Tuesday, September 4, 2012

Moje srecice i "Slike, ili se nije dogodilo", lavovi i konji zemlje makedonske..


Ovo sa mojim srecicama sam drpnula od Marsovke (koja se obraduje kad god je spomenem u postu :)), a ovo drugo Dajdza drpnuo od Anleah (a i njega moram da spomenem, jer cim ga ne spomenem krene da se maze puterom) Ne placi dajdza, kupila sam ti nesto
Nego, smucilo mi se vise da Biberlee odgovaram "Ne, jos uvek nije stiglo" pa ja lepo papire i pecat u ruke, deblju polovinu (pod pretnjom smrti) za volan i pravac Posta, da trazim Zorana.( M.D. je bio jako motivisan cinjenicom da ako ne sredi stvar u posti, mora da ceka jedno 3 i po godine u redu kopiju racuna za struju.)
Posto smo u posti sveukupno bili sedam puta do sad, s' vrata pocinjemo da urlamo stereo. Pojavljuje se Zoranov bos (covek od 220 kila i zlatnom zvezdicom u uhu) i krece da kopa po onim papirima.
Hocu moje paketice i moje razglednice, necete me prevariti..NO,NO!!
Iz hrpe iskopava zutu kovertu koja smrdi na aceton i posle peripetija mi je konacno urucuje.
Sve se plasim da je otvorim kad ono unutra

Navucem gumene rukavice, poredjam acetone, alkohole i razredjivace i trljajjj
(od svih stvarcica najvise sam se radovala Catrice-ovom Forestu koji se vise ne proizvodi u toj nijansi i ponudila se da cu ga udomiti..i bas on se razbio..smrc!)
U svakom slucaju, misija razlepljivanja uspesna i veliko, veliko hvala Duci (koja trenutno uci indijance kako da pale logorske vatre u dalekoj zemlji iza7 gora :)))))
Prva srecica sad izgleda ovako

Na Biberlinu srecicu jos cekam..tese me da ume da kasni i po 3 meseca pa da vidimo..

E sad..za ovaj drugi deo posta neophodno je kliknuti na play

Zvrnda mi jutros antikvitet i pita Milica gde se nalazimo. Ja joj zbog lakseg snalazenja to plasticno objasnim - "Pod konjevim repom, pa malo levo a ispred knjizare, ima klupa u hladovini". Ne moz' da omasi nikako :))
Do centra sam putovala preko Rejkjavika i Male Krsne.. eto toliko mi je vremena trebalo :))

I onda Milica iz kese vadi srecice :))))))))
Jednom prilikom sam rekla da mi se svidja, a ona mi kupila

pUsten sa tirkiznim perlicama i
vasarske srecice :))
Milica je slatka k'o secer, samo da znate!! Nadam se da cemo se druziti jos kad se budu vracali..makar koliko da iskupujemo sve skopske djindjuvice ;)

A sad po narudzbini koleZinice (taze dopisnice) koja nema blog (a ne znam zasto :)), konjovi i lavovi :)






Eto..

35 comments:

  1. A prsten je predivan....ja sam kupila slican, tj. uradjen na isti zonf sa tom zicom....*-* E pa nikako mi nije jasno otkud toliki problem sa postom? :/ Znam da sam Marsovki polsala razglednicu u cetvrtak i da joj je normalno stigla, juce mi je javila...bas bzv...:/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni stigla od Marsovke..i samo od nje..sve druge jos uvek cekam :) Prilicno smo daleko pa valjda mrzi postara da shipchi uzbrdo :)

      Delete
  2. koleZinice draga sapatnice, ovo je divan post, vidim mala mi je nasmejana i srecna, a ovi konjOvi i lavovi vam fantasticno stoje :)), drago mi je da ti se svidja pUsten i rumske vasarske lize:), a za sada samo redovno citam blogove, premda mozda pocnem i da pisem nesto...mi lingvisti uvek imamo nesto napisati `pametno` :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma sta da ti kazem..svaki dan prosvecujemo narodne mase..hihi..:)

      Malu smo prvo 'teli da prodamo pa rekosmo "greota je, ipak je ovde prvi put) :)))))))))))))))))))))))))

      Delete
    2. e to za prodaju mi uvek padne na pamet kad me iznervira, lepo celjade,dosta bi dobila, ali mi zao bude, moja je, al` zato kad dodje vreme zetu cu je prodati za debele pare :))))

      Delete
  3. vas dvije zajedno, na jednoj slici, u jednom postu, odlicne ste =D

    ReplyDelete
  4. krasne su ti slike! i prsten! nego, hoćeš da pogledam u Zsgrebu jel ima tog laka za nokte koji se dolje kod vas više prodaje, ha? možda je ovdje još koji ostao...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kod nas se ni prodavao nije :(( nemoj da se maltretiras..treba ponovo da stigne slomljen pa da ih bijem :)

      Delete
  5. Joj jest me tuga uhvatila kad sam vidjela to razmeljano, a one slatke narukvice među svim tim. Ali spasila si, svaka čast :). Milica je preslatka, reci joj da su joj hlače super :D.

    Ma sve su ti srećice slatke, pokrala bih ih :D.

    ReplyDelete
  6. Super ti je ovaj prsten :D
    A ti i Milica ste divne ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je l' ti ovo najduzi post? Meni se nesto oteglo citanje ×D

      Delete
  7. Haljina ti je jako lepa, a i prsten je odlican =)

    ReplyDelete
  8. Kako je blog divna stvar i kako spaja ljude.
    Srce me zaboljelo kad sam vidjela ono zelenilo unutar koverte :(

    ReplyDelete
  9. Aaaa, vidi ih! <3 I to pored Ace! :D
    Balkanske poste. Places where letters go to die! :((((

    ReplyDelete
  10. Ja i dalje pizdim na poštara!!! Pogotovo nakon ovih horor slika koverte...

    Divne ste na sličicama =) Svašta ljepotnog ti dobila <3

    ReplyDelete
  11. Imaš divnu boju kose. Ja sam imala sličnu pre nekoliko godina, ali je bila mnogo zahtevna za održavanje pa sam odustala. Uvek se oduševim kad vidim lepu nijansu crvene. A giveaway poklončić nijedan još nisam dobila, šmrc.

    ReplyDelete
  12. Jooooj kako mi je žao što se razbio taj lak...i šta su radili pa slupali samo jednu nikako ne kontam!!! Drago mi je da si uspjela da očistiš ostale stvarčice :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uspela, nego sta!! Ajde jedna prica iz nedodjije, priti pliz! :*

      Delete
  13. Slikice su odlične! Blogerice na kvadrat :D Al nikak ne kužim kak su razbili Catrice lak i još u toj podstavljenoj kuverti - pa meni su ti lakovi stoput roknuli i s police na pod i iz torbe na pod i nije im ništa bilo :\ Stvarno bezveze.

    ReplyDelete
    Replies
    1. E hajde..ja slala po belom svetu i nikad nista falilo nije..mora da su ga iz inata lupali :)

      Delete
  14. Zavidim Milici! Joj, ni moje onda nisu došle :(, mrzim poštu. Ali neka, ako ne stignu slat ću opet i opet sve dok ne stignu. A za lak i kako su ga razbili nije mi jasno, to se samo čekićem ili skakanjem moglo, šta je meni puta ispao i nije se razbio.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znaci, cim se preselimo u normalan stan otvarate sezono blogogostiju :))
      Ma sem one marsovkine sredinom maja, nista drugo..i niko ne zna da mi kaze gde su zavrsile :(

      Delete
  15. huh, kud se baš ta nijansa razlila i razbila! :( šteta. na moru mi se dogodilo slično sa sjajilom za usta i sad mi torba ima šljokičastu podstavu. a čistila sam i mobitel i fotoaparat i sve :D prsten koji ti je kupila Milica je predivan! <3

    ReplyDelete
  16. Ноктите ти се совршени , прстенот е преубав !
    Мене ме интересира римјанките од каде ти се ? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sketchers, prosla godina, Kragujevac, 5 evra :)) Zasto ti ne vidim postove? Samo naslov, a kad otvorim nista :(

      Delete
  17. Evo i Milica da se javi,ziva i zdrava sam stigla,ali tek sad sam dobila sifru od interneta u smestaju. Pila sam kaficu u Akvarijusu i jela u Koza Nostri,hehe. Za sada je sve preubavo. ;)

    ReplyDelete
  18. Jao, ti si najludja, bas volim da citam tvoje postove. A otkud ova mala kod tebe? Nisam u toku..i mozda detaljnije da citam postove? Naravno. A ja uvek negde zurim. Sorry

    ReplyDelete
  19. Nema kod tebe nesreće...i to ti se posreći,pa još jednom...

    ReplyDelete
  20. Minut cutanja za lakic, steta prava. Nokti su ti bas porasli, strava izgledaju. Lepe su vam slicice

    ReplyDelete