Saturday, October 6, 2012

Jedan totalno zbrkani post o svemu i svacemu


Prvo - blogger mi opet brljavi. Neke blogove vise nemam u listi, kod nekih mi izbacuje stare postove..ili ne izbaci nista jedno 10 dana pa onda sve odjednom. Na neke blogove kad kliknem, vidim samo blank page.
Znaci - ako me nema danima a ranije sam redovno citala i komentarisala, nije do mene!! Samo mi kazite i pokusacu da popravim sta se popraviti da ;))

Drugo - Kod Bele i Make Up Arene givwaway - i  pa se pridruzite :)) I puno srece!!

Trece - The Versatile Blogger Award od Sanele i Martine

Nagrada ide mojoj omiljenoj pletilji (pod obavezno :)) i svima ostalima koji bi da pisu a nemaju ideju o cemu ;)
 Ovo sam odradila u vise navrata ali u svakom slucaju HVALA!!

Sedam stvari o meni a da ih vec ne znate..hmm..tezak zadatak :)

1. Devedeset posto carapa mi je zeleno..i pola garderobe..
2. Odgovorno tvrdim da su ribice nabezveznije kucni ljubimci
3. Menjala bih svu cokoladu ovog sveta za kilo limuna :)
4. Ne psujem al' zato kunem k'o ciganka
5. Celog zivota sam zelela da sam jedino dete (atakovala sam na burazera dok je jos bio u kolevci ali bezuspesno ;))
6. Najopusteniji deo dana mi je prva jutarnja kafa uz blogger
7. Jedina prirodna sila koje se bojim je vatra..koja opet gori u komsiluku i unistila je moje omiljeno zuto brdo pa ako ne izgorim nocas, eto mene sutra sa nastavkom projekta 360 :)


32 comments:

  1. Brljavi i kod mene. :S
    Poor burazer! :D

    ReplyDelete
  2. I blog ti je zelen :D
    Ribice su mi samo za gledanje, dok sam ih imala toliko su mi dosadne bile da ih nisam ni hranila.

    :)

    ReplyDelete
  3. Mijenjala bi čokoladu??? :O
    Idem uzeti vode i šećera pa se vratim da ostatak čitam.

    ReplyDelete
  4. Jesam li ja pomiješala, zar nemaš sestru? Ili ih imaš obatroje? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Brata rodjenog, brata i sestru od tetke koji su kao rodjeni (pa mozda i rodjeniji :))

      Delete
  5. Kliknem na "mojoj.....,kad,ono ja:)).Hvala za nagradu,a i za ono "omiljena"!!
    Capim je uskoro.Blogger i mene,ovakvu polupismenu za tehniku,zeza,sram ga bilo;)).Razumem te za vatru...

    ReplyDelete
  6. 2. i 6. potpisujem, pogotovo ovo jutarnje uz blogger, uopće ne znam kako bi mi dan drugačije mogao početi sad kad sam tu :D :D

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Ne znam hoces li procitati ovo ali kad kliknem na tvoj blog (kao recimo nocas oko 3 :)) izbaci mi video preko cele strane koji se toliko dernja a ne mogu ni da ga utisam ni da ga ugasim..a ispod se vide neka slovca..i 90 posto stra nedostaje. Sidebar - ovi, gfc, box za komentare..ne postoji. Opet si se igr'o..

      Delete
    2. A što ne bih pročito? :D

      E ne znam. Meni sve fercera kako treba. Možda je do tebe nešto. D:

      Delete
    3. prostak je to! bolje da ne ideš k njemu dok neki novi post ne napiše. ja ošla, i sad cijeli dan imam neke slike u glavi, bolje da ih nemam.

      Delete
    4. Ma vid'la ja neka 3 iksica al rekoh hajde..:)
      I da - mora da je do mene ;))

      Delete
  8. Meni brljavi od kada ga imam :/
    Imala sam ribice kao mala i umela satima da blenem u njih i da se molim ko zna kome da urade nešto zanimljivo :(

    ReplyDelete
  9. Volim tvoje duhovite postove o svemu i svačemu! I da, slažem se za ribicce... Ilina

    ReplyDelete
  10. Cokolada za limun? Takvi ljudi postoje? :D :O

    ReplyDelete
  11. šteta da mi nisi bliže, mijenjale bi se. limun je jeftiniji, ja bih bolje prošla.

    ReplyDelete
  12. Ne znam sta ce biti sa ovim nasim Bloggerom-nikako ne valja,kako mene vidis ,reci molim te,kad si me poslednji put imala u objavi?ja kad kliknem na tvoje ime salje me na google plus i nema sanse odatle na tvoj blog,nego te imam u memoriji omiljenih stranica na kompu i tako dolazim do tebe
    kunes !?! ne mogu da verujem,ni da zamislim kako to zvuci od tebe :))
    vatra,eto to nam je zajednicki strah..nadam se da je necemo nikada vise gledati kao pretnju!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sreca pa te imam u side baru pa klikcem. Inace mi jos stoje subara i sesir :)) A sve sam isprobala - dodaj, oduzmi i tako to al ono nece :))
      Ou..klela sam danas ceo dan onoga sto je zapalio sumu..manijak maloumni..na 100 m od naseljenog mesta..uhh..

      Delete
  13. Pa zar za limun?? Ja ne dam cokoladu ni za kakvo voce :D. Ma nedam nista ni za kakvo voce :)

    ReplyDelete
  14. Svima nam bloger baguje izgleda. Ovo za limun kad sam procitala odma mi se zubi najezili. To sam jela samo kao klinka i nikad vise.
    Slazem se za ribice, ja bih ih gajila samo kao hranu za macka ;)

    ReplyDelete
  15. Obozhavam limun, ali sam ipak veci ljubitelj cokolade. :D
    A blogger izgleda svima brljavi.
    Ja sam u prvom razredu gimnazije dobila borca i bio je sam u akvarijumu i ziveo je jedno dve godine, za divno cudo. Tad mi je bio omiljeni ljubimac. :D

    ReplyDelete
  16. I kod mene pomalo brljavi, nadam se da se neće pogoršati. Kad pročitah ''kilo limuna'' sve mi se nešto skiselilo u ustima, bljak :-D

    ReplyDelete
  17. 90% čarapa ne govori ništa o samom broju čarapa. hahaha
    Pravi si zelenaš, sad znam koga da se bojim kada bacim praznu kutiju cigareta na travu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesi ih zeznula s čokoladom, dobro znam da lažeš! :)

      Delete
  18. Ja mislim da su ribice zanimljive kad si pijan ili napušen inače...I šta će mi ljubimac kojeg ne mogu pomaziti :)

    ReplyDelete
  19. lol, nekako sam skužila da ti je zelena najnapetija :D
    imam ja doma limuna, donesi čokoladu - poštena razmjena ;)

    ReplyDelete
  20. hehehe, imamo puno toga zajedničkog! isto se užasno bojim vatre (makar sam pušač), vjeruješ li da u životu nisam zapalila žigicu, a jedva sam se navikla i na upaljače pošto sam pušač? :D slažem se i u vezi ribica, šta će to čovjeku? k'o da imaš biljke, nit' ih možeš maziti ni ništa. samo plivaju i bulje u tebe kroz akvarij.
    čokoladu isto ne volim, al mijenjala bih je ne za kilu limuna nego za veliku zdjelu kokica il kilu sira (obožavam slano). :D
    isto sam maltretirala mlađu seku dok sam bila dijete (mlađa je 3 godine) i godinama sam ispitivala mamu "zašto je rodila tu malu debelu rugobu".
    a zeleno obožavam, al' začudo imam jako malo zelenog u garderobi (ne znam zašto) :/

    ReplyDelete
  21. Pokušala sam i ja svoga ubiti par puta kad se tek rodio. Bezuspješno, na sreću :D

    A tu prvu kavu uz blogove i ja najviše volim :)

    ReplyDelete
  22. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  23. SUper sto ti preovladjuje zeleno. Kao crvenokosoj-to se podrazumeva. Kakav je to divan kontrast! Pogresno sam napisala neke reci pa zato izbrisah...
    Pivili

    ReplyDelete
  24. aaa pa nemrem vjerovat da netko ne voli čokoladu :O ja bi mogla živjeti od nje :D

    ReplyDelete