Saturday, September 22, 2012

Project trista sezdeset i nesto

Za dobro jutro :)

Prvo  'fala svima na cestitkama i divnim zeljama :)

Drugo - vodjena Mattie - nom idejom, pocela sam projekat 360 i nesto :) Oce reci - jedan dan/jedna fotka pa koliko izdrzim. Onda jednom u nedelju dana sve to lepo zguram u post i voila!
Nisam jos kompletirala prvu nedelju ali sam uzasno nestrpljiva da pocnem pa evo prvih 6 dana :)

Kod Zlatane na blogu bila je nagradna igra malo drugacija od ostalih. Trebalo je smisliti, slikati i poslati. Ideja je bilo milion ali me vreme nije bas posluzilo. Na kraju se sve svelo na ovo
Trebalo je zicati lajkove, na sta sam rekla jedno JOK i zavrsila sa utesnom nagradom koja putuje prema mojoj Sanji, a ona ce je cuvati, maziti i paziti dok ne dodjem kuci :)

Dan drugi obelezilo je lepljenje hanzaplasta :)

Dan treci - Ivkova tj. Ivina slava, pivo i doobra svirka

Dan cetvrti - vreme je za..TA-DAAAAM!!

Dan peti - "Donesi vina krcmarice..lalalala.."
Dokaz da ne pijem samo pivo :) Pijem sve i svasta dok se ne zove uzo..ili vinjak..ili koktel :)

Sklonite malu decu jer ne scenu stupa NAJJEZIVIJE MACE NA SVETU :)

Taakoc..sad se vracam u krevet. Jos imam utisak da mi je glava velicine Rusije..i zvoni pride..

32 comments:

  1. E,tvoja fotka za nagradnu igru je najoriginalnija.Da li tvoj pogled dok ispijas vino ima neke veze sa ovom "slatkom" macom ispod?!:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne, ali itekako ima veze sa muzikom u tom trenutku :))))))

      Delete
  2. haaha predobre slike =D mackica posebno,

    ReplyDelete
  3. Posljednje dvije su mi najbolje... ^^

    ReplyDelete
  4. Dobro jutro! Već drugi put mi se dešava da u ovakvom stanju kakvom sam, dođem na tvoj blog i vidim da si ti u istom. :)
    Slika s vinom je tako chic, savršeno stilizovana pravanijansacrvene kosa, ljepuškast komad odjeće koji virka i uz sve uklopljene minđuše; mogla bih zamisliti pravu français atmosferu da nije radničkog Jelena (omiljenog) iza. :)
    A što se tiče žicanja lajkova - JOK forever!

    ReplyDelete
  5. Haha, mačka je nadasve zanimljiva :)
    I ti si lijepa.

    ReplyDelete
  6. Ajoj, hhahaha, mačka je hit nad hitovima :D

    ReplyDelete
  7. Cokoladne bananice su mi omiljene <3

    Boja kose ti je divna <3

    Hvala na komentaru!!

    ReplyDelete
  8. Icuce kolike okice, ovo je moje izgubljeno dijete :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. U sto ti ruzno dete :)) Meni bilo jezivo u ruke da ga uzmem XD

      Delete
  9. Bas mi se svidja ova ideja sa slikama, mogla bi i ja da ju primjenim :D

    ReplyDelete
  10. Joj, daj mi alkohola! :D
    Bananice...znaci belaj.

    ReplyDelete
  11. Macka me je bacila sa stolice od smejanja :D

    ReplyDelete
  12. Jao maca je super i divno siva :-)Kod mene vec godinama samo zute prugaste macke, a ja bih bas voljela jednu sivu
    I super mi je slika sa liscem i ledom,kao i ova tvoja gdje pijes vino.
    Dobra ideja i za to fotkanje 360 dana, sretno, nadam se da ces uspjeti u naumu i onda nam to sve prikazati :-)

    ReplyDelete
  13. Podrzavam sve projekte, a narocito 365. Jedva cekam nastavaik! Bananice, mmm. Tvoje frizure, jos vece mmmmm :)

    ReplyDelete
  14. http://3.bp.blogspot.com/-dFdZabrLXuk/UF3cXv2Oj5I/AAAAAAAAClA/sLwGX-sbiWg/s1600/22.09.2012.JPG OVO si ti uslikala?! Svaka cast, kakav gremlin-macka, genijalno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja, nego sta ..samo zaboravila da je potpisem :)) Uslikana u carinskom skladistu, sluzi im k'o maskota :))

      Delete
  15. aaaa bravo za 365, baš si me razveselila kad sam vidila post :)) vidjet ćeš kako je zabavno :D
    i ova maca na kraju hahaha

    ReplyDelete
  16. kakva je to maca i šta joj se desilo i što je ugledala?

    ReplyDelete
    Replies
    1. to joj je normalno stanje svesti valjda..pacov mali :)

      Delete
  17. Uh, te bananice će mi glave doći! Tata uzeo kutiju, kaže dojadilo mu da ga stalno pitamo "imal šta slatko?"

    Divna si mi u ovom iznenađenom, nesvakidašnjem vinjak izdanju! Naušnice <3

    A maca...luče drago... :grli:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da je u pozadini krenula Miki,Miki moj a ja se skoro zagrcnula vinom :))

      Delete
  18. mačku ne bih htjela susresti sama u mraku! bananice rules!!!

    ReplyDelete
  19. super ideja i odličan 360inešto post :) maca je preslatka! koje oke! <3 a vidim da se ne voli ouzo, i ja ga se klonim k'o vrag tamjana. :D kad eksaš pola deci i onesvijestiš se par sekundi kasnije ne padne ti na pamet više nikad probati ga. :D

    ReplyDelete
  20. Draga,meni nista nije jasno..evo i ja cestitam:)
    em sam se sad probudila,i dugo nisam plivala blogovodama,a bila sam i plava nekad..a mozda je i od sunca..
    uglavnom,moracu detaljno da iscitam prethodne postove,da nadjem 'zicu' u svemu ovom..uglavnom,lepa si na fotkama,posebno ova vinska fotka,a ove cvet-bananice su me odusevile
    pusa

    ReplyDelete
  21. Crvena ženo, sretan ti rođendan. Znam da kasnim, ali haj šta ima veze, naši smo. ;-))

    ReplyDelete
  22. mačka ko da je ispala iz nekog crtića hehe :))
    eh i da, budući da me nije bilo neko vrijeme na blogu i nisam baš u toku nadam se da još uvijek prihvaćaš čestitke.. paaa neka ti je najsretniji do sada! vjerujem da si ga dobro proslavila ;)

    ReplyDelete
  23. Slika s vinom i maca. :D <3 Win! Jaoj bananice. :3 Udjem u rinfuz i kupim koliko mogu i uzivam. :D <3

    ReplyDelete