Thursday, September 6, 2012

Jeftina dramaturgija, sarene novine i smesne cigare



Tacno sam znala. Cim sam ja ovako blesava u glavi i vidim duplo, a levo stopalo "vrti", bice kise..
I evo je..ona sitna, dosadna..
Da je bar da pljusne i opere ovu silnu stroku i prasincinu..a ona jok..samo "Sitnije, Cile, sitnije"..taman uspara da se digne..

Nego dramski momenat od jutros.
Svi znate da je samo mrtav komarac dobar komarac..to ponavljah glasno, nocas oko 4 dok sam lovila gamad. Cak mi i nije toliko gadno kad me ujedu, ali ono blesavo zujanje sto ti ne da da zaspis..uhh..Mora da mi ih je dajdza poslao za kaznu :)
Zaspim tako negde oko pet i sanjam kako delim meso kucicima, a oni radosni.

Uneka doba, zaskripe mi vrata, ja jedva dizem glavu s' jastuka  a kroz vrata proviruje jedno oko i pola nosa. Baba. Baba koja prica nesto a ja onako bunovna nista ne cujem. Zatvaraju se vrata a ja skacem iz kreveta i navlacim prvo sto mi doslo pod ruku i kontam - sigurno je komsijama opet zbrisala pacijentkinja..vec smisljam taktiku..
Izlazim u hodnik kad tamo stoje baba i deda od po metar i po.
Iz one kakofonije zvukova (dotrcala Kobasica da me brani, a oni pricaju uglas), razaberem da su oni neko staro kumstvo svekrvi iz pakla i da im je ona pre 6 meseci rekla da nam svrate u goste ( to nama nama..ne njoj) pa oni bili u prolazu i resili da svrate. U 7 ujutru. U zakljucan pogon. U pogon gde 2 kera spavaju ispred vrata. U pogon gde za vrata za utovar-istovar treba Cak Noris da pomogne oko otvaranja (zato ih i ne zakljucavamo)..

I stojim ja tako, cupkam, slusam moje licne jutarnje masere kad iz druge sobe izlece Bjesni Pas a.k.a brat radnik udarnik..
Ludu srecu ima baba sto u njegovu sobu nije probala da udje..imam osecaj da bi je prepolovio..
Provrte se oni tu jos nekih 15 minuta i odu..
Ja ne znam dal' da se smejem ili da placem..

Uhvati me tako, s' vremena na vreme, period popularno nazvan debilizacija. Igram bablse i citam trac rubrike po sarenim novinama. Ljudi moji, ne znati vi koji je to izvor informacija..Sve neke zvezde i zvezdice tzv. starlete (nekad se to zvalo "fircam se za pare"), poznati sin jos poznatijeg tate sa cudnim sklonostima, glumicice i manekenkice koje postaju asistenti na nekim "prestiznim" fakultetima..ma jeza ziva..
Ja ne znam dal' da se smejem ili da placem..

Njusim pre neku noc smrad (neko ce reci miris, al' meni je smrad) smesnih cigara. Kontam - ili su ovi s' gerijatrije resili da lete ili su mi klinci iz komsiluka zaposeli kancelariju pa dele cigaretu partizanski. Kad ono - m.d. ostavio jelkicu za kola sa mirisom papaje (koju na benzinskoj dobijes gratis uz racun od 1000 den)
Ne znam dal da..znate nastavak..

Moja kancelarija

19 comments:

  1. Sve, sve al ovaj upad u 7 ujutru mislim da ne bih podnela, horor :( svidja mi se macak sto pritice u pomoc :D odoh sad da citam unazad sta sam propustila

    ReplyDelete
  2. dear lord, pa ja te nista nisam skontala ovde... ladno upali u kucu u 7 ujutru? sta? kako? odakle? whaaa. .. dobro si se i snasla, ja sam poslednjih godina pocela da vristim kada me neko budi onda kad mi nije vreme...

    ReplyDelete
  3. Ja sve ovo pročito i ništa nisam skonto. :D

    ReplyDelete
  4. Skoro kao uvrnuti indie film :)
    I ja bih takvu kancelariju molim lijepo!
    I svekrva iz pakla ima domet od 6 mjeseci, hahah

    ReplyDelete
  5. Shit, zamisli da si gola istrčala, ili da su ih psi rastrgali...ti bi bila kriva GARANT...xD Ta sranja sto mirisu po autima u meni izazivaju žestoke turbulencije, pogotovo kad sam u autu...:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma svi takvi sinteticki su mi za instant povracanje :)

      Delete
  6. Jao haos,pa zar svi ne obozavamo nezvane goste,posebno babe i dede u 7 ujutru :-))
    Ja sam neki dan kupila tesku gadost u vidu Wunderbaum jelkice za auto.A privukle me boje,onako bas zenskasto sve neke pink i crvene usne. Smrdi,gadno kao neko prezrelo voce.
    Bolje da sam kupila crnu sa kosturkom,ta je garant mirisala kao muski parfem,ali slusala ja mamu koja rece da je to morbidno i prosto mami saobracajku :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheeeee..to ti dajdza rekao da slusas mater svoju :)

      Delete
  7. Haha, jaadna. :D Kancelarija ti je divna! :D

    ReplyDelete
  8. Jadi moji! U 7h ujutro! Dosli u goste ljudi...malo. O.o Mogu misliti buraza. XD

    ReplyDelete
  9. sviđa mi se kancelarija:)
    nego, ovi koji dolaze u 7 ujutro..zašto im otvarate vrata?
    imate legitimno pravo reći da spavate u to vrijeme.

    ReplyDelete
  10. Jezivo je što postoji masa "kvalifikovanih" asistenata što na državnim što na privatnim fakultetima širom bivše nam države. Sreća njihova što nisu zvijezde ni zvjezdice, pa su izloženi samo uskom krugu sprdnje.

    ReplyDelete
  11. lol, stvarno ne znam što bih da mi netko bane na vrata ujutro u 7... nadam se samo da ih ne bih gurnula niza skale ;-p
    ali lako je tebi kad ti kancelarija tako izgleda :-D

    ReplyDelete
  12. Totalno postmodernistički tekst.

    Kancelarija ti je za poželjeti!

    ReplyDelete
  13. Gugla jučer kolegica s posla narandžastu boju kose i kaže mi da dođem i vidim, kad ono tvoj blog :D. Ja se obradovala :D.

    Ja nisam skontala gdje su baba i deda ušli. Mogla si nam poslikati to gdje živiš i objasniti zašto imaš neonsko svjetlo :D.

    Al kancelarija ti je vrh :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Posto necu jos dugo ziveti tu gde zivim, mucno mi i da poslikam :)

      Cudna stvar ali najvise ljudi je doso do bloga guglajuci narandzastu boju kose, a ja se uopste ne secam da sam o tome pisala..sem onog jednog perioda kad sam kukala da hocu da sam dzindzer :) Ili sam ja dementna ili ne znam..

      Delete