Monday, September 3, 2012

"Đemujem ja stalno..

..ali đema nema.."

Ima ta jedna mala sto jedva ceka ovaj post :)

Ta-daaam!

Jedna blogerska na moj nacin..sad se pio Tuborg :) "Vidi joj kandze", rece dajdza..

Prvi put slusam Sars "in live" (sto napisali seljaci)
Kapa dole toncu - zvucali su bolje od bilo kog drugog benda do sad ali..Ali da samo nije bilo onog uzasno iritirajuce - piskajuce - kviceceg zenskog vokala..uhh,brr..i sad dok pisem, jezim se %)

Izasli smo prerano da malo "slalomiziramo" po gradu..uzelela se ja centra..i naravno okasnili trazeci mesto za parking. Onda smo jos 15 minuta cekali pljesak sa kajmakom kod "Baba Cane" i jos 10 minuta pivo. Kad smo se konacno gurnuli u neki dvaj's prvi red, oni su resili da sviraju laganice.."Oki, doki, skakutacemo kasnije"' pomislim naivno ja i okrenem se oko sebe. Koncentracija ljudi -224 na metar kvadratni. Cudne neke face na sve strane i uzasavajuca cinjenica - nepismeni ljudi koji puse u guzvi. Pa brate mili, zna se kako se drzi cigareta u opstem haosu..sklopis je lepo u dlan pa secaj koliko ti drago, a ne da mene przis po golim ramenima,stoko jedna maloumna!!

Taman smo se lepo razgrali kad pocese da lete poluprazne limenke kroz guzvu - gadjaju se deca. Ja strcim iz mase i samo cekam da me nesto zvekne od pozadi. Idi posle pa se opusti..
Majstor na harmonici briljira, stoka prosta ga gadja..valjda naklonost da pokazu..
Budjav lebac pocinje, masa se talasa (zbog tog su i dosli, jel'te).
Kotrljamo se prema izlazu uz zadnje taktove "Rakije"..
Sledeca je "Riblja Corba" a to "zadovoljstvo" sebi dopustiti necu..

Rekoh u nekom od proslih postova (a mozda i u onom proslogodisnjem Seljolendskom) - sto je dzabe i Bogu je drago! Ziveli nama bestplatni festivali.
Sad se izvinjavam i ispravljam - na ovakvo nesto ja vise JOK. Super je to sto pare od karte potrosis za pivo i sto 5 veceri godisnje Skoplje talasa uz dobru muziku, ali sastav ljudi je porazavajuci. Ok, dodjes, vidis, probas i sve to ali ne moras da se izivljavas..dosli smo da se zabavljamo a ne da ispravljamo Vardar. Ako vec imas neki problem, ispravi ga kad mu je vreme i mesto a ne da ja stojim i samo ocekujem ko ce da me razbije od batina jer sam ga u skakanju poprskala pivom. Pivo je, nije  kiselina BRE!!
Od sad lepo idem tamo gde se placa karta (ako sam pri novcima) ili ne idem uopste.

Nego "mingl" po gradu pre nerviranja. Nisam bas bila raspolozena za slikanje (a i vidi se koliko sam umorna..)





Sad odoh da lakiram nokte dok cekam onu malu koja se javila (za razliku od one malo vece koja se nije javila :))

24 comments:

  1. A baš si šesna....*-* Ne znam kako je u Skoplju ali uskoro počinje sezona u pozorištima, tako da...Optimalna alternativa...:))

    ReplyDelete
  2. Pf, kakav je ovo post gdje se ja ne spominjem... :p

    ReplyDelete
  3. Pronadjoh se u delu s cigaretama i limenkama,joj!Ti strcis,a ja sa metar i "sumska jagoda" jos pogodnija meta:))Ali,vredi to ponekad...

    ReplyDelete
  4. a stvarno, vidi joj kandže *.*
    krasan ti je outfit, ma šta ti mislila :-D
    izgleda da je bolje platit pa se rugat nego da ti netko nešto pokloni, makar to bio i koncert... ali bar si nas zabavila ovakvim postom ahahahaha

    ReplyDelete
  5. Ih iii od kad želim na njihovu svirku. :/ Ne znam jesu li u bliskoj prošlosti svraćali put Sarajeva, ali nadam se da u budućnosi hoće.
    I baš si lijepa bona u toj haljini. :D

    ReplyDelete
  6. I ja sam prošle nedjelje slušala SARS! I odlični su mi bili <3

    ReplyDelete
  7. joj daj ne fantaziraj. ne izgledaš umorno, izgledaš divno na slikama.
    baš si mislim, ja nikad nisma na tako nešto otišla u bijelom (vidim ti imaš bijele hlače), jer kličina zalijevanja je prestrašna

    ReplyDelete
  8. Hhahah in live.
    Dobro ti izgledaš kad si umorna.
    Zadnji put sam otišla na neki takav džabica koncert kad je dolazio Toni Cetinski, i to kao uslugu prijatelju, nikad više.

    ReplyDelete
  9. obavezno post sa milicicom kad se vidite, da vidim kako joj stoji Makedonija :)). u potpisu Milicina starija sestra :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jel' s' konjima ili s' lavovima? :))))))))))))

      Delete
    2. ma samo se vi lepo zabavite i druzite, pa vase nasmejane fotke,a sad ako upadne u kadar koji lav ili konj super dodatak :)))))

      Delete
    3. Evo konj jedan čeka da upadne u kadar.
      A od koju Milicu si ti sestra? Od onu moju jel?

      Delete
    4. Nemo' da te zet cuje..on radi za policiju, znas..XD

      Delete
    5. Neće, pa nisam ja ništa loše mislio. Uostalom, ja sam to tebe pitao u povjerenju, nećeš ti to pričat sad okolo... ^^

      Delete
  10. Bogumi ti meni dobro izgledas i umorna. :D
    Gamad, moja ti. Publika na koncertima je postala gamad. :S

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gamad, i da znas!! Ne moze zena lepo ni u sutku vishe..bljak..

      Delete
  11. Vidiš, kad sam ja bila na koncertu, ta djevojka je imala ispit i nije mogla doći. A mislim da bih još i crkla od ljubomore da je došla, jer je ona pjevačeva cura, a ja sam totalno zatelebana u njega <3.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prosto ti ova moja pljuvacina dodje k'o med x))
      nadam se da ce imati ispite kad god treba da dodju ovde :))

      Delete
  12. Mi se cini ili prv pat stavas celosna slika?
    Mnogu si mi ubava! Od denes sum vo crvenokosite, pa moze da mi preporacas farba? :)

    Jas ne bev na ovaa vecer, a ocigledno nisto ne sum propustila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. OO, blagodaram :))
      Jas koristev Garnier 660 ama veke ne se proizveduva :) Ne znam do kolku pari sakas i tocno koja nijansa
      Pishi mi edno mailche :)

      Delete
  13. kod nas je bas za vikend bio neki festival, okupilo se troje ljudi, to je tuga. kontam kako bih mogla i gamad da istrpim zarad neke akcije :D

    ReplyDelete
  14. Kao prvo, preslatke su ti ove tvoje slike, bas lepo izgledas, sta hoces...Super su. Sto se tice koncerata, odavno sam doktorirala iste i potpuno se slazem sa tvojim dozivljaljima ljudi ali sam se opet trudila da se setim glavnog razloga zasto sam tu dosla. Volim i pivo. Ne prosipaj!

    ReplyDelete