Saturday, September 8, 2012

Post za gledanje ili oda djindjuvama

Muzicka podloga
Djindjuvice, djindjuvice
cinite moj zivot kompletnim :)

Danas sam kombinovala mlevenje paradajza sa sredjivanjem nakita. Cistila sam neke komade koje bas i nemam prilike da nosim, a zao mi je da samo tako stoje pa rekoh bar da uslikam. Nesto od ovoga ste vec videle, nesto sam popravila u medjuvremenu..
Svaki komad ima svoju pricu koju ovom prilikom nisam sposobna da ispricam..psihicki se pripremam za sljive sutra..
















EDIT: Pitale ste me u komentarima, pa mi lakse da odgovorim ovde :)
Za ciscenje krupnijih komada koristim sodu bikarbonu i cetkicu od prirodne dlake a za ove sitne imam onu pastu koji koriste sajdzije za poliranje satova (postoji i varijanta paste za poliranje telefona - skupa stvarcica ali traje milion godina :)) Posle ispoliram kozom od sintetickog jelena i voila!!

25 comments:

  1. Cega sve ovde nema,gre'ota da ne nosis!Ako je ovo kombinacija s paradajzom,sta li ce tek biti sa sljivama:))?!?

    ReplyDelete
  2. Ja bih prvo i zlatni list,ostalo ti ostavljam da i dalje čistiš :)

    ReplyDelete
  3. Kakvih divnih stvari imash,ajoooj. Ne mogu da se nagledam,hehe.. Sram te bilo sto ih zapostavljash.. ;)

    ReplyDelete
  4. Imam osjećaj kao da gledam neki izlog na Baščaršiji :)
    Nema komada kojeg bih izdvojila, kad je sve dobro!

    ReplyDelete
  5. Divne stvari zaista. I mene zanima čime čistiš nakit?

    ReplyDelete
  6. Zimnica <3
    Otkud ti sve ovo? Ovo je stvarno predivan nakit. Ima dušu....*-*
    I moj favorit je ona kopča za kosu. Jel to kopča za kosu? Treće odozdo...:D

    ReplyDelete
  7. Ajme ne znam koja stvar mi je ljepša, dugo nisam vidjela ovoliko predivnog nakita na hrpi :))

    ReplyDelete
  8. Jao kako divnih stvari imas!
    Koliko finog filigranskog nakita sa starinskim smekom.Moji licni favoriti su narukvica sa prve slike i ogrlica sa 12-te odozgo.
    Pretpostavjam da je to srebro-cime ga cistis?
    Ja svoje srebro perem cetkicom i pastom za zube,pokazalo mi se bolje od iskuhavanja u sodi b.

    ReplyDelete
  9. prvo moram reći da moje spremanje zimnice ne izgleda ovako!
    drugo, sviđa mi se većina nakita, pogotovo prsteni/broševi (ne mogu procijeniti što je točno).
    i zašto te ljepote ne nosiš?

    ReplyDelete
  10. Uh o.o. Taj list, to je narukvica, jel? Izgledalo bi dobro i kao ogrlica :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ogrlica ali za nju mi treba nesto mnooogo dekoltovano i crno posto stoji kao obruc oko vrata :))

      Delete
    2. :OOO jao, kako je dobra! Nisam odavno nešto tako dobro vidjela :D.

      Delete
  11. jaooo lepote, meni samo da je djindjuva i ja srecna :))

    ReplyDelete
  12. Ogrlica sa sedme slike - JA BEZ TEKSTA ! WOOOW !

    ReplyDelete
  13. Sjajna kolekcija, sve bih ja to nosila! Uživam u gledanju tuđeg blaga, a svoje nikako da pospremim...

    ReplyDelete
  14. ajme meni *.*
    strašna kolekcija, i ja obožavam srebro... ma sve ali ogrlica sa slike #7, klanjam se, božica je <3

    ReplyDelete
  15. Super je, pogotovo ti 'dukati' s nošnje, što li su već... vjerojatno nenosivo ali prefora!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nosivo itekako samo sto sam prestala crn da nosim pa nema sa cim :) Gde si ti nestala?

      Delete
  16. jao, da mi se malo 'uvaliti' među tvoje đinđuve... mislim da bih se prvo dohvatila one ogrlice s dukatićima..

    ReplyDelete
  17. Ostao mi pogled na zlaćanom no.2, bjutiful.
    Nadam se da ne kupiš šljive sa površine nekog šljivika zajedno s ortodoksnim seljanima. Za to je stvarno potrebna psihička priprema. (bed ikspirijens koment djurin d vajn tejstin, dont majnd mi :D )

    ReplyDelete
  18. Lepa zbirka. Posebno mi je interesantna ova sa sarenim kamencicima

    ReplyDelete