Sunday, September 9, 2012

A Prometej ima gaće od sto hiljada pezosa..

Jedna patriotska

Bio juce taj osmi septembar. U to ime, na stadionu ogroman koncert

Na koncert otisli nismo, ali sam zato, po svaku cenu, htela da vidim novootkrivenog Prometeja. (Ako se neko slucajno pita - i on je jedan od makedonskih heroja XD )

Porta Makedonija sa kontra strane

Nema dovoljno konja po gradu pa smo dobili jos cetiri. Zlatna.
A evo i glavnog junaka

Postave oni njega, lepo i fino, k'o od majke rodjenog i onda se digne neka od zenskih udruga - "Grom i kakao, sirite nemoral!"..i oni kupe Prometeju gace. Od 100 hiljada pezosa. A mogli su da renoviraju decju kliniku, recimo..
Drugi red ove ikebane su 4 zlatna konja, a treci zlatni andjeo (i on je valjda nekakav heroj..)

Ulaz u svetiliste

samo cekam Pitiju da se pojavi odnekud..

Evo, da ne kazete da Skoplje nema "Vjecnu vatru" :)

Onda je aparat uginuo, a mi smo otisli na pivo. U pabu je pevao ovaj lik

Petnaest minuta smo se igrali "Name the tune", a onda smo odustali..svaka pesma potpuno isto pocinje..samo se po tekstu razlikuje. Vrhunac veceri - M.D. placa pivice i pita konobaricu :"  Izvini, a kojim danima peva ovaj Tamburiks..da znamo da ne dolazimo?"
I tako..

Sutra jedna razglednica s' paprikama za Dzo :)

22 comments:

  1. ček, ovo je ozbiljno? vi ste dobili zlatne konje i golog tipa usred ekonomske krize? pa vama je zabavnije nego nama! nama grade fontane po Zagrebu ;)
    mislim da je slična priča bila na Kalemegdanu i kipu koji je dobio gaćice:))

    izgledaš krasno na slikama, baš si se uredila za vječnu vatru;)

    ReplyDelete
  2. Kakav kič, maaajko mila.

    Al zato tvoja torba :D...

    ReplyDelete
  3. Pravo ne mogu vjerovati da su na kip antickog tipa stavili gace :-D Jos je bas moderan,ko bokserice :-)Mora da tu nema sirotinje i tece med i mlijeko kad se tako bahanalise u gradnji ccc...

    ReplyDelete
  4. Co'ece al su sve uzlatili...jao jao! :D
    A ti si divna, tako uvek sve pod konac...bas bas diFna! <3 8)

    ReplyDelete
  5. dali se mozda secas moga posta (i sad neznam kako da ubacim da se on pojavi:)))
    sta volim sta ne ,prva slika je bila o ovom kicu i mene su sve blogerke napale...jer sam ja protiv naravno ,nasa klinika nema zavoje i osnovne stvari a ne da se renovira

    ReplyDelete
  6. anticki Las Vegas :)), od svega po malo, nezaobilazni konji plus moderne gace :))))))

    ReplyDelete
  7. Wow! Imam utisak da ne bih prepoznala Skoplje da sad ponovo dođem!

    ReplyDelete
  8. Čitam komentare i sve je rečeno - i koliko je spomenik bizaran i koliko si ti divna. Volim ih kad sve dođu prije mene pa ne trebam slagati poštene rečenice :))

    ReplyDelete
  9. Stvarno su 'malo' sa ovim zlatom pretjerali :)) ali zato ti stvarno super izgledaš, baš fensi i elegantno :))

    ReplyDelete
  10. Bukefali all over Skoplje! O.O
    Malkice su pretjerali. Ne znam... Moram doci u Skoplje da vidim ovo uzivo.
    A ovo za Tamburiksa...thumbs up. XD

    ReplyDelete
  11. Baš si mi slatka na slikama, jako elegantna :) A za kič, znači svugdje troši vlada na gluposti xD

    ReplyDelete
  12. Ne bih i ja dodavala komentar o konjima i sl, ali ti izgledas fantasticno. Ukrasce te neko!(nadas se,priznaj!)

    ReplyDelete
  13. Ahahhah,baš me nasmijao Prometej u gaćama i Tamburikus.Pa što im fali?Zlatni momci,u svakom slučaju.

    ReplyDelete
  14. Wow, kako grandiozno! Mora da ce ubrzo neka nasa Grand zvezda tu da snima hight tech - super duper - grandiozno kic spot :)

    ReplyDelete
  15. Stvarno odlično izgledaš, ovo zlato te obasjalo :).
    Ali stvarno, ovdje kod nas na Balkanu ako spomenik nije kič i skup i nepotreban neće ga ni napraviti, i ne daj Bože da ko bude bez gaća.

    ReplyDelete
  16. Joj Boze, bez komentara sam...nemam pojma kako tek sad sam vidjela ovaj post.....i mnogo ti hvala za slike.....Tacno ću doći u Makedoniju...obećavam i to u sledećih pet godina....Ima da bude! *-*

    ReplyDelete
  17. Ovu sam torbicu imala prije dvadeset godina..Joj, da mi je opet! ;9

    ReplyDelete
  18. Lijepo Skoplje...čak i sa zlatnim "herojima" obučenim u Versaci gaće.

    Tamburiks... hahaha :D

    ReplyDelete