Sunday, September 2, 2012

" Ja ne znam šta se dešava..

..zemlja je tako daleka"

Pivolend, dan predzadnji.
Jedino zanimljivo - Negative

Probala sam Murphy's Red

i odusevila se :) Ne previse gazirano, oseca se medena zica, fino pitko al' udara k'o blesavo. Jedna casa i zdravo pameti. Mora da su uvalili i neki viski unutra :)

Ivana je zvucala osrednje u prvih 15 minuta..posle su sredili vokal


Pocela je "Zbunjena"


a ja sam pocela da skacem ..i zalila se kompletno :)


Kako su mocno zvucale gitare, ljudi moji!! Cudo!!

Bis

Onda su se spakovali, a na scenu je izasao Elemental. Bilo nam dosadno pa smo se prosetali do obliznjeg cirkusa.
Note : na parking su zgurali i pivolend i cirkus i automobilcice i ringispil, a sve to ispod prozora hotela u kojem jedno spavanje kosta oko 200 e..mislim..

Prvi put u zivotu kupila sam helanke/tajice (ako se ne racunaju one iz cetvrtog osnovne koje sam mrzela iz dna duse). Uklopile mi se nekako interesantno sa Marsovkinom tunikom s' viskom delova i filcanim cveticem. Sve je puno bolje izgledalo na normalnom svetlu, al' sta sad..

Veceras sirimo mir i ljubav.
Do sledeceg izvestaja, pivili!!

22 comments:

  1. Sjetila sam je se čim je vidjeh na prvoj slici :), meni je prelijepa takva i helanke su predobre!

    Ne mogu da vjerujem da ti je na Elementalu bilo dosadno :D. Remi je kraljica!

    Uživaj večeras i za mene :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa kad im znam samo jednu pesmu..a i otisli smo na streliste :))
      A veceras..hehe..;)

      Delete
  2. Pa ti se sam zabavljaš i opijaš, a tko će radit? :D

    ReplyDelete
  3. Divne helanke. Al stvarno. I ja tako nikad ni negativ slusala, ni Elemental ni S.A.R.S......my life has no point..:(

    xD

    ReplyDelete
  4. Pa super ti je kombinacija. Tacno ti zavidim na tim koncertima.

    ReplyDelete
  5. Baš uživaš! Negativ i Elemental su mi super, a na SARS se još privikavam. Dobri su mi, ali mi nešto malkice fali.
    Sigurna sam da ćeš uživati i večeras. :)

    ReplyDelete
  6. Hahaha super ti je ona prva fotka s pivom :))
    Ajme ja Elemental ne volim, nikad se nisam naviknula na njih.

    ReplyDelete
  7. divno..ja sam bila u petak uvece ali nemam slicice :(

    ReplyDelete
  8. Super su helanke, bas ti dobro stoje! A taj Murphy's Red bih rado probala....

    ReplyDelete
  9. Pivili! Divno, kradem :D
    Već neko vrijeme tražim signature način nazdravljanja!

    Inače meni skroz slatko izgleda sve skupa iako inače hejtam i tajice i uzorke :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drnula od Ribafisha et blog.hr :))

      Ja kupila helanke za ispod pantala kad zazimi ali su mi boje toliko divne da nisam mogla da odolim :)

      Delete
  10. živjela! :) nadam se da je ruka dobro i da ne boli više. ;) Murphy's Red još nisam pila, tu kod nas u Zagrebu ga nema nigdje, al sam već na više mjesta i od više osoba čula da je odličan.
    helanke su odlične i super su se uklopile s tunikom. <3 pun pogodak!

    ReplyDelete
  11. Murphy's red? Hocu i ja!
    Dobro ti je ovo s tajicama, sviđa mi se što su tufnaste.

    ReplyDelete
  12. Tvoji postovi me podsjetise...odavno se pivka nije popila. :(

    ReplyDelete
  13. Za malku gi ispustiv Negativ, gi fativ samo Elemental, a posle mesav na Bjelo Dugme.

    Helankite odlicno ti stojat =)

    ReplyDelete
  14. evo, samo da prijavim da nisam imala interneta par dana pa sad nadoknađujem gradivo i čitam pivolend avanturu uz radlerić...od crvenih probala samo kilkenny i pomislila da ni ne moram dalje probavati, koliko mi je dobro... al ako ga odlučim prevariti s drugim crvenim to tvoje zvuči primamljivooooo...

    ReplyDelete
  15. Odlicno ti stoje helanke i zato i za druge stvari-nikad ne reci nikad. Volim Ivanu i njihov fazon. sigurno super zvuci uzivo, nisam je slusala. Pivili!

    ReplyDelete