Sunday, August 19, 2012

Nedeljno lamentiranje o svačemu i ni o čemu posebno


Malo muzike

Svima koji slave Internacionalni dan baklave, srecan praznik!!

Dok debilisem tako po netu sa roze viklerima na glavi i flasterom na nosu, pokusavam da sumiram proslu nedelju.

Sem Tikve, kojoj sam uspesno pronasla automatic rent-a-car i poslala je put Bitolja, desavale su se neke razne stvari.

Imam novog kolegu... kojeg sam upoznala dok je upadao u kupatilo...a ja ustajala sa solje..

Prijavila sam se za dream job - citam, pisem recenzije i jos me placaju za to :) Znacu na cemu sam sredinom sledece nedelje..u medjuvremenu pravim kolekciju detelina sa cetiri lista..

Isla sam na jedan decji rodjendan.
Nekad davno, kad smo mi (to mi - moja generacija :)) slavili rodjendane, izgledalo je to ovako : iz dnevne sobe evakuises sve kristalne vazne, pepeljare, lampe i ina cuda; u cosak stavis sto sa sendvicima i sokovima i cekas ceo razred :) Tetke, babe, strine i ujake sutnes u trpezariju i zabranis im ulazak dok se zurka ne zavrsi :)
Sad to izgleda ovako - prvo 2 dana trazis poklon (ja moju decu odvedem u radnju i kazem :" Birajte!"..tako mi najbezbolnije :)). Onda odes u igraonicu, gurnu te u neki cosak sa jos 2-3 clana porodice, a pomahnitala deca trce svud naokolo, vodja plemena menja muziku na svaka dva minuta pritom pojacavajuci do maksimuma a vrhunac zurke je kad neko od dece dograbi mikrofon i pocne da peva "Sodomu i Gomoru" :) Tu je i nezaobilazni Soni Plej Stejsn (ako su klinci stariji od 10 g) ili klovn (ako su deca mladja). Iz igraonice izlazis sa omanjom glavoboljom i zeljom da zapalis 10 cigareta odjednom..

Onda je tu bio i jedan farewell party. Srecnici koji su se konacno skucili, upisali decu u skole i kupili novi auto, sad sve to rasprodaju jer je gospodja mama dobila posao u Austriji (jedan od onih koji se ne odbija) i sad sve rasprodaju i sele se put Beca grada. Na svu srecu, zavrsismo pored starijeg bracnog para, svetskih putnika, koji su jedno 2 i po sata prepricavali anegdote sa aerodroma i voznju levom stranom, a ja se kidala od smeha, tako da to i nije ispalo lose na kraju..

Sad cekam koncert Hladnog piva i pocetak Seljolenda (to je ono kad skakucete na Darkwood Dub a oko vas se siri miris pljeskavica :))..

Mislim da je vreme da skinem ovaj flaster s' nosa..

36 comments:

  1. Sad mi se jede hamburger... A i nisam nesto gladna, jos uvek saniram posledice od stomacnog virusa... I da ti kazem, zabolela me glava citajuci "provod" na decijem rodjendanu, jer me generalno od svega toga "danas" boli glava. Cini mi se da su ljudi potpuno zastranili sto se tice nekih stvari, ali to sam valjda samo ja...

    ReplyDelete
  2. prije je sve bilo drugacije, =/ ja cu jednom napraviti post kako smo mi slavili rodjendan! =D
    I hvala za cestitke! =D

    ReplyDelete
  3. Juhuu my evil twin je daleko od tebe, bila sam se prepala da ćeš mi zamrziti lik :p
    Bila sam na dječijem rođendanu prošle godine, hrpa djece, mladih mama i darova, uklapala sam se kao prst u oko.
    Čestitam na poslu, nadam se da ćemo čuti o njemu još u idućim postovima

    ReplyDelete
  4. Fala, fala...
    Hee, prošlo s mene na tebe. Ovo oko posla i tako to. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad i kako da to pređe na mene :P?

      Delete
    2. Skini se do pasa i viči nindža nindža dok ti ja prenosim energiju. :p
      A za kad ćemo se dogovorit na malo privatnijem mjestu. :D

      Delete
    3. Iju, sram te bilo dajdza..cc...danasnja omladina, uzas jedna..

      Delete
    4. Ja bih ti sad reko ne budi ljubomorna, al neću. :D

      Delete
    5. Od te ljubavi nema ništa, još nisam očajna :D

      Delete
  5. Sa srecom! Cekam dobre vijesti. :D
    Tako je to bilo u nase vrijeme. Danas na djecijoj proslavi imas posla sa omanjim divljim plemenom. O.o Never again!
    Dosta vise baklava...muka mi je. XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ej, a sta ti je sa poslednjim postom?? Baklava overdose i page forbiden..hmm..

      Delete
    2. Abakus problemi. Na kraju sve obrisa. Najpametnije mi je bilo ugastit ga i udaljiti se brojeci do 10.

      Delete
    3. Sad skontah da mi nema ni pola komentara koje napisah na tudjim blogovima. The Fuck Abakus?! 1, 2, 3, 4, 5....

      Delete
  6. Pjesma mi povrati energiju :)...nadam se da ćeš dobiti taj posao!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja se nadam da ce ti pesma izaci iz glave:) Ja je pevam vec 2 dana :))

      Delete
  7. Replies
    1. Aham :) Danas je spa day..cak sam i voter marbl smuckala :))

      Delete
    2. Uf kako je gadno kad ga skidas pa izvuces one male crvice...:D

      Delete
  8. Ja sam bila na dječijim partijima samo kad sam ja bila dijete. I ne fali mi to nešto posebno, pogotovo kad vidim kako je stresno danas.
    I ja držim fige za posao i ostavljam komad balkave, ako odlučiš navratiti ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema slike s roza viklerima, ha? ;) Imaš nagradu na mom blogu!

      Delete
  9. Drzim fige za posao, za pisanje si ko stvorena ;) upravo dodjoh sa jednog rodjendana punoletke, joooooj, kladim se da je to gore od od ovih po igraonicama, odoh u cosak da zapalim svoju imaginarnu cigaretu, zvali su me 'tetka' :o

    ReplyDelete
  10. mogu i ja pomagat u dream job-u ;-D
    srećom pa sam prerasla dječje rođendane, a i moj klinac :-D

    ReplyDelete
  11. mrzim rodjendane u igraonice i natprevari ko u lepsu ko klovna ko koliku tortu prave od dece snobove

    ReplyDelete
  12. Odlično bi ti legao taj posao pošto si veoma elokventna. Pa šta bi s kolegom na kraju, je li video išta u wc-u :-DDD

    ReplyDelete
  13. Iza mene je stotinjak dječjih rođendana. znam o čemu pričaš. jedva čekam čuti novosti u vezi posla, navijam!

    ReplyDelete
  14. držim fige da dobiješ posao :)))
    ajme moram si ja kupiti te flastere za nos, već mjesecima to govorim :)

    ReplyDelete
  15. mene najviše zanima ovaj dream susret na zahodu... a o tome samo dva reda...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aa..pa posle smo se zaobilazili. Sad koristim kljuc XD

      Delete
  16. Kakav je to dream job i gdje :)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lektor za srpske prevode makedonskih knjiga. Sve mi se cini da ce to ici po partijskoj linije, ali ne dade mi srce da ne probam :) mada, ko zna..iz najmanjih ocekivanja blabla..

      Delete
  17. Baš mi se post sviđa :)
    Držim palčeve za posao, zvuči sjajno :)

    ReplyDelete
  18. Deca? Sokirana zakljucujem da izgledas previse mlado da bi imala decu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemam decu. Imam ljubimice kojima sam kuma :))

      Delete