Tuesday, September 11, 2012

"Majstore, pošto torba?", nove srećice i fotopis

Ovo me uzasno podseca na leto

"Majstore, posto torba?"
"100 denara"
"A ova braon?"
"I ona isto."
"'el moze obe za 150?"
I tako postanem vlasnica torbi koje je neko krio na nekom tavanu..
Ova sto se svidja Marsovki, a podseca na Ilininu (a ja sam se ponudila da je "pricuvam" dozivotno)

I ova velurska, kojoj treba jos malo ciscenja

Docekalo me jutros puno sanduce. Super-duper ispresovana babl koverta sa srecicom koja je isla peske od Hong Konga (ignorisati ruke sa tragovima sljiva :))

Hvala Biberlee!! :*

Ova je putovala nesto krace..samo mesec dana :) Stoji zadenuta u printer :) Svi znate ko je bio tamo ;)


Fotopis - roadtrip to Bitola, slikano kroz prozor uglavnom, sa sve paprikama i ovcama :)











I dve specijalne :)


29 comments:

  1. Sviđa se i meni prva torbica. I tvoji nokti. I hoću i ja da dobijam srećice; moraću se aktivirati povodom istih. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saljni mi adresu, a ja cu tebi srecicu :)

      Delete
    2. Aaaa, kako si divna, jupi! :D
      Evo odmah :D

      Delete
  2. Paprikeeee i Heloween bundeve! <3
    Torba br. 1 je odlicna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam uspela da ukradem jednu. Kad sam im rekla zasto mi treba..znas..XD

      Delete
    2. Snadjemo se mi. Izvrsim upadanje u neciju bastu. XD

      Delete
  3. A napokon!!!
    Torbu prvu bih da ti kradem.
    Ja čudnih bundeva, bradavičastih :)

    ReplyDelete
  4. Poslednja slika fenomenalna. Bundeve isto. A zbog ovce depiliranih nogu zamalo da padnem sa stolice.

    ReplyDelete
  5. Jao te torbe, kad sam vidjela ovu prvu....jaoooooooo.... <3 <3 <3
    I divne, divne fotke, Bitola mi se čini baš neko super mjesto! Jel se ono duhan suši? to nisam vidjela od valjda 1985.-te!
    A ovca s depiliranim nogama...:D :D :D!!! Ilina

    ReplyDelete
    Replies
    1. AA..prilepski duvan :) Nemam slike onako nanizanog..heh

      Delete
  6. Ma fotografije su vrhunac. To jest, dobre su i srecice al ja sam nekako vise za ovu predivnu makedonsku prirodu....DRuga torba je predivna.....*-*
    Ove poesbne su itekako posebne, paprike su odlične u prebrancu recimo.....xD A moj tata posjeduje taj traktor.....:D

    ReplyDelete
  7. Što su mi predivni ovi mali kolodvori kao na slici s tom ciglom oko vrata i prozora ♥

    ReplyDelete
  8. moram ti reći da mi je ova pjesma na top 10 najiritantnijih pjesama svih vremena hahaha

    ali ostalo je prekrasno :)
    naročito prva torbica, prsten i zadnja fotka sa paprikama

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Ja ne znam preračunati denare u marke, al zvuči mi pravo jeftino :D. Ipak je ta moja ljepša od druge!!! Ja još uvijek čekam tvoju razglednicu, ne odustajem, iako je moja već stigla za Rusiju prije par dana, a poslala sam je daaavno :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedan evro ti je oko 60 denara,pa ti racunaj.. ;)

      Delete
    2. 5 markica ;)
      Ma nema veze, poslacu ja drugu :)

      Delete
  11. Svidjaju mi se torbe,mnogo,hocu ja tako nesto jeftino da nadjem. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja ti rekoh vec :) Oni nek piju kafu u kaldrmi, a mi idemo u lov :)
      Nego, kad se vi ono vracate?

      Delete
  12. prva torba mi je odlična! i slike! boje, toplina dana, one bundeve i traktor i ovce i sve:)

    ReplyDelete
  13. Meni je baš zanimljiva ova druga torba. Sviđa mi se taj dezen. Nadam se da ćeš je srediti i nositi što prije.
    Drago mi je da ti pošte počinje stizati ;)
    I ja sam danas dobila neke super razglednice koje su me baš razveselile.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Druga torba uopste nije fotogenicna a prekrasna je ;)
      Cak se uopste ne vidi da je nosena, samo je bila posuta sljokama nekim koje jos ne mogu da izdepiliram a da ne ostetim velur :)

      Delete
  14. Povedi i mene u lov na torbake! :)

    Hvala Bogu da je stigao, ja se već kačila sa bezobraznim Kinezima! :D
    Nokti golonje, a?

    Hodaš samo :))))

    ReplyDelete
  15. aaaaa, preslatka torbica, krasan prsten, super putopisne fotke... me like sve :-D

    ReplyDelete
  16. Torbice su samo za pozeljet. Prsten mi se isto svidja. ia svidja mi se razglednica. I svidjaju mi se fotkice. I sve mi se svidja :D

    ReplyDelete
  17. ona druga torbica <3 <3
    i prsten <3

    i stvarno masu papričica na ovoj zadnjoj slici :)))

    ReplyDelete