Thursday, August 30, 2012

Pivolend, dan prvi


Malo slika, jos manje teksta
Muzicka ponuda ove godine slaba. Bajaga nije smeo da se preskoci :)

Opet preskocih ovo cudo

Jedna blogerska

Bez pivske ne sme da prodje :)

Pivolend se prekrstio u seljolend zbog ovih momenata



Naslusala sam se muzicara koji lupaju bubnjeve.
Sinoc sam cula coveka koji bubnjeve SVIRA. Cedo, naklon do poda!!

Bilo mi dosadno u FoH-u pa sam zbrisala u guzvu


Laq notj, citateljke drage!
Sutra jedan arheoloski, ako opet ne zaglavim :)

Bitchy, nadam se da se mnogo, mnoogooo dobro provodis :))

30 comments:

  1. Fino se ti zabavljaš, bravo! TAko treba! Jedino bih ja pivu preskočila, jedino fino mi je belgijsko Krig, piva s višnjama...znam znam, to pravi ljubitelji pive preziru, ali što je tu je...Ilina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obozavam visnje, ali u pivu..svetogrdje!!
      Sutra Negativ, u nedelju Sars..ako prezivim, pricacu :)

      Delete
  2. Pričam ja jučer dečku o tebi i kako ćeš ići na Pivolend :), kako su mu jadničku okice zaiskrile na to, tačno grehota ako ga kad ne dovedem :).
    Zabavi se iduća dva dana i preživi da pišeš o tome!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako vec idete na neku pivijadu, mnogo je bolje da to bude ona beogradska (kad ga vrate na Kalis). Ovde, prve 2 godine, dok je bio na tvrdjavi bilo super..sad je seljakana :)
      A otvoren poziv imate ti i dragi, samo da line up bude malko kvalitetniji :))

      Delete
  3. Šta je FoH :D?

    Brate, ti dernečiš pravo :D. Na Bajagu nikad ne odoh, čula sam da je posljednji koncert u Sarajevu bio preloš.

    ReplyDelete
    Replies
    1. FOH mu dodje front of house tj. ona ogradjena kucica gde su miksete, kontrola svetla i video bimova :)
      Ja na Bajagu idem zbog Nikole (tonca), to nam prilika da se vidimo jednom u milion godina. Znam da Bajagi rikne glas posle 45 min ali zatvorim oci, pravim se da ne primecujem i vozim. Iskacem se ko blesava pa sam posle mirna mesec dana :))

      Delete
  4. rokaj i uživaj! jeans s prve fotografije mi je aaaaahhhhhh...!

    ReplyDelete
  5. Bajaga<3
    Kol'ko sam uspjela da vidim torba ti je jako dobra :D

    ReplyDelete
  6. jaoj bila si...ja se nadam da cu u subotu za sars biti tamo...ali nikada neidem na takve dogadjaje bas zbog tog dela selolend:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sars je u nedelju a seljolend je ovog puta daleko od scene :))

      Delete
  7. Zasluzena uzivancija..Volela bih da cujem Negativ,sutra kazes,,ee sad mi jos zalije,sto ne mogu...nikako mi se ne da ih cujem ovog leta uzivo..i bas sutra prolazim kroz Makedoniju,al jedino ako ima neki babysitting servis pored stejdza :))))
    Lep provod i foto izvestaj ,molim :)

    ReplyDelete
  8. Kad je dernek... Jos i Staropramen! :D
    A, sta je sa Absinthom?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ono -smej se i pevaj!!
      Sto je dzabe i Bogu je drago :)))

      Ma ne znam..sve ga nekako preskacem :)))

      Delete
  9. Beerfest na makedonski nachin,hehe. Svidja mi se ta tvoja kapica. A tamburashe ne volim nikako.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paz mene,tamburashe,htedoh reci trubache.

      Delete
    2. Ma trubaci uleteli s' neke svadbe..iznelo ih obezbedjenje 5 minuta kasnije :))

      Delete
  10. Bubnjeve svira, a još i zgodan :D
    Trebam pomoć :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potpuno te razumem..bolujemo od slicne bolesti :)))))))))))))

      Delete
  11. Replies
    1. Neko se zabravljao..i mozda ce se zabavljati sutra ako bude bolje ruka %)

      Delete