Monday, October 8, 2012

360, nedelja treca


Muzika je direktno povezana sa poslednjom fotografijom :)

Nedelja je izgledala nekako ovako :
Konacno prilika da obucem davno kupljenu haljinu i jedno neobavezno sladoled - vece

Ovog manekena svi vec znate :)

"Jel' 'oces ti da te iznenadim kartama za Blues and Soul festival?"
"Necu."
"Pa sta hoces onda?"
"Fen"
I bi fen..zakasneli rodjendanski poklon od m.d. -a

Rodjendan koga sam se setila dan kasnije..ali i tad se racuna :))

Vrlo uspesna kupovina

'Opet gori..aram da im je i crkli dabogda i obe ruke da im se osuse i zadnju cigaretu sa pogresne strane da zapale.." - kunem ja iz sveg glasa dok moje brdo gori. Brdo je na 7 minuta sporog hoda od nas, na raspolaganju samo jedna vatrogasna kola..Razmisljam da li da budem kukavica, da stavim macku pod misku i da bezim ili da izigravam junaka i pocnem da punim lavore vodom..U jednom trenutku vetar pocinje da duva prema nama..Meni u glavi slike iz jednog filma (mislim da bese pozar u Jeloustonu)..Sreca pa su posle pola sata nasu stranu brda uspeli da ugase. Druga strana brda je totalno ugljenisana..

Smucilo se svima oko mene da se furam na fensi fazon kako imam vintage telefon :)) pa danas dobih ovo cudo. Posle par sati posla jos uvek ne umem da prebacim muziku sa i tunes -a..ali i sutra je dan :)) Mozda i uspem da ovo s' pocetka price stavim kao ring ton :))

Ovaj blogosferski virus mnogo je opak, kazem vam ja. Dolutao i do mene..a bice i da je peglanje kosulja ispod klime, mokre kose, dalo doprinos..
Odjavljujem se uz bonus fotografiju za Bestijinu mamu ..ne  da misli da je usamljena :)

52 comments:

  1. Nemam pojma šta sam upravo pročito. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne mora da citas, samo gledaj i vici "lepo je"!! :)

      Delete
    2. Pa ti si lijepa, to svi znamo.
      A i macan je lijep. :D
      I pjesma isto. :P

      Delete
    3. Sve je lepo :) Trava cveta, cvece se zeleni..oj - ha!
      Odoh sad da vidim koga ste probrali juce :)

      Delete
  2. Glasam za manekena! :D
    Za viruse ovog tipa najbolji ljek: http://www.alkaloid.com.mk/App_Themes/Alkaloid/img/59.jpg
    Get well soon!

    ReplyDelete
    Replies
    1. napunila sam se aspirin ceom i kao bolje je..samo me sinusi ubijaju :/

      Delete
  3. Ti stvarno kunes k'o ciganka:).Za ovo sto rade tvom brdu,kuni i dalje!Ovakva haljina i nije setana do sad?!Slika 2. i slika 6.,ako me razumes...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eee..a da znas kako sam godinu dana lajala na tu haljinu kad je vidim :))
      Razumem :)))

      Delete
  4. Pročačkaj na YT kako se prebacuje muzika na iPhone kao ringtone (inače ne može, nema načina predviđenog samim telefonom, možeš koristiti samo ponuđene i one rađene isključivo za nj (ja sam skinula sa iTunesa neki program pa on nudi neki ograničen izbor muzike, a da nije trrr, tiruriru), tako da meni zvoni Dexter i Californication jer su to imali u ponudi).
    Previše sam zapetljala, ugl, znam da sam davno vidjela da ima neki malo komlikovaniji fazon, pa potraži tutorial. (Bar je bilo za 4 i 4s.)

    haj sad ćaoooo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. UU, sestro slatka, daleko sam ja od cetvorke :)) Pocinje se s' jedinicom ali svaka pomoc mi je dobrodosla :)) Sacu da kopam po tjubetu

      Delete
  5. Hahaha, meni je genijalno ono hoćeš da te iznenadim tim i tim :))))))
    A haljina je uf <3

    ReplyDelete
  6. Kao vijesti iz svijeta,o svemu ukratko.Muči me samo peglanje ispod klime...hoće li od sada biti bolje kad si dobila fen?Ajde se potrudi i završi s tim virusima!

    ReplyDelete
  7. Vidi manekena hehe

    Dobra ti je haljina, i baš ti lijepo stoji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. maneken je zreo za kupanje..sad je jedna vrlo strokava macka :)

      Delete
  8. ovak, po redu ;)
    haljina!
    dekolte!
    maca;)
    severin, imala sam tu marku fena doma prije dost gdoina, radio je sto godina!
    žao mi je brda, žao mi je štos bolesna, ozdravi nam brzo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ludog lifena- 2 puta dune i zica od kose suva :))

      Delete
  9. Čak bih i ja takav mobitel, a ne patim na tehniku, stvarno :D. Osim što me moj vintage mobajl polako izdaje...

    Žao mi je što gori, stvarno :(, nadam se da će s vama sve biti uredu, ma hoće :D.

    I ja sam kupila vjenčanica haljinu, al nikako da nađem dobru priliku da je pronosam :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moj dragi telefono je umeo oko 4 nocu sam da zove po Beogradu i Australijama..kad se probudim a ono iznenadjenje :))
      Zao mi sto vec zahladilo a nemam neke cipelo-cizme koje se slazu..a da je vidis sto je lepa..i dugacka do poda :))

      Delete
  10. Haljina je super, a baš mi je žao zbog požara :(((

    ReplyDelete
  11. Haljina je prekrasna, već dvije godine tražim takav model a nigdje da je sočim. Jel to samo u Makedoniji :)?
    Dekolte wawawoom, za jednu mršavu djevojku si obdarena baš.
    Kunem ih i ja za vatru, bogdo im šibice bile vazda mokre a upaljač bez kremena.
    Lijepa pjesma!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma Berska od pre 2-3 sezone al uvek mi bila papreno skupa..i na popustu sam je platila posoljeno :))
      Mos misliti - ovo gori a mi okruzeni drvetom, razredjivacima, farbama, lepkovima..nema gasenja..brr..

      Delete
  12. Predivna haljina!
    A najteze mi palo ovo za brdo :'( Ne ponovilo se.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Treci put ove godine al sad je bilo najblize..ma uzas..

      Delete
  13. Bestije su svuda oko nas :D Bas je lijepa haljina a za brdo i pozar bas sranje :( Ne znam jesam ti vec cestitala rodj, ak nisam evo za svaki slucaj jos jednom :* ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)))
      Aj sto jje prgrizao kabl nego je i gumu oko slusalice oglodao. A nove slusalice kostaju kao novi plejer sa slusalicama :))

      Delete
  14. Aljina je mama! :P Ozdravljaj, i mene je na kratko uhvatilo al sam gutala grejpfrut kao luda i bas me brzo proslo...preporucujem! Ozdravi brzo, i maz maz za manekena! :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evo, evo ozdravljam :)) Nema grejp, ima limun ..i supa pileca :)

      Delete
  15. svi je redom nahvališe pa moram ondak i ja: uhhh halja je baš baš... :)))
    i da : jadno brdo ;((((

    ReplyDelete
  16. Ti si totalno sasava i gde nalazis sve te izreke..Lepo ti stoji haljina-nikad ne reci nikad

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koje izreke? Ako mislis na kletve, ja to onako..spontano :)))

      Delete
  17. prvo haljina..najbolja:)
    fen sve njihove proizvode obozavam-osim peglu za vec iz pricine sto mrzim da peglam:)
    brzo nam ozdravi:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nosi je pola Bitpazara al bas me briga..meni bolje stoji :))))

      Delete
  18. Opaaaa, zeno kakva haljina ...steta sto je nisi jos slikala , stoji ti ,sto bi rekli ovi nasi iz severne pokrajine "preterano " <3

    ReplyDelete
  19. Hahahahha, kud s pogrešne strane, kud zadnju u kutiji, a? Nema veće kletve! :D

    ReplyDelete
  20. I ja sam prehlađena. Vi'š, i meni bi trebao novi fen. Možda neko deli od koleginica blogerki kao giveaway :-D

    ReplyDelete
  21. lol... ok, ovaj dio s požarom nije bio smiješan, ali tvoje kletve su zakon ;)
    možda bi trebala objavit kakvu zbirku :D

    ReplyDelete
  22. Nek' su ti promijenili mobitel! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emotivno sam vezana za onaj stari i koristila bih ga ja jos da ne brljavi :))

      Delete
  23. Fina macka,fina i ti i haljina :-)
    Zao mi za brdo i pozar..
    Taj virus je ocito i mene uhvatio.Otisla na put zdrava i evo vratila se bolesna i smrznuta, okruzena brdom mandarina koje gutam ne bih li dosla sebi :-(
    Nego...sta to moje oci vide,ajde referisi kako mirise ta Balea mazalica ? ;-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ide sutra jedan preparativni :) Tj, ako prestanu da me bole sve kosti :)

      Delete
  24. haljina je suuuuper :))

    što se tiče iphonea, mislim da se spojiš na itunese i staviš da ti synca dio muzike. ili samo probaj drag and drop, meni tako na 4s radi bez problema :) što se tiče zvonjave, ima neka fora s kojom možeš staviti svoju muziku, ali meni se s tim iskreno nije dalo gnjaviti pa imam onaj defaultni ton pa kad mi na poslu zvoni mobitel paralelno se okrene petero ljudi jer svi misle da njihov zvoni :))

    ReplyDelete
  25. Haljina je prelepa, a i kako ti stoi =)
    Cestitke za telefon, a i za fen :D

    Zao mi je za pozar, ne pratim vesti pojma nemam gde Skopje gori :/

    ReplyDelete
  26. Ja ne koristim fen vec dvije godine =D ponosna sam, hahah =D , a bas ti je lijepa haljina, i ja u posljednje vrijeme trazim nesto slicno =D

    ReplyDelete
  27. Nego, jel spomenuo tko haljinu? ;) Ja bih, ako je moguće. Ova će mi slika ostati zauvijek urezana u pamćenje. Ova haljina. Mrak! Žao mi je, dalje nisam čitala :)

    ReplyDelete
  28. Dobra ti haljina.
    Cuj sladoled jos uvijek? :O

    ReplyDelete