Sunday, August 26, 2012

Nastavak posta od juce


Par vokala kojih sam se naknadno setila

Anja Rupel

Meri Cetinic

Bisera Veletanlic (Tinina rodjendanska i moja omiljena :))
Maja Odzaklijevska (ova me redovno raspekmezi :(
Le wild fader setio se Ismete i Ambasadora (Evrovizija 1976)
i Josipe

Tina je predlozila Jadranku (i nije jedina :))
i Sladjanu (uvek sam joj vise volela brata :))
Kristina je spomenula Zoricu Kondzu
Anleah se setila Oliver Katarine (a ja savrseno nasminkanih ociju njenih :))
Bensedin art kaze Suncokreti
Za Snow Kaliopi (ali ne Rodjeni..to nikako %))

Nema Marine Perazic. Stavljao dajdza danas, pa da se ne ponavljam :))

19 comments:

  1. Replies
    1. Evo ova je meni isto dobra. :D

      http://www.youtube.com/watch?v=2MTg1tmBkFg

      :p

      Delete
    2. Ja nju percipiram kao narodnjaka, a nemam pojma zasto :)) Ali moze Topolska :))

      Delete
  2. Kaliopi i njen ne glas nego glaščina!!!

    ReplyDelete
  3. O divna ekipa,kako mi je lepo pocela nedelja sa tvojom top listom,hvalaaa
    uzivam i cvrkucem kao da je prolece :)
    ljubac

    ReplyDelete
  4. Retro poučak ;D Baš ih je lijepo vidjeti sve na okupu;)

    ReplyDelete
  5. Ajde, s ovim curama malko bolje stojim! :) Ilina

    ReplyDelete
  6. Bogme si totalno muzički nastrojena ovaj vikend :)))

    ReplyDelete
  7. Uh, ja mogu da se na "Što te nema" rasplačem u sekundi..što obično i uradim :D

    ReplyDelete
  8. Moja mama zna sve ove pjesme, evo ja joj pokazala i ženu nostalgija uhvatila :)

    ReplyDelete
  9. Cula sam za vecinu. Inace sam orjentirana prema takvoj muzici, pa zato. Ima jos i Sanja Doležal sa Novim Fosilima.

    ReplyDelete
  10. Zorica Kondža i Josipa Lisac imaju predivan glas. :) a i Marina Perazić je odlična. isto kao i Kaliopi.

    :*, Petra

    ReplyDelete
  11. Le wild father approves again! Sve! :D
    Inace kad Josipu cujem, padam u sevdah. :D

    ReplyDelete
  12. marina je baš bila seksi...mislim za taj period osamdesetih :)

    ReplyDelete
  13. Nena Ivosevic,koji glas!Nesto mi ne ide s komentarima...

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ume da zakuca to kod mene..blogger me nikako ne voli ;)) Idem sad da trazim Nenu :))

      Delete
  14. Dolazi ti S.A.R.S. u nedjelju!!!! :))))

    ReplyDelete
  15. Divan izbor pesama, vrlo raznolik!!!! Hvala ti puno na komentaru!:)

    ReplyDelete