Friday, August 24, 2012

Jedan s' totalno originalnim naslovom


Obecala Crna dama jednom davno jedan post pa onda nestala. Ko zna, mozda se istopila u Studenjaku :)
Tu sam zato ja, da ispravim nepravdu (vitez Koja..Mlatu nemam, niko nece da saradjuje) i podsetim vas na neke poluzaboravljene (a fantasticne) zenske vokale sa ovih prostora.
Posto su mi sedamdesete nekako omiljene, pocinjem odatle :)

Bila jednom jedna grupa i zvala se "Lutajuca srca". U toj grupi pevala je Spomenka Djokic i to je zvucalo ovako
Ima nesto u ovoj pesmi od cega se najezim svaki put kad je cujem :)

Ovako zvuci uzivo

Grupa se u medjuvremenu raspala a Spomenka radi kao nastavnik muzickog i s' vremena na vreme peva na nekom od festivala.

Grupa "Oktobar 1864" i nenadmasna Tanja Jovicevic

Grupa se raspala sredinom osamdesetih, a Tanja je jedno vreme pevala po beogradskim jazz klubovima. Na prvu sam se zaljubila u bas gitaru..kasnije sam otkrila da je svira Zeljko Mitrovic XD (kako je stigao od Oktobra do Pinka ni dan danas mi nije jasno al 'ajde)
Moja omiljena

Malo etno-jazz-a i Ljiljana Rancic a.k.a. Madam Piano
Duet koji sam lepila ovde mali milion puta ali sta mogu :))

Ljiljana (ili Nia) predaje solo pevanje i vrlo uspesno se bavi astrologijom

Grupa je dobila ime po njoj, a ona se zove Zana Nimani
Zana se zaljubila i zbrisala u Kanadu . Danasnja grupa zana izaziva mi uzasnu mucninu..
Ne mogu a da ne spomenem jedan od najboljih rock vokala.
Snezana Miskovic - Viktorija :)
Saradjivala je sa tadasnjiom rock elitom (Milan EKV, Dziboni, Kiki, Bajaga,Dino Dvornik, Colic, Rambo..bas gitaru na prvim albumima svira Bojan Pecar <3)

Moja omiljena

I ne, nije ovo onaj post o zenskim vokalima. Ovo mi doslo onako usput :)
Dopunite listu, bice da sam koga (koju) zaboravila :)

34 comments:

  1. Zana, Viktorija i Tanja! Ludilo! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da nema le wild fader predlog za dopunu liste? :)) On se seca Jefimije sigurno :)

      Delete
    2. Sjeca se taj svega. :D
      Pomenu cini mi se Josipu i Ismetu Krvavac (Ambasadori)

      Delete
    3. Kako sam samo mogla zaoboraviti Jadranku?! :D
      Majko moja, pa jesam stara. XD

      Delete
  2. Dobar ti naslov. Totalno orginalan. :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ej, super sto si odgledao klipove tj. spotove. Nisam to ocekivala :p

      Delete
    2. http://youtu.be/dpikGBuZIYw

      Eto ti najboljeg žemskog vokala. :p

      Delete
    3. Mehh..slusacu ovo dok kiselim mleko XD

      Delete
  3. Kakav glas ima Madam Piano to nije normalno, moj tata je obožava pa sam je i ja čula i zavolela uz njega ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Secam se neke proslave nekog rodjendana BK Tv -a kad je pevla a posle presla na perkusije..brr..kad bih mogla da nadjem snimak negde, eh. Kako je to bilo opako :))

      Delete
  4. Sve se pitam gdje sam to živjela u ove skoro 32 godine kad nikog osim Zane ne znam?? Jaoooo, ispravljam pogrešku! Ilina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, nikad nije kasno :) Predlog za dopunu?

      Delete
  5. ovo ću stra slušati, uz prvu kavu..)
    uz tebe širim glazbeno znanje ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daj za uzvrat predlog sa hrvatske scene :) ja se setila Josipe :koja nikako nije zaboravljena) i Tamare Obrovac i toliko..

      Delete
  6. Odlična tema,savršeni vokali-
    'Jefimija',imaš pravo neki glas nesvakidašnji
    najviše volim Tanju Jovićević i Oktobar iz ove grupe
    dodala bih:
    1.Jadranka Stojaković-Što te nema?Što je nema???
    2.Slađana Milošević-Simpatija,Amsterdam,Recept za ljubav

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa ne mogu i ja svega da se setim :) Zato si ti tj. sve vi tu da me podsetite :)

      Delete
  7. Jadranku Stojaković :D?

    Slušam sad Lutajuća srca, lijepa je :). Za ostale sam sve čula, od Zane posebno volim Mladiću moj.

    Jefimijaaa, jefimijaaa :D.

    ReplyDelete
  8. Jooooj stara Zana <3<3<3 i ova pesma sto ne znam gde si sad razbija. :)

    ReplyDelete
  9. Zorica Kondža i grupa "Stijene"! "Singin' rock'n'roll", "Ima jedan svijet", i moja najdraža "Ti si rijeka, ja sam more". Evo zašto te volim, uvijek se pametno sjetiš teme.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok, evo meni prvoh polupoznatog predloga :)
      Trep,trep, uobrazicu se :*

      Delete
  10. Aaaa, hvala na podsecanu. A Mitorvic bio u Oktobru? Pa, ne mogu da verujem! Ja se setila jos i Josipe Lisac, Marine Perazic...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj..nikad nisam volela Marinu ali sam se seila neceg drugog :)

      Delete
  11. Ova Madam Piano <3,dobro otkriće.
    A Olivera Katarina? Bisera Velentalić? Vidim da je Marsovka već spomenula Jadranku.
    Dobro ti ovo podsjećanje

    ReplyDelete
    Replies
    1. EE..Biseru volem..stavljala je Tina nedavno :)
      Sad mi se "Potrazi me u predgradju" i Meri vrte po glavi :)

      Delete
  12. Za većinu ovoga nisam nikad čula... Ali Madam Piano mi je SUPER!

    ReplyDelete
  13. Suncokret i Snežana Jandrlić sa "Dolazi zima"!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sad mi dodje da zapevam --Dolazi zima ,duga i hladna--:)))
      nego komsije ce da me biju zbog preglasnog *****,i ovako pominju mi familiju...:)ovde kisa ne pada, vetar ne duva,bar ne kao sto sam ja dozivela u Banatu pa i u Beogradu
      (*ide kao kisa oko Kragujevca*)
      Nesto mislim,nesto se lepo 'krcka' kod tebe Ivana,bas si mi raspevana:))))
      samo tako nastavi,meni su ova tvoja poslednja dva posta najpregledanija/najslusanija od kad blogujes (^_^)

      Delete
  14. ne sjećam se da sam ikad čula za lutajuća srca, ali odlično zvuče :-D
    bar zanu znam ;-)
    meni je isto jadranka stojaković pala na pamet... a stijene sa zoricom su bile stvarno nešto, fantastične pjesme koje i sad rado čujem :-D

    ReplyDelete
  15. Odlican odabir.
    Ja bih dodala i Kaliopi,ma vjerovatno i dosta njih jos,ali mi niko ne pada na um trenutno :-)

    ReplyDelete
  16. Jabuke i vino!

    E sad se sjetih...Lipe cvatu!

    ReplyDelete