Saturday, October 13, 2012

Besni psi i kazna za usi


Posle punih pet dana, konacno ustadoh iz kreveta kad..

Malo vode s' nebesa nije me sprecilo da odem na Vinoskop.
Vinoskop (vinski festival,jel'te) pamtim po tome sto se svake godine smrznem. Sad sam se naoruzala zimskom opremom i pravac kuvano vino..
Iz daljine cujem pistaljke i navijace. Igra se fuzbal Makedonija - Hrvatska na stadionu.
Na bini se ustimava bend..45 minuta ustimavanja za 20 minuta svirke. Mesaju se violine i kontrabas sa pistaljkama i psovkama. Aha, znaci makedonija gubi..
Posle 10 minuta shvatam da se utakmica zavrsila i masa sa stadiona se polako seli na trg. Sve je crveno - zuto i cak bi bilo i zanimljivo da nije onih opakih pogleda i faca koje samo cekaju da se pokace sa nekim i osvete izgubljenu utakmicu. Vreme je za bezanje..
Malo sam se naslikavala pored nekih grafita

i bronzanih trubaca

pa nazad u bunker na corenje..


39 comments:

  1. Bas mi fino "legla" pesmica uz otvoren prozor,pljusak napulju i moje kunjanje unutra...Fuzbal i sve oko njega,neee.Lepo se lili beretka,a tek esarpa:)Kako izgledas pored grafita,u topao bunker jos neki dan...ako me razumes...:)

    ReplyDelete
  2. Sad sam malo optimističnija što se zime tiče, podsjetila si me na kuhano vino, hvala ti :)

    ReplyDelete
  3. Bas mi je lepa poslednja fotka.. :)
    Uh i ja najradije ne bih ustajala iz kreveta jedno nedelju dana, da mogu.. :(

    ReplyDelete
  4. Nisam pojma imala da se igrala utakmica M-H... Šta je to uopće bilo, nogomet? Jao, što mrzim nogomet! Ali ne podnosim, ni navijače, ni sav taj primitivluk! Fotke su ti mrak! Debeli trubač.. :D Ilina

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Ne moz' da se smejes i da smrcas u isto vreme :))

      Delete
  6. I mi smo sinoć spektakularno izgubili od Belgije na domaćem terenu. Bar si imala sve to silno vino da se utešiš :-D

    ReplyDelete
  7. Slika sa bronzanim trubačem (Y) :D

    ReplyDelete
  8. Dobro smo se snasli sa Grcima. XD

    ReplyDelete
  9. Aj Vinoskop :), toliko razloga za doći u Makedoniju, a tako malo sredstava i načina!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam tebi rekla sta sam imala na tu temu (ili sam rekla Isis..vise se ne secam ali vazi i za tebe :)))))

      Delete
  10. Gledala sam utakmicu, imate prekrasan stadion...
    Kod nas lijeva kiša, cijeli dan, a navodno će padati i cijeli vikend... Ali ništa ne može pokvariti dvorišnu kestenijadu začinjenu kuhanim vinom, višnjevcem i kupinovcem (osim možda potrebe za WCom:))

    Prekrasni grafiti i skulpture, naročito onaj sa flašom :)

    ReplyDelete
  11. Ljubičasta ti baš ide uz kosu ;)

    ReplyDelete
  12. Samo se svrckas po koncertima i raznim manifestacijama , blago tebi <3
    U Makedoniji je baš zabavno ,rekla bih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima par komada tih besplatnih festivala samo se retko kad pogodi dobar izbor muzike :)) A i ne praktikujem one klasicne izlaske..ovako mi nekako lepse :()

      Delete
  13. uh, ala mi se sad pije kuvano vino..

    ReplyDelete
  14. hej, šta bijaše, neka boleština? :) i ja sam preležala zadnjih par dana. ona prokleta pčela što me ubola, heh... u utorak sam dobila gadnu alergijsku reakciju, sva natekla k'o da sam botoksirana i završila na hitnoj. :D sad je sve opet OK.
    vidi se da ti je bilo super, preslatka si mi na slikama i jako mi se sviđaju šal i marama. :)))

    ReplyDelete
  15. koliko vi tih skulptura imate po gradu?? :))

    mislim da ću se večeras i ja baciti na vino, baš dugo nisam :)

    ReplyDelete
  16. uj, nekako nikako da zavolim to kuhano vino, popijem ga radi društva, ali nije to to, nije to piva :D

    ReplyDelete
  17. Nisam u toki-toku,ali drago mi je da si ustala iz kreveta i sve začinila kuhanim vinom.Mmmmmmmm!

    ReplyDelete
  18. kod tebe svaki čas neki alkoholni festival ;)

    ReplyDelete
  19. Samo se drži, ima da ozdravimo i osvojimo sve! haha :D

    ReplyDelete
  20. opet grafit! ;) beretka i osmijeh <3

    ReplyDelete
  21. Многу си убава!
    Бев и јас истата вечер на Виноскоп т.е поминав на некои 15 минути. Него поминав низ парк кога заврши натрпеварот и сите беа скиселени, си викам сме изгубиле.
    Ништо страшно! =)

    Графитот е многу добар.

    Имај убава вечер :*

    ReplyDelete
  22. Nadam se da si ozdravila!

    Samo da kažem da mnogo volim tu pjesmu! <3

    ReplyDelete