Thursday, August 16, 2012

No means no..ili bas i ne


Dok nisam zaboravila :) Dzo, hvataj!


Nego, par zgoda danasnjih.
Objasnjavam sinoc gospoDZi Tikvi zasto ne moze da ubaci punjac za telefon u steker (nasa struja 220V, njihova 110) i kontam - shvatila je.
Scena od jutros - cekam gospodzu da se spremi. Iz kupatila se cuje KABOOM

Nije ukljucila punjac, al' je zato ukljucila peglu za kosu..i ostala bez iste. Incident je prosao bez vecih posledica ,samo se fino prestravila i posle hodala po gradu s' pola glave ispeglano a pola cupavo.

Shoping je prosao relativno bezbolno (bar sam se silly me ponadala da je tako). Nasla je jedne reasonably priced G.F. Ferre stikletine ali ih je posle pola sata lamentiranja po ducanu vratila (nisu joj odobrili test-period od 15 dana)
Kad smo posle hodanja od 10 do 3, konacno sele da pijemo kafu, pitala sam je da li je moguce da joj se nista nije dopalo i onda shvatila zajeb..samo je isprobavala i uporedjivala cene, a u ozbiljan soping cemo ovih dana..Misty, daj der tu lopatu i zatuci me ovakvu glupavu..

Nastavak sledi..

A propos komentara od juce - glavno pitanje je bilo mogu li ja da cash out posto ona nije stigla do bankomata/menjacnice/statijaznamcega..opcija "nateraj je da plati" propala je u startu..

27 comments:

  1. Replies
    1. Vrlo tenk ju :) Da nisi menjala nesto po blogu? Ne vidim ti nove postove

      Delete
  2. Ljudi koji imaju pripreme za šoping su razumni i em što uvek prođu povoljno oni najčešće ne uzmu nešto što im čuči u ormaru godinama nikad obučeno...ali, loša strana je što umeju malo da nerviraju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se ali..podjes valjda s' nekakvom idejom..ono, trebaju ti pantalone ili posebno volis haljine pa to trazis. Ova je gledala sve - od posteljine preko bele tehnike do hrane za ljubimce :) Ispadoh ja zloca, ali se nikad do sad nije desilo da me neko ovako iritira :)

      Delete
  3. Eto, da ne bude da ja uvijek komentarišem prvi. :p

    A otkud ona kod tebe uopšte? :D

    ReplyDelete
  4. Jao,haos,mogu misliti kako te iznervirala :-)
    Ali moram priznati to njeno izvidjanje kupovine me malo podsjetilo na mene hehe,mada srecom nisam tako rasplinuta na sve zivo :-)Zato ja nikog ne vodim sa sobom,ko bi me trpio kad ja u zanosu krenem u pohod :-)Pa ja bih i u knjizari razgledajuci olovke,sveske i ostale takve stvarcice mogla ostati dva sata,da ne govorim o drugom

    ReplyDelete
  5. Ajmeeee....što volem takve.Treba njoj puno više od jendog kaboom da je unormali!Svu,ali zaista svu sreću ti želim i mirno more :)

    ReplyDelete
  6. A što nisi slikala njenu frizuru :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A jesam, nije da nisam (ipak sam ja zloca u dusi) al mi glupo da je lepim ovde..ionako je stalno opanjkavam :))

      Delete
  7. Sta tebe, nju cu lopatom :D

    ReplyDelete
  8. Cuj ti gospoje!!! Eto mene sa lopatom!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cuti..poslala sam je danas u rodbinu, da je malo oni hrane :)

      Delete
  9. Hvala, hvala, hvala puno...:*
    Znas kako, bitno je da tebi utičnica nije stradala...:D Ima ona za novu peglu.xD

    ReplyDelete
  10. ajme šta sam se nasmijala s ovom peglom za kosu :)))

    imam i ja lopatu, stižeeem!!

    ReplyDelete
  11. Mislila sam da pretjeruješ, ali po ovome ti si stvarno dobila divljakušu na čuvanje. Kako si je uopće "dobila"?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dosla s' muzem. Muz je inace ok lik i super saradjujemo a ona je mocna nora ;)

      Delete
  12. Neka ti je sa srecom. Poznajem i ja jednu takvu gospodju, ne daj Boze nikome!

    ReplyDelete
  13. Ja sam imala nedavno u gostima bosansku Amerikanku. Ona nije tražila da je iskeširam, ona je samo jela i ustajala od stola sita bez da potegne za novčanikom, što bi bilo ok par puta, jer je meni bila ustvari usputni gost, ja sam bila prolazna stanica; tako je bilo stalno. I još je očekivala da joj sestra kupi dvoje zlatne naušnice, jer se nije mogla odlučiti za jedne :D
    I da, da... čudila se kako to da mi nismo gladne svakih dva sata :D I tako...

    Sretno! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ova je engleska kanadjanka (ili kanadska engleskinja..nisam bas sigurna) ali je princip isti. Sva sreca pa sakupljam racune..vratice mi parice, a njima to odbijaju od poreza XD Eee..

      Delete
  14. Replies
    1. Ma nije evil..samo je razmazena..i shuplja..

      Delete
  15. lol, bar ti nije dosadno ;-D
    odglumi gaaaaadnu i straaaašnu bolešćinu pa nek ide sama izluđivat trgovce ;-)

    ReplyDelete
  16. Počinjem ozbiljno da suosjećam s tobom :D. Čini mi se kao da si u nekoj humorističnoj seriji, ti si od onih likova što najebu uvijek :D. Šaaalim se, a šali se i ti, mislim, kako nije smiješno - hoda s pola čupave glave po gradu hihihi (evil laugh). Podmetni joj još šta bona, šta joj imaš objašnjavati da to i to ne može - može :D.

    ReplyDelete
  17. HAhhahahahah! Mogu mislit' kako ti je! KAko sam ja uvijek u nekoj žurbi, poludim kad npr. moja svekrva ispituje 15 minuta ženu u dućanu o artiklu koji neće kupiti. Dok ja cupkam pored nje! Ilina

    ReplyDelete
  18. Nikakve koristi od nje. Čak joj je i samo pola glave čupavo pa se od runa ne može napraviti dobar jastuk. :/

    ReplyDelete