Thursday, September 27, 2012

Vakum kese na sve strane


 Izmedju ribanja sporeta i pranja spanaca, odlucila sam se za sredjivanje ormana. Ceo dan je u znaku vakum kesa, kesica s' lavandom i novog papira za fioke.

A i nije da se nesto posebno desava..samo se leto vratilo svom silinom. Idealna temperatura za pranje cebadije i dzempera...

Obnaljam ovih dana Top Gear s' posebnim osvrtom na specijale.  Jel' sam vam vec pricala koliko volim Boliviu? Skoro isto kao Vietnam..i polar..i Botswanu..ma..sve ih volim :)

U slucaju da jos neko deli moje "voljenje"

Sad kidam ostro na levo. SOA se upravo doskidao :)

22 comments:

  1. Tim ti se i sama bavim zadnja dva dana :-)premjestam ljetne stvari u drugi plakar,izvlacim zimske,luftam,perem,koristim ove suncane dane.Nasla sam neke mirisne vrecice,pa sam ih ubacila u ormare.Trenutno sve mirise na ljubicice :-)

    ReplyDelete
  2. hahaha, ovo je predobro! ma ekipa iz 'top geara' su taaakvi kraljevi :D

    ReplyDelete
  3. i ja da se prijavim u pospremače ormara. spremila i svoj i djetetov i mužev, spakovala šta se ne nosi pa da se razdijeli...ma bilo je posla oko ormara pravo.

    mi obnavljamo "supernatural".
    sve ispočetka, od prve epizode. pa svaki dan po jedna epizoda uz kafu kad dođemo s posla. imamo cijelu jesen i zimu da gledamo :)

    ReplyDelete
  4. Mor ormar je još uvijek nesređen. Ljetno dominira, nešto mi se ne da prešaltati na hladniju odjeću... Ali, pospremat ću uskoro. Gdje si nabavila vakum kese?

    ReplyDelete
  5. Gledala sam ih jedno vreme stalno :ppp
    http://that-vertigo.blogspot.com/2012/09/pompom-torbice-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Javi se preko mail u vezi kafenisanja ^ ^

      Delete
  6. joj obožavam top gear, tako se nasmijem svaki put :))
    ja se već danima spremam u preslagivanje ormara, ali vrijeme se ionako mijenja svakih 2 dana (trenutno je opet ljeto) pa nema žurbe :))

    ReplyDelete
  7. Ne znam što bih bez vakuum kesa.Preslagivanje ormara je moja pokora za ovaj život.

    ReplyDelete
  8. Ja ormar baš volim da pospremam i živa se jedem što mi je pukla ona šipka koja drži vješalice i sad sva odjeća onako stoji na dnu ormara, dok se to ne popravi :(

    ReplyDelete
  9. I ja volim pospremati ormare, i uradim to dobrovoljno i ostalim ukućanima, ali nešto mi se ne da svoj pospremati. Ne da mi se još slagati zimsku odjeću, a pakirati haljinice. Nostalgija, valjda. :)

    ReplyDelete
  10. Ja imam tak malo odjece da mi stoji i ljetno i zimsko zajedno i sve stane xD Vise moj dragi ima stvari neg ja :D Sramota xD Al sta cu kad mi nikad nije bio gust shoppingirat odjecu :\

    ReplyDelete
  11. Sinoć sam ih gledala i umrla od smijeha...ono kad su se testirali i vozili kamione.I sad mi se još smije!

    ReplyDelete
  12. lol, ovi iz top geara su totalno opičeni, obožavam ih :D
    kod mene spremanje ormara još nije došlo na red... još uvijek smo u ljetnoj odjeći, nismo je još skidali ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I think i'm in love with Capitain Slow :)))))))

      Delete
  13. ...e pa sretan ti rođendan...:)

    ...znam, malo kasnim...sorry jebiga...;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za lepe stvari nikad nije kasno :) Hvala puno!

      Delete
  14. Kod mene još nije došlo do smjene odjeće, samo se uvuklo par džempera i vesta u ljetni repertoar.
    Cap' Picard <3

    ReplyDelete
  15. Meni se kese tajno razmnožavaju čim okrenem leđa, tako da se uvek borim s njima, kao i sa činjenicom da u ormarima nema dovoljno mesta za sve moje gluposti.
    I ja volim da pogledam Top Gear, baš umeju da nasmeju.

    ReplyDelete
  16. aaaa, Top Gear! <3 obožavam ih, odlični su. :)

    ReplyDelete
  17. Top Gear! Si gledala India special? :D
    Moram se i ja dati u raspremanje...uskoro.

    ReplyDelete