Wednesday, August 8, 2012

Red lips & brblj, brblj


Ovo me vozi danas (a i bavim se mislju da im otmem gitaristu XD)

Sad da vam kazem par reci pa prelazim na slike. Duboko se klanjam svim blogericama koje postavljaju savrsene fotke make up -a. Izgubila sam dobra 2 sata danas slikajuci swatcheve i ostale gluposti i od milion fotki jedva sam izdvojila 5-6 koje lice na nesto.
Svi znate da se prvi macici u vodu bacaju pa tako zanemarite poluuspesno sminkanje, bezvezno svetlo i ostale pratece detalje (trudila sam se ja ali kad nece - nece :)

Pored petnaestak minuta vremena, za perfektne crvene usne koje traju i traju, potrebno vam je i sledece

  1. Labello (po izboru)
  2. Crveni ruzevi
  3. Olovka za usta (hvala Angelika, ovo je jedna od boljih crvenih koje posedujem :))
  4. Cetkice (jedna za ruz(mila moja punoletna Oriflejmska), jedna za korektor)
  5. Korektori (za popravljanje zabrlja)
  6. Silica powder, mica ili neki transparentni za fiksiranje
  7. Papirnate maramice ili papirici za blotanje
Korak prvi : lagano ispilingujte usne cetkicom za zube i nanesite neki od stikova za negu (preferiram Rosal cherry jer je lagano crven i prekrasno mirise)
Kad se to lepo upije, cetkicu u ruke i crvenim ruzem napravite lip stain (lepo razmazite i utapkajte). Ne mora da bude savrseno (kasnije ce doci olovka)
Koristila sam FlorMarov Long wearing u nijansi L 13


i Maybelline Watershine Coral Diamond


Mesala sam dve nijanse jer sam u glavi imala neku lepu terakotnu, crvenkasto- smedju boju (hvala Biberlee za preporuku i swatch Revlona kojeg ovde vise ne uvoze :( )
Posle prvog sloja lip staina, lagano blotate usne. Meni su super posluzile Paloma maramice :)


Jos jedan sloj crvenila
Dnevno svetlo i halogenke
Sad na red konacno dolazi olovka za usne, da sve to lepo definise i zadrzi na mestu
Manhattan x-treme Lip Liner (nema broj, zaboravila da je uslikam, imate je kod Angelike na blogu)
Levo je jedan potez olovkom a desno sam probala da prodrljam prstima par puta (cisto da proverim toleranciju na razmazivanje)

Ulovku utapkala, razmazala i preko dodala sloj Maybelline -a (koji je sve, samo ne koral. Cudna smedja sa crvenim odsjajem i krupnim sljokama)
Sad cetkicu u korektor i definisite ivice usana (po mogucnosti bolje nego ja :))
Preko sam dodala malo silice za satenski finis
ali mi se mnogo vise svidja sa slojem providnog sjaja odozgo

To bi bilo sve za veceras, dragi gledaoci! Ako se ikad vise odlucim na ovakav eksperiment (to, tutorijal :)), odvojicu celo prepodne i definitivno cu pozajmiti posten aparat :)

44 comments:

  1. Jao kako divno. Odoh i ja sad da to probam.

    Vidi joj kandži...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaasto li sam znala da ce biti prvi...Xd
      Ne dirati mi u kandze, tesko mukom sam ih uzgojila :))

      Delete
  2. Slike su odlicne! :D Jos ovakvih postova. :3

    ReplyDelete
  3. Ajjj kako je fin taj crveni ruz (FlorMar)! =D

    ReplyDelete
  4. Па ќе го пробам карминов на флормар :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako po nekoja slucajnost naletas nekade na Revlon, javuvaj :)

      Delete
  5. Koji postupak! :D A ti imas super usne, moje sve nesto male-k'o pticica neka pa sam sama sebi smesna kad se nasminkam upadljivo! :D dobar je tutorijal, cega sam se ja nagledala, ima onih koji kao da su se slikali nokiom 3310, tako da nemoj da pricas kojesta nego pravi jos ovakvih tutorijala! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mehh..:)
      Ne mi dirati u 3310 :)))))))))))))))

      Delete
  6. Au, koliko posla :-D Šalim se, super su ti ispale slike i taj Flormar ruž mi se baš sviđa.

    ReplyDelete
  7. i meni... iako... ja nikad čula za flormar *shrug*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuuurciiii :)
      Onesvestila bi se da im vidis izbor lakova :)

      Delete
  8. Koliko samo preparata za jedne crvene usne, bježi :D. Ja neću da budem žensko nikad :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo k'o da je dajdza pisao :))
      A trebalo je da potraje milion godina, sta da radim..

      Delete
    2. Blah, s kim sam, takva sam :D.

      Zar ne postoje oni dugotrajni ruževi, jednom naneseš i traje 24 sata :D?

      Delete
  9. E sad kada si ovako dobro pokazala, moras ovako nesto da ponovis :D

    ReplyDelete
  10. Ovo izgleda dugo al vjerujem da kad se ufuraš napraviš to za 5 minuta sve. Super su mi boje i fotkice, tak da ne kukaj bezveze jer cu te opalit lopatom xD

    ReplyDelete
  11. Sve sto su Marsovka i Dajdza napisali,potpisujem :))

    ReplyDelete
  12. Dobar tutorijal! Revlon je fenomenalan,imala sam ga.
    Trebala bih u septembru da idem na Ohrid, a pre toga da skoknem do Skoplja,oces ti donesem revlon,ako ga vec nema tu? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. 'Ocu, ako ne nadjem do tad ali jos obaveznije ocu da mi dodjes/dodjete na kafu!

      Delete
  13. Meni se ovo sviđa, jest da ima posla... ja obično stavim malo pudera u prahu, ovolku i karmin, al ću da probam i tvoje savjete, sigurno da duže traje :D

    ReplyDelete
  14. Ta Flormar ruz i Manhattan olovcica su super,i dobro ti je na kraju sve ispalo :-)
    Eh,nadam se da ce i moje kandzice uskoro biti takve ko tvoje,uzgajam ih jos :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedna stvarcica koja mi je bas pomogla - cim malko porastu nalakiram ih i s unutrasnje strane :) I nauila sam da perem sudove s' rukavicama :)

      Delete
  15. Super tutorial, trebala bi se ja potruditi jednom tako oko crvenog ruža, za početak si moram olovku nabaviti jer nju nekako uvijek zaboravim kupiti :) ja inače crveni obožavam, i našla sam si neki super od Max factora koji je ko sjajilo (ali nije), extra je crven i nakon što ga naneseš stoji ti zalijepljen za usne fakat dugo :) (ubij me, ne mogu se sjetiti kako se zove)

    btw, eto mene natrag na blog (life according to m, samo sam otvorila novi blog) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juhuuu, velkom bek!! Nedostajala si, da znas!! Stavi neku pratilicu na blog :)))

      Delete
  16. krasno. lijepo izgleda. ja za pola toga nisam čula, a kamoli da imam :)
    izgleda nikad neću svladati sve tajne make upa ;)
    tvoje usne su mrak!

    ReplyDelete
  17. Volim sminku ali vise ne eksperimentisem. To sto koristim-koristim i ne menjam. Lepo si ti ovo odradila, sta fali. Inace, malo mi blokira kad hocu da udjem na tvoj blog, ne znam zasto

    ReplyDelete
  18. Mali ženski fazoni. Ja za usne koristim samo labelo. Ali ga mažem svakih pola sata. Svaka ti čast što si se ovoliko potrudila :)

    ReplyDelete
  19. baš si se fino potrudila za tutorijal :) sigurno se vraćam ovdje kad kupim svoj prvi crveni ruž (ovaj flormarom je extra) :)

    ReplyDelete
  20. Sad moram da idem da kupim taj flormar :D

    ReplyDelete
  21. Huh kako ti se dalo... :-D
    Ja gotovo nikad ne stavljam ruz a imam ih miliob. Kad i stavim najcesce to prstima nanesem i ubacim malo sjajila a i to toliko mi je mrsko uvijek.

    ReplyDelete
  22. Ja obožavam vidjeti crveni ruž na drugima, ali imam baš mala usta i onda izgledam ko one iz dvadesetih godina. Pa sam s godinama razvila furku šminkanja očiju...a to mi i paše jer mogu experimentirati s bojama i blendati, to volim. A što se tiče šminkanja usta, u rijetkim trenutcima kad stavljam ruž onda idem: prvo korektor, pa olovka pa ruž, pa puder. baš ću jednom probati ovaj tvoj redoslijed.

    ReplyDelete
  23. naaaajs!!! a fotka cijele face? da se vidi i kontekst crvenih usana? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa ima u prethodnom onom svadbarskom..al tad mi ispalo bolje :)

      Delete
  24. super!!! nema izvlačenja, dobro ti ide i sad ćeš morat napravit još koji look ;-D
    a nokti... neću niti komentirat... meni su zadnji put takvi bili... jednom davno... :-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rukavice su zakon..posle su mi malko smezurani prsti ali su bar nokti celi :)

      Delete
  25. Ja se divim ženama koje imaju vremena za takvo pedantno nanošenje ruža.Ovo jako profi izgleda,al se bojim krenuti probati da se ne navučem,jer kad ti se jednom svidi,nemere natrag!Aw!

    ReplyDelete
  26. Wow...super je tutorijal, meni se baš sviđa ovakav spontani nego neki namješteni ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hajd' k'o velim - prvi je, bice bolje nekad :)

      Delete
  27. Svaka cast bre, fotkice su odlicno ispale, dobar ti je tutorijal, sasvim opusten i spontan. Ja jednom probala da uslikam nesto i batalila. Moracu nekad da isprobam ovo precizno nanosenje, kod mene je to uglavnom u dva poteza - gotovo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Treba mi bolje osvetljenje..dnevno je mutno (debeli prozori), a uvece neonke pa bude plavo :)
      Nego kako je 50+ C ne stavljam ni ta dva poteza..popijem ih s' prvom vodom :)

      Delete
  28. Svaka cast! Ja to samo onako neobavezno "nacmacem" na usne i pravim se da izgleda pristojno. XD Iskreno cu da pokusam ovo. Uzimajuci u obzir moju smotanost, ima da bude karmina do obrva. XD

    ReplyDelete