosu sam koristila dugo vremena i super mi je bio, ali sad pređoh na švackop crni. ne znam sad kompletan naziv, uglavnom u crnoj ambalaži :D
    ovaj flormar supermatte lak sam i ja kupila nadajući se da je mat. i još pitam onu tetu na pijaci jel mat, kaže jest. e pizda joj materina zajeba me. il ona ne zna šta je mat. jedino to :D i vidjela sam da su kod nas došli ti "opi" GR lakovi. al ne smijem ni da se primaknem! ako si vidjela količinu svega što sam kupila u petak kod mene na blogu - biće ti jasno :DD

    ReplyDelete
  25. Ne izbacuje mi bloger tvoje postove, djubre jedno. :(
    Ja sam za vikend imala sastanak sa maminim monetarnim fondom, pa danas posto imam slobodan dan na faksu idem u obilazak dm-a i lilija. Daj preporuci nesto za opadanje kose, izludecu. :(
    A sto se tice skidaca laka meni je najbolji narandzasti iz lilija.. Kupila sam pre mesec ili vise velnea blaznice i mnogo lepo mirisu,simpaticno je pakovanje, ali su dosta masne i ostaju mi narandzasti nokti posle njih, tako da ih nikako ne bih preporucila. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I da dodam, radila sam ono sto si mi napisala na proslom postu, ali nishta, kao da jos vise otpada. Moj papagaj i ja smo strasni kad dodje sezona opadanja perja i kose. Ali mozda treba da sacekam duze, da vidim hoce li biti neke razlike.

      Delete
    2. Pisem ti mail cim dodjem do compa :)

      Delete
  26. O, baš se kupovalo! ;) Najviše me privlače Swiss Argan maska i mint i ljubičasti lakići. Garnier skidač mi je dobar kao i Niveini gelovi za tuširanje, Garnierove šampone iz te linija maksimalno izbegavam od kako mi je onaj sa jajima stvorio perut, grrrrr....

    ReplyDelete
  27. ohoho! lijep šoping kozmetike bogme! :) super su mi lakovi. ;) i slažem se za Garnierov šampon za farbanu kosu. odličan :) koristila sam ga donedavno, al kosa mi ga se malo zasitila pa sam se prebacila na crvenu L'oreal Elseve liniju za farbanu kosu. isto je odlična.
    nego, gdje je ulje od makadamije? :D

    ReplyDelete
  28. Svašta lijepog si nakupovala :)Flomar lakovi super izgledaju!

    ReplyDelete
  29. Cao. Mozes li mi reci utiske o Garnier samponu i balzamu papaja i vanila? (steta sto je to sada jedna kolekcija..) kao i o kom samponu za farbanu kosu pises? Garnier argan Ultra Doux ili Garnier Fructis za farbanu kosu?

    ReplyDelete
  30. Post je prilicno star pa se i rutina od tad promenila. Garnier papaya je samo lepo mirisao, argan nisam probala a Fructis za farbanu kosu je bio ok u kombinaciji sa onom maskom sa ekstraktom kajsije (ako se dobro secam). Pisacu ovih dana update o nezi kose pa mozda pronadjes i neso zanimljivije :))

    ReplyDelete