Monday, September 17, 2012

Jedan melanholicno - depresivno - kisni post o noktima


Da se, kojim slucajem, Milica nije javila da me izvuce na kafu, verovatno bih prespavala dan..
Isle smo da se divimo Prometeju po dnevnom svetlu

Nego, kozmetika
Prvo 2 stvarcice not to buy

Mislim da gadniju turpiju nisam u zivotu imala. Potrosila se posle jednog turpijanja, a ova treca strana (odozdo) za poliranje nicemu ne sluzi.
Mleko divno skida sminku ali zato stipe kozu uzasno..kao da puder skidam cistim alkoholom.

Sad malko nokti.
U Cosmu sam otkrila novu marku - "Malena Cosmetics". Kupila 4 olovke za oci (koje cu nekad u buducnosti da swatcham) i 4 lakica
 Fin kvalitet, brzosuseci, traju 3-4 dana (sem ovog bordo - ljubicastog)


Dva sloja, u hladu je crveno - bordo - smedja, na suncu crveno - fuksijasto - ljubicasta. Jedna od onih boja zbog koje buljite u nokte ceo dan :)

Najlepsa koralna koju posedujem (a posedujem ih 6-7 :))  Prava kremasta koralna koja (zavisno od svetla) "seta" od blago kajsijaste do fluo roze

Duboka bordo - ljubicasto - smedja sa hrpom srebrnog simmera. Tw se pojavio istog dana, ali uz male dorade izdrzava bar jos jedan dan.

Pokusaj tackanja ukosnicom. Definitivno mi treba tackalica :)

Fijasko meseca - kineske nalepnice za nokte. Ovaj manikir potrajao je do prvog pranja ruku :)

Moja boja za ovu jesen. Rapsodi me neverovatno prijatno iznenadio i kupicu si ih jos mnogo, mnogo

Jedan poluuspesni eksperiment. U glavi je to izgledalo mnogo, mnogo bolje

kao i ovo, uostalom..

Catrice ACid/DC sto mi poslala Duca. Fantasticna cetkica..i mazivost..i boja :)
Kobasica je dala doprinos ovom manikiru (vidi prstenjak :))

Golden Rose neon - 3 sloja, uzasno dugo se susi, kratko traje. iskoristice se za saranje..

Gabrini Elegant - prava tirkizna. Na zalost bio je oblacan dan :)
Videla sam ga na nekih 10 blogova do sad pa samo da dam doprinos :)

Probala sam drugi put u zivotu water marbling :) Za razliku od prvog puta, laka ima i na noktima a ne samo na prstima :)

Malo sam se igrala i dry marbling -a. Bolje mi ide nego ovaj vodeni :))

Drugi pokusaj crtanja po noktima u zivotu mome. Hmm..da..trebaju mi i normalne cetkice :)

Otvorena za predloge i kritike, pa udrite :)

47 comments:

  1. Jaoo, knjige u pozadini mi zapale za oko! :)) A, glasam za tirkiznu, nisam je promenila citavo leto! :)

    ReplyDelete
  2. :O Ja bih u svaki post ubacila i svoje noktiće da su takvi kao tvoji <3

    ReplyDelete
  3. Po ko zna koji put - I LOVE your nails :D
    Ovi Malena lakovi su mi svi predivni. Ne znam koji bih prije izabrala. Koraljnu (idealnu) boju nikako ne mogu da nađem. Sve mi nekako idu na narandžasto, a još nigdje kod nas nisam vidjela ove Malena lakove. Moraću uložit više truda u potrazi.

    Ismijala sam se ovih kineskim naljepnicama, nažalost, baš se primjete, ali su ti zato tačkice baš super, kao i onaj prvi, navodni, poluuspješni eksperiment. Meni se baš sviđa.

    Inače, ja kad vidim kako djevojke eksperimentišu sa lakovima i bojama dobijem želju i sama da to radim. I kupujem ja razne boje lakova, ali opet se na kraju vraćam nude nijansama, kao i crvenim i bordo lakovima ili onim smeđim, jer nekako sam sebi utuvila u glavu da mi boja noktiju mora da ide uz odjeću, a pošto ne nosim neke super lude boje... :D

    I ako mogu da dam preporuku (mada možda već i znam za te): Rimmel Pro, ja sam prezadovoljna njima. Cijene su i više nego prihvatljive jer bočice sadrže 12 ml, vrrrlo široka četkica i gustoća je super. Zadnji koji sam kupila je 405 Fierce Cherry sa sitnim, diskretnim shimmerom i ne mogu ga se nagledati na rukama. :D I puno je bolji na noktima nego na bočici, što se mene tiče.

    Izvini na dugom komentaru, ponijelo me. :D

    ReplyDelete
  4. Svaka cast! Kod mene nema sanse da lakiranje noktiju ispadne ovako dobro. Ovaj Acid cu da potrazim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To mi je najbitnije. Glavni sam sudjeperac u kuci. XD

      Delete
  5. BALEA iz dm ,imam da bacim sampon,kremu za lakse ispravljanje kose,masku,regenerator,antiperspirant i neznam sta jos zaletela sam se sve kupila i sve je odvratno nazalost i ja i moja mama smo se zeznule:(
    a nokti savrseni -bordo je moj favorit:)

    ReplyDelete
  6. Uuuu water marble je ispao odlican, bas mi se svidja!

    ReplyDelete
  7. Pored svih jednobojnih, glasam za poluuspjesni eksperiment, kako si ga ti nazvala, i water marbling.

    ReplyDelete
  8. Uuuuuuu, kaaakvi nokti! Treba češće da postavljaš slike noktiju! Meni su nekako najbolje tačkice i divim se svima vama koji imate živaca da slikate po noktima, kod mene se sva akcija završava na nanošenju dva sloja laka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skupljam ja tako, skupljam pa se uguram u jedan post :)

      Delete
  9. water marble i Rapsodi su moji favoriti....i damn kaki su ti nokti.....*-*

    ReplyDelete
  10. Koja si ti umjetnica! Ove jabukice su me očarale. Ja ih ovako ne znam narctati ni olovkom po papiru.
    Imam istu nijansu ovog Rapsodi laka i kupila sam još hrpu različitih boja, jer su mi fantastični. Dugo traju a kad ih skidam ne razmazuju se, nego se fino skine. I da, koštaju 1 ili 1,5 KM. To me najviše začudilo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jabukice su bile samo pokusaj. Sledeci put bice pedantnije. I ja sam jedna od onih koje samo smajlija umeju da nacrtaju (a i on bude defektan) ali me nesto krenulo :)

      Delete
  11. Kraljice! Divni nokti i divne manikure i lakovi. <3

    ReplyDelete
  12. wooow kako su dobri svi ovi na zadnjim sličicama, svaka ti čast na strpljenju :) ja bi voljela i sama pokušati tako nešto izvesti s noktima, ali naprosto znam da nema šanse da mi živci to dopuste, u zadnje vrijeme mi se ne da ni normalno nalakirati nokte, a kamoli uložiti malo više truda da ispade kul :)

    btw, što se tiče Prometeja, još uvijek ne mogu vjerovati da taj užas tu postoji :D ali me bar slike uvijek iznova nasmiju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uocila sam novi detalj na gacama..one pozorisne maske. To mu dodje nesto kao brosic valjda.. XD

      Delete
  13. Baš su lepi ovi Malena lakovi, svi mi se sviđaju, pogotovo ona dva u sredini. A SHE turpiju sam nedavno poklonila drugarici, nisam znala da ništa ne valja :-(

    ReplyDelete
  14. Koji aceton koristiš? :D
    Ja svoj istrošim nakon sedam dana, a onaj afroditin je jedini da išta valja, ali skuuuup brate mili. Mislim, nije skup nekome ko jednom mjesečno lakira nokte, ali za češće upotrebe je skup. Pa ako imaš kakav prijedlog jer vidim da i ti često lakiraš svoje. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Afrodita :)) I jeste najbolji.
      Sad imam neku Daliju s' mirisom breskve. Nije los, ali jedva cekam da se dokopam Lilly-ja i kupim onaj ogromni zeleni..par hiljada bocica :))

      Delete
  15. Wow ja sam odusevljena tvojim kreacijama! :D Svaka ti cast! Water marble je prelep! Boje koje si odabrala su san snova. :D ^_____^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad mi kraljica wm -a kaze da je ok, onda je ok :))

      Delete
  16. ma ženo ovo je post baš po mom ukusu :-D
    lakovi su ti krasni, ne bih se bunila ni da su dio moje kolekcije ;-D
    svaka čast na water marbleu, za to stvarno treba strpljenja, saran wrap manikura mi se isto sviđa makar tebi ne, jabuke su predobro nacrtane... možda si preskočila nadlak preko naljepnica pa su ti zato sklizle...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nalepnice su gwoozne..onako bas plasticne. Ionako je bilo samo isprobavanje. skontala sam da to nije za mene :))

      Delete
  17. odlican post, nagledah se divnih kreacija na noktima i jos videh ovu moju smizlu :)),a preporuku nemam nijednu ja sve fazone i lakove pokupim od Milice, jer imam i manjka vremena i inspiracije :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oki, imas jos 2 za "pokupljanje"..ako ti dozvoli :))

      Delete
    2. tek sad vidim u pozadini slike Plameni sjaj od Trejsi, i ja sam kupila, ali sam mnogo vise ocekivala, mislim ocekivala sam drugi pristup Blejku, zato mi je ostala nedorecena knjiga

      Delete
  18. Ajmeeeee koliko ih ima!!!!!!Pokušaj tačkanja - jeeeee!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ti si mislila da su tacke samo za tebe rezervisane :))) sad kad pocne da crtam svetionike, ahammm :)

      Delete
  19. prelepi nokti! fascinirana sam!

    ReplyDelete
  20. Kakav mi je dan,bas mi je ovo trebalo,hvala ti:)!Od mene ni kudjenje ni saveti,pokusaj saradnje igli i lepih noktiju odavno mi je propao,smrk!!!

    ReplyDelete
  21. Prometej je još bolji po danu! De mi reci u koliko dana ti izmjenjaš ovoliko dekoracija? Ja ih čitavog života nisam toliko napravila.
    I meni se sviđa onaj što je u glavi izgledao puno bolje, dobro izgleda i ovako, a tek u tvojoj glavi. Ih!

    ReplyDelete
  22. Ovaj koraljni je kraaaasan <3
    Dry marble i gradient su ti super ispali, saran wrap je nekako tricky sa količinom, meni je bolje kad na vrećicu naneseš lak pa samo utapkaš a ne jedan cijeli sloj svijetlog laka gore. Baš ih je lijepo vidjeti na gomili :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I da, neonca preko jednog-dva sloja kreč-bijelog :) pa da vidiš kako blješti!

      Delete
  23. Bas si bila vredna mackajuci i mackajuci te tvoje lepe noktice. Meni se bas svidja ta kombinacija sa sljokicama sto kazes da je neuspelo. Bas je uspelo

    ReplyDelete
  24. meni se sve sviđa, stvarno :)
    mada više volim malo kraće nokte. nekako me plaše dugi nokti kad ih vidim, ali to su moje neke furke, nema veze haha

    ReplyDelete
  25. Ja ti samo zavidim na divnim noktima :).

    ReplyDelete
  26. A jesu ti dobri nokti i svasta znas napravit. Ja ni nalakirat' ne znam kako treba.

    ReplyDelete
  27. imam samo jedno pitanje: zar je i dolje kod vas Kozmo?

    inače, krasni lakovi:)

    ReplyDelete
  28. i kod vas došla kiša? :D šteta... evo, iskreno najviše mi se sviđa poluuspjeli eksperiment. :) po meni je uspio itekako ;) i Catrice Acid/DC je pun pogodak. :)

    ReplyDelete
  29. Hehe,ja kao pokislo kuche ovde. :D Meni su jabuchice super,to sam onaj dan zaboravila da ti kazem. ;)

    ReplyDelete
  30. Divne kandzice :)
    evo redom, od ovih Malena, najvise mi se svidja ovaj bordo, nesto sam u tom fazonu ovih dana.
    Ovaj zeleni Rapsodi bese imam i ja? ;) nisam ga jos probala ali onaj mint mi muke pravi sa mehuricima, po treci put, nadam se da ce ovaj biti bolji, vidim da je kod tebe savrsen.
    Dry marble na zutoj podlozi mi je odlican, i boje i izvedba, a tek jabucice kako si naredila, svaka cast na zivcima :D

    ReplyDelete