Wednesday, September 19, 2012

I tako prodje..

..jos jedan rodjendan..

Pesmica koja je obelezila vece

Sve je pocelo kafom u rano jutro, hrpom lakova i trazenjem ruzinih latica po Dzambu. Moja omiljena trudnica, ovonedeljna nevesta, imala je par fiks ideja..koje sam joj izbila iz glave :)
Rodjendanske carape, protiv malera :)


Pravi je izazov naci neko desavanje u gradu u utorak..
Svi su na trgu, gledaju fuzbal. Most prazan
           (to u pozadini sto svetluca je novi arheoloski muzej :))


Destinacija SSC pa sta izvucemo na lutriji :)
Pivnica 0 poena. I tamo se gleda fuzbal.

Porta crkve Svetog Spasa..namestam hanzaplaste..
Trenutak veceri - hostel Ramce :)

Anleah mi rece da zalijem, a ja nju slusam :))

Neocekivano dobra svirka s' jos boljim repertoarom i basista kao trenutak veceri :))

Prazna carsija u kasni nocni sat
Grad pust..
Nastavlja se veceras..

37 comments:

  1. Ooo, pa sretan rođendan! Nadam se da si se dobro provela. :)

    ReplyDelete
  2. Čarapiiiiice vrh ! :D Sretan rođendan ...

    ReplyDelete
  3. Divna si.

    Sretan rođendan i od mene. :D

    ReplyDelete
  4. oho rodjendan! pa neka je sretno :D

    ReplyDelete
  5. sretan ti rođendan :-D
    neka svaki idući bude malo bolji od prethodnog :-D

    ReplyDelete
  6. Ja svima promasim rodjendane! Ali ne brinem ja za tebe, uz takve carape nista ne moze lose da krene! ^^ :* (onako socno...mwa!)

    ReplyDelete
  7. Ja najvolim kad me se sluša :), uživaj i nadalje, živa mi bila.
    Sviđa mi se vaša čaršija tako kasno i poprazno.

    ReplyDelete
  8. Ziva ti meni bila! I da jos puno kafa ispijemo,kad god se sretnemo.. Ljubim te. ;)

    ReplyDelete
  9. Najludja si! Ali sto mora da se zalije, mora. Valja se. Super izgledas

    ReplyDelete
  10. Sretan rođendan! Vidim da je bilo zanimljivo, super su ti sličke...:)

    ReplyDelete
  11. Srećan rođendan!
    p.s. samo jedno pivo? :-D

    ReplyDelete
  12. srecannnnn...zelim sve najbolje:****

    ReplyDelete
  13. Srecan rodjendan i od mene :***

    ReplyDelete
  14. Oooo, pa cestitke slavljenice :* sve najbolje zelim :)

    ReplyDelete
  15. Sretan rodjendan :-)
    I jos puno,puno sretnih u zdravlju i sreci :-*

    ReplyDelete
  16. sretan ti rođendan! želim ti uspješnu, zdravu i radosnu godinu života! moj rođoš je bio 10., nisam ga htjela ni spominjati! ;)

    ReplyDelete
  17. I mene čeka nova godina kroz par dana :) Sretan rođendan! :)

    ReplyDelete
  18. Sretan rodjendančić.....*-* i srculence za crviće na glavi i čarape na nogama....:)))))

    ReplyDelete
  19. Sretan ti rodjendan<3
    Carapice su samo takve...

    ReplyDelete
  20. Ma daj, kako sam uspjela promašiti tvoj rođendan :(. Sad se baš loše osjećam, iskupit ću se sutra! Sretan ti rođendan i želim ti da ljudi budu dobri prema tebi ovako kako si ti dobra prema nama :). <3

    ReplyDelete
  21. Sretan rođendan ^_^ I da ih još mnogo proslavimo uz blog, e-kave i zezanciju ♥♥♥

    ReplyDelete
  22. Sretan rođendaaaan, od srca! eto, meni godišnjica mraka na tvoj rođendan ...;)

    ReplyDelete
  23. Joooj kako mi je drago što sam potrefila i otvorila post:)))...SRETAN ROĐENDAN!!! Ljubim te i šaljem kiss from Kabul :*

    ReplyDelete
  24. Ej,za slike,salji mi na mejl milica.marushic@gmail.com, to mi je novi. Posto je onaj prethodni crkao ili sam ja zaboravila lozinku,hehe. Pa onda saljem i ja tebi. ;)

    ReplyDelete
  25. kao prvo, sretan rođendan! ;))) vidi se da je bio dobar provod. :) jel to točeno Laško? <3 i preslatka ti je frizura. :)

    ReplyDelete
  26. Kasnim,srecan rodjendan i sve najbolje!!!Slucajnost,blizu smo:)).

    ReplyDelete
  27. evo mene sa zakašnjenjem, sretaaaaaan rođendan!!! :))

    ReplyDelete
  28. sve najboljeeeee!
    vidim da dolaze na red novogodišnja djeca! :))

    ReplyDelete
  29. Joj sretan ti, sretan :)

    Vidim da vam se arhitekti jako pale na šajni antiku, zabavlja me to malo :D

    ReplyDelete
  30. Pa cestitam, sa zakasnjenjem. Dusmani me odvojise od kafenisanjapo blogovima, nerviraju me, a i uvek neki haos...Srecan rodj! Ziva bila i ziveli! Pivili, sto ti kazes! To sam usvojila od tebe! I lepo izgledas

    ReplyDelete