Friday, August 10, 2012

E ne mogu da izdrzim..

..a da ovo ne podelim s' vama.
Moze neko bolje?

25 comments:

  1. vidjeh maloprije kod frenda na fejsu haha umrla sam xD

    ReplyDelete
  2. hahahahhahaha...nemogu da verujem:)

    ReplyDelete
  3. Auuuu,znaci one kamencice u dzepu sa Akropolja nisam smjela ponjeti kuci.Cccc sta cu sad,mislim ja od svukuda gdje idem ponesem koji kamen,malo pjeska,zemlje...;-)

    ReplyDelete
  4. crazy news..good job:))
    meni je ovo hit
    http://www.njuz.net/grcki-carinici-otkrili-srpske-turiste-bez-rucnog-frizidera-u-gepeku/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Au, jadna ja :)) Valjda ce mi poverovati da idem samo do aerodroma :))

      Delete
  5. Hahahahahaha! Jadi moji! XD
    Moj kamen je iz Kartage. XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja drpnula jedan u Efesu (10 god turskog zatvora) XD

      Delete
    2. `okruzni sudija rekao 12 godina,12 godina strogog zatvora!!:))

      Delete
  6. Ja još čvrsto vjerujem da se ovo neko zeza! :S

    ReplyDelete
  7. Haha :)))) nasmijalo me barem nešto pred spavanje :p

    ReplyDelete
  8. Jao to sam i ja nekidan pročitala, valjala se od smijeha :)))

    ReplyDelete
  9. Ja ti ne mogu opisati koliko mi je svejedno je li to istina ili nije i da li je to njemu trebalo baš za kupus ili nešto drugo :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. :P i tebi :) Ne cudi me kamen za kupus nego cinjenica sto to ozbiljne novine prenose..

      Delete
    2. Mah, u mene dvojica prijatelja imaju taj neki portal za zezanciju i stavili vijest da je Metallica tražila Zeleta Lipovaču da svira s njima a on odbio i to su prenijeli svi portali u BiH, malo njih je navelo da je zezancija tako da me uopšte ne čudi ovo.

      Delete
  10. http://img607.imageshack.us/img607/8994/slabsignal1.jpg

    Eto bolje. :p

    ReplyDelete