Wednesday, August 29, 2012

Randomski


Pesmica koja je obelezila danasnji dan :)

Pocela sam da pisem jedan post o vintage garderobi (koja se nekad zvala starovremska a sad je postala fensi ), nakitu i nekim torbama. Onda sam shvatila da pod neonskim osvetljenjem svaka fotka baca na zeleno pa sam se predomislila. Ipak sve te divne stvarcice zasluzuju propisno da se islikaju.

Malo random misli i dogodovstina :

1. Danas sam se u busu vozila sa najdebljim covekom na svetu. Zauzeo je oba sedista i jos je virilo po jedno 5 cm dupeta sa svake strane. Onda se izuo, otvorio prozor i naslonio lakat na isti. Autobus se naglo ispraznio na sledecoj stanici..

2. Isprintala sam obavestenje koje cu sutra da zalepim u kupatilu. Zvuci nekako ovako :" Toalet papir ne raste na drzacu. Kad potosis, stavi novu rolnu"
Ovo je jedan od onih idiotizama koji me izludjuju. U rangu je sa stiskanjem paste za zube po sredini i dlakama u lavabou..
Sad se setih Anleah i one viljuske u sudoperu :)

3. Na nekom od blogova koje citam naletim na komentar tipa :" Vi zene niste normalne. 90% kupatila zauzima kozmetika". I onda pocnem da se prebrojavam (zamislio me dajdza posle onog kozmetickog posta). Situacija izgleda ovako : 2 gela za tusiranje (jedan skoro potrosen), 2 sampona (u jednom jos par kapi), jedan regenerator, jedna maska, jedan dezodorans, jedno mleko za telo..sve po jedno eventualno dva i sve se intenzivno koristi.

4. Nadovezujem se na stavku 3. Koliko vam finansijske mogucnosti i dobra volja dozvoljavaju da koristite kozmetiku koja nije testirana na zivotinjama i koliko je to kod nas uopste dostupno? Da li vam je taj podatak bitan ? Posto sam alergicna na 90% proizvoda (cela Nivea, puno Dove-a, puno Alverdea, nesto Palmoliva..jedino se Balea jos drzi) volela bih da cujem predloge za neke tusiralice i mleka za osetljivu kozu a da nisu pri tom testirani na zivotinjama. Voodoo Blonde, javi se!!

5. Ovih dana gledam striktno decje filmove. Na tapetu je bio " Finding Neverland" prekjuce, a juce "August Rush". Laganice za odmor mozga :) U ovom drugom muzika je fantasticna (vidi pocetak posta). Veceras je na tapetu "Rango" :)

6. Sutra ce biti divan dan. Posle rucka saljem goscu put Soluna, a onda uvece pravac Pivolend. Last Expedition za divljanje i Bajaga za vracanje u proslost (da ne kazem mladost :)). Neki dragi ljudi su se konacno vratili iz ilegale a dolaze i putnici-namernici koje nisam videla skoro 6 meseci. Psihicki se pripremam za degustaciju novih vrsta piva :))

7. Kako sam vise puta rekla da mrzim kupovinu zapanjio me broj novih haljina koji je ovog leta narastao na sedam. I sve kupljene onako usput. Hodam drugim poslom, vidim nesto u izlogu, udjem i kupim. Tako mi najsladje :))

8. Pitam se zasto ljudi imaju potrebu da siluju okolinu s' mirisima. I sad mislim stvarno mirisima, ne smradovima. Preskacem ogromne kolicine raznih dezodoranasa i usredsredjujem se na praskove i omeksivace. Kao da je svima malo sto posle pranja ves mirise na cisto, nego su u svaki prasak dodali i omeksivac pa sad kad se sve to pomesa dobijete jorgovan i djurdjevak sa primesama cevapa, bugarskog dezodoransa i naftalina. Prodaja novog Lenora sa plus 200 ml gratis skocila dvesta puta. Sad samo provuku garderobu kroz omeksivac, ni ne ispiraju..vazno je da mirise..

9. Sad je i oficijalno - igramo po svadbama. Dodacu si to zanimanju u CV. Kad moze obradjivanje kukuruza, moze i ovo..

Dosta je za jedan random post..odoh da kupam Kobasicu.

Je, Marsovka, dolazi mi Sars u nedelju ;)

25 comments:

  1. hahhaha " Toalet papir ne raste na drzacu. Kad potosis, stavi novu rolnu" odlicno! =D
    zanimljiv post! =D

    ReplyDelete
  2. Hihi, kako se obradujem svaki put kad me neko spomene u postu :D. Jejeje, dolazi mir i ljuuubav.

    Ja ne koristim previše kozmetike, nadam se i ovo malo da nije testirano na životinjkama, ja sam nekako živjela u ubjeđenju da se danas podrazumijeva da se to ne testira na njima :/.

    Zašto imaš neonsko svjetlo kući :(? Ja bih poludjela.

    O najdebljem čovjeku ne mogu sad da mislim, al sam imala ew facu dok sam čitala, čuj izuo se, o Boooože -.-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaboravih, August rush je baš bio fin za pogledati, i muzika je prelijepa :).

      Delete
  3. Džaba sve ne mogu se odreći farbe koja je lorealova, a kad sam posljednji put provjeravla oni testiraju na životinjama. Jedno vrijeme sam jako obraćala na to pažnju pa shvatila da je glupo brinuti se o testiranju kozmetike, kada nemam problem s nošenjem kožnih jakni i krznenih kapa zimi, ili jedenjem hrane životinjskog porijekla... Kako god okreneš, ispadneš licemjer.
    Uostalom gora je stvar što se tome ne može stati u kraj u konačnici, jer tako se testiraju i lijekovi i milion nekih drugih stvari.

    Kod mene ima puno kozmetike (preparata za kosu pogotovo, mazalica za tijelo, raznih mirisnih čuda) po mojim mjerilima, ali kad gledam druge skontam da je to sića. :D Mada se divim kad pročitam da neko može istrpiti nešto što mu se ne sviđa dok ne potroši cijelu bočicu da kupi onda nešto novo. Ja to ne umijem.

    I ja bih na Sars. :/

    ReplyDelete
  4. I ja imam razne alergije,tako da tuš gelove zaobilazim,nego koristim ručno pravljene sapune,uglavnom iz Grčke...Mažem se krem-pantenolom u spreju u letnjim mesecima,i balea svetlo plavim mlekom ,after sun kolekcija(prelepo,lagano)..za kosu koristim 'otkriće sa Tasosa',kad sam zaboravila dotadašnji L'OREAL -šampon Pantene Nature Fusion..koji mi jako prija,ne masti,ne isušuje,ne svrbi me teme..
    jedva cekam taj 'ovovremenski' vintage dress-post
    pozdrav iz centra vanbeogradske Šumadije :)

    ReplyDelete
  5. Rado bih koristila iskljucivo kozmetiku koja se ne testira na zivotinjama,ali to mi se pokazala kao nemoguca misija.A i veliki sa mesozder,volim i dobre kvalitetne kozne stvari,pa cemu onda.Naravno da ne bih nikad kupila krzno neke ugrozene zivotinje( sve i da imam para za to :-)) to me zbilja uzasava,barem da ih ubijaju humanije.Sve u svemu,ipak mi bude drago kad kupim nesto sto mi je dostupno,a nije testirano na zivotinjama,a ima ih.
    August rush,jao divan mi je taj film :-)
    Jesi gledala onaj stari Secret Garden?

    ReplyDelete
  6. Teško je na Balkanu paziti na životinjska prava, em je to ovdje misaona imenica, em je teško naći proizvode. Ja imam sreće što nemam alergija i mogu slobodno koristiti Alverde proizvode, mada mi nisu svi dobri.
    Jašta neg viljuška, ima i ono s ukapanom daskom wc šolje, ali to se riješilo galamom i obećanjem da ću metu da nacrtam u šolji.
    Moja mama najviše voli omekšivač od jorgovana :), ne znam kako je žena živjela prije toga :)
    I jeee, ode evil twin!

    ReplyDelete
  7. Hvala za razdragan pocetak dana :) A pesmaaa. Mmmmmmmm, vecita!

    ReplyDelete
  8. fuuuuj za ovog lika u autobusu, mogu samo zamisliti kako je bilo :)
    i potpisujem ovo za wc i role papira, svaki put dobijem mali slom živaca :)
    dječji filmovi <3 <3 tako podignu raspoloženje :)

    ReplyDelete
  9. Tolet papir, čovek u autobusu, dečji filmovi, sve me je oduševilo, kao i pesma, divan post, koji me je tako slatko nasmejao!!! :)))
    http://kaomisgrickamdane.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. što se tiče kozmetike, koristim onu na koju nemam reakciju na koži. pokušavam kupiti ono što nema zle sastojke. Ovdje čak i ima proizvoda koji nisu testirani na životinjama, da se nać.

    ReplyDelete
  11. Ja sam alergična na sve od L'oreala.. A šapon niti jedan ne mogu podnijeti, kupujem ih u ljekarni.Trenutno sam na Ducrayovom. Nisu jeftini, pa sam si smanjila broj dekorativne koju upotrebljavam.Zašto su ljudi postali opsjednuti mirisnom odjećom? Možda zbog ovih u autobusu što izuvaju cipele...;)August Rush mi je odličan, kao i School of Rock

    ReplyDelete
    Replies
    1. AAa..ovaj drugi filmic ide na torent u roku odmah :))

      Delete
  12. Ja mnogo volim crtane filmove, gledala sam Rango, meni nije bio nista posebno.
    Zamislila sam debelog coveka,nije lep prizor, plus jedem sad. :(
    E da i ja cu da ti dodjem sledece nedelje. :D

    ReplyDelete
  13. lol, obožavam ovakve situacije s wc papirom... muškarci :-p

    ReplyDelete
  14. Pokusaj sa dr. Hauschka ili Alva kozmetikom. Poskupi su, ali nisu testirani na zivotinjama. Obicno se mogu naci u apotekama ili organic shopovima. Ima i Lush. Cujem da su i oni dobri.


    ReplyDelete
    Replies
    1. Alvu nemama, Hauschka konzerira sokom od cvekle na koji reagujem ljupkomurtikarijom :)) Lush je rucno prvljen, nije prirodan :)
      Nema "i vuk sit i ovce na broju" varijante :)))

      Delete
    2. Hmmmm. Kmplikacija moja ti. Javim ako cujem za nes novo.

      Delete
  15. Fuj, fuj, fuj za debelog čiku. Sve si zamišljam kad čitam i baš mi se nisu svidjele ove vizije.

    Što se tiče životinja, nisam pazila na to. Ne jedem meso, osim ribe, ali jedem med, jogurt, sir, pa mi bezveze i licemjerno da pazim na jedno, a koristim drugo. Tako da nisam upućena veganske kozm. proizvode. Znam za Alverede, ali ne koristim previše njihove kozmetike...

    I ja baš volim miris omekšivača, ali ne volim dodatne mirise uz njega.

    Obrađivanje kukuruza u CV, hahahahhah...

    ReplyDelete
  16. Jooooj ne verujem da se izuo u autobusu, fuuuj. :D Ovo za toalet papir je genijalno. Ja moram da priznam da je kupatilo puno kozmetike + moja soba :)))
    Ne znam da li volis Avon, oni ne testiraju na zivotinjama a ne bi trebalo da imas alergiju. Mada, skoro sam negde procitala da ih neke zemlje gde imaju fabrike uslovljavaju testiranjem na zivotinjama pa ne znam koliko je to istina i sta se desava.

    ReplyDelete
  17. Van Morrison <3

    Ja pastu stišćem na vrhu, al si dam truda za sve ostalo. Ovo mi je ispušni ventil :D

    ReplyDelete
  18. dakle, avon laže i testira na životinjama. sigurne su ti sve države eu, osim engleske, španjolske i francuske, za proizvode proizvedene tamo moraš provjeriti.

    ReplyDelete