Thursday, July 5, 2012

Pikaso Van Gog De Modiljani na delu :)


Zadnjih dana nadoknadjujem propustene epizode "Grejeve anatomije".  Najbolji deo svega je kad pred spavanje odgledam neku posebno krvavu epizodu, pa onda sve to lepo jos i sanjam :)
Od sinocne epizode, u glavi mi se vrti jedna pesmica. Fino se pomucih ali je na kraju nadjoh :)
Evo, slusajte dok gledate

Predlozila mi Any (a tome se pridruzila i Hermetic) da uslikam noktice kad napravim nesto zanimljivo, pa evo..
Odmah da vam kazem - nisam ja nikakav profesionalac. Imam tridesetak lakova i dve blesave cetkice i, uz sve to, ne umem da crtam pa budite blage. Ipak sam ja lakoholicarka u najavi :))
U slucaju da vam se neka nijansa posebno dopadne, naknadno cu dopisati ime ili broj. Lakici su spakovani i hlade se na najnizoj polici u frizideru :)
Jedan kasnomajski pastel, inspiracija - stari dizajn Pecurkinog bloga

Jedan cudni gradient slikan telefonom

Lososasta Aura i nalepnice dobijene umesto kusura
Oko ovoga sam se dvoumila da li da ga uopste stavljam, ali boje su mi bile divne. Generalno imam problem sa Colorama lakicima. Kombinacija Minta i Urban tirkiza posle prvog pranja ruku ima tip wear (a vidi se i trag Kobasicine kandze :))

Ovo mi se strasno dopalo i trajalo je skoro nedelju dana, ali treba puno strpljenja i jos vise vremena
Potrosila sam omiljeni koralni GR (i sad ga nema nigde) pa sam malo frankenisala i dobila koralni neon
Essensici u akciji (ne, nije sivi :)) i neke GR sljoke

Ovo je u teoriji delovalo mnogo lepse, ali za drugo po redu crtanje po noktima cak i nije tako katastrofalno ;)
Ovde sam se igrala s' kesom za zamrzivac. Lepo kazu u tutorijalu - prvo tamni pa posle svetli lak, ali nee..kod mene je moralo kontra. Svaki nokat je drugaciji jer sam isprobavala razne varijante prislanjanja kese i toliko mi se dopalo da cu ponoviti uskoro..pravim redosledom :) Ovako sam cistila kozicu jos 15 minuta i opet nije kako valja :)

Danasnji pokusaj splattera. Umrla sam duvajuci kroz slamcicu. Ili s' mojim plucima nesto nije u redu ili mi trebaju redji lakovi :)

Jedan noktasti mozaik

Cekam zanimljive predloge za koje nije potrebno profesionalno usavrsavanje :)

45 comments:

  1. Jel znaš za ovaj fazon? http://www.sminkerica.com/kosa-nokti/novinski-nokti/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam, znam..cak sam i alkohol kupila ali novina nikako da se setim :))

      Delete
  2. Divim ti se na volji i strpljenju i kreativnosti. Moja kreativnost doseže odabiranje zanimljive boje :D. I pjesma je odlična, stvarno, ide u lajkove da je slušam nekad poslije :D.

    ReplyDelete
  3. Meni sa novinama nije uspelo, bilo je nekako bledunjavo. Bolje je sa sveže odštampanim slovima.

    ReplyDelete
  4. Glasujem za Crveni Gradient i Zombie fazon. :D
    Svaka cast! Ljubav, cvijece i ljepota! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zombi bre XD Crno, belo, sivo..hmm..ideja ti uopste nije losa :))

      Delete
  5. OMG! :D Ja sam odusevljena! Svaka cast. :]] Definitivno sam bila u pravu. :3 Yay. Svi mi se dopadaju, jako su sareni, veseli i mastoviti, lol. :D <3 Definitvno jos ovakvih postova! :*

    Zanima me koji je to nezno kajsijasti lak sa prvog dizajna? Jaaako je lep. :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. GR 268. Jeste divan ali mu trebaju bar 3 sloja, a tesko se susi
      Jos ovakvih postova kad malo zahladi..lakovi mi se pretvaraju u gumu za zvakanje :))

      Delete
  6. Ja sam totalni amater za lakiranje i čist me stid od kad imam blog - uvijek sam mislila da imam puno lakova a ono mojih 10ak nije ništa :D Jako mi se sviđaju tvoji, posebno ovaj na zadnjoj slici u sredini - prezakon! Jel ima negdje neki tutorial za taj? Vjerujem da je pipljavo ko vrag al tako divno izgleda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je neka spoon manikura, nasla na forumu hr i sad ne mogu nadjem tutorijal. U principu - namazes bazni lak i posle kap nekog drugog na papir pa cekas da se malo zgusti i onda ga razvlacis i pravis linijice. Treba to tanje, ali ovo mi je bio prvi put :))

      Delete
  7. Wow...ma za mene si profesionalac i to BIG :) super mi je sve ali onaj sa bojama italijanske zastave (pravim se da ne vidim žutu) ubjedljivo je osvojio TOP 1 kod mene!!! Jedva čekam kad ćeš opet da se lakiraš i fotkaš!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheeeeee..jos patis zbog fudbala???

      Delete
    2. Patim ali dostojanstveno :D...ipak su srebrni u Evropi!!! Ali da si ti postavila tutorial za ove nokte i ja ih tako nalakirala...mozda bi bilo prvo mjesto :)

      Delete
    3. Evo, evo..znam da kasnim ali..:)
      http://www.youtube.com/watch?v=o5CTNGcFbzg&feature=g-hist

      Delete
  8. Uopšte ne izgleda kao da si lakoholičarka u pokušaju, super su ti nokti. Najviše mi se sviđa ono šareno (zeleno, žuto i crveno, peta slika), koral i plavi sa šljokicama. A pesma je baš uvrnuta, sviđa mi se.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj, cuti, pesma me opet ganja od ranog jutra :))

      Delete
  9. Moj je domet staviti šljokice preko laka pa to nazivam galaxy print :p, znači ti si majstor.
    Sviđa mi se ovaj šareni, u sredini mozaika, jako zanimljivo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jej, taj je i moj favorit :)) izis ga krsti zombie manicure :))

      Delete
  10. Za mene si definitivno profesionalac! ;)
    Moj skoro svaki pokushaj necega neobicnog se zavrshio katastrofalno,posebno jer nemam zivce da cekam da se svi slojevi osuse.
    Sve kombinacije mi se svidjaju, posebno ona prva. ;)

    ReplyDelete
  11. Ovih nekoliko "išaranih" su mrak, uz one crvene s početka, odlična si zbilja! Oduševljena sam! Ja imam samo dva laka, crveni OPI za ljeto za noge, i Bursois bež za nokte na rukama, tako da moja šestogodišnja kćer ima više lakova od mene. ali jednostavno nemam vremena za ovako maštovito lakiranje...uz to i previše puta dnevno perem ruke, tako da se još nije rodio lak koji će to izdržati! Ilina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja kuca se sama cisti i ja ne perem ruke :)) Salim se, naravno..potraje ovo 2-3 dana pa skinem. Inace stalno imam one neke lekovite lakice, posto su mi nokti uzasno slabi :)

      Delete
  12. O_O ako je ovo amaterski, ne znam kako da sebe nazovem...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam sigurno (a ima i negde zapisano crno na belo) da si i ti lakoholicarka :) Hajd poslikaj kolekciju da malo balavim :))

      Delete
  13. !!! Ma bre, original Dzekson Polok, pogotovo ova dva zadnja, zeleni i ljubicasti koji izgleda sjajno.
    Tako vidis lepo, da ih detaljno uslikas pa ne moramo vise da ckiljimo na autfit slikama :) Bez zezanja, odlicni su stvarno, eto ja se ne usudjujem ni na kakav nail art jer su mi nokti jednostavno premalo 'platno', cak ni liniju za frenc ne uspevam lepo da odradim, buuu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cuti, pa bar imam dugu plocu nokta (svuda su 2 do 3 mil. dugacki masimalno). frenc i ja nismo u ljubavi..vise volim ovakve apstraktne (gde i fail prolazi kao "tako sam htela":))
      a nikad se ne setim da uslikam na vreme, nego prvo operem tonu sudova pa onda uzmem aparat :))

      Delete
  14. Noktici su super, ali je mene naslov nasmejao do suza! :'))))
    Svaka cast! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Inspiracija u trenutku :) Bolje nego da se, recimo, zove nokti meseca ili tako nekako :))

      Delete
  15. Eh, što si skromna! Kakav amater, profesionalac si! Posebno mi se sviđa ova zeleno-žuta kombinacija. Koji ti je ovo zeleni lak? Odavno tražim zeleno, ali nema nigdje oveko fine nijanse :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gabrini mirror m 05. 14 ml divote za marku (cekaj, jel' tebi racunam u markama?)
      Ako ne nadjes, poslacu ti, samo kazi :))

      Delete
    2. Jest, jest u markama ;) I ne mogu da vjerujem da je samo markica! Kod nas nema nikakav lak za marku, a pogotovo u tako velikim bočicama.
      Divna si! :)

      Delete
  16. Odlični su ti nokti - svi! Može još ovakvih postova!
    Grey's je odgledan, oduvijek sam voljela tu seriju al kraj sezone mi nikako nije sjeo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neee..tek sam na sredini pete sezone :))

      Delete
  17. Diiiiiiiiiivni noktici, ne mogu da oducim koji su najlepsi, sve mi se dopada. :)

    ReplyDelete
  18. lovely nails! come by and lets fllw each other if you love to do dear:))
    miss-monaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. wow...very colourful nails...love it<3
    btw mind to fllw each other?
    jessillesilv.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. kako mi je lijepo vidjeti ovaj kolaž na kraju! Službeno i olektivno smo te, evo, razriješile statusa lakoholičara-amatera. Više se ne smiješ tako nazivati. Točka. Rekoše meni noktarski neukoj da se lakovi mažu kao i slike-prvo bazni sloj, onda lak u boji, a onda završni lak. I onda traju i do sedam dana bez greške. Ko proba, nek javi je li uspjelo.;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe..da,da..ako ti se kuca sama cisti :)) Meni to nikad nije uspelo :)A i dosadi mi brzo..

      Delete
  21. zadnja slika u sredini - so damn good! i ovaj zeleno-žuti i splatter su mi isto odlični :) ja sam probala taj splatter u bijelo-crvenoj kombinaciji al nikak nije ispalo..tako da..za mene si prava profesionalka ;)

    ReplyDelete
  22. Imas predobrih ideja i nokti su ti super. Nastavi da stavljas ovakve slike, super su skroz :d

    ReplyDelete
  23. Hej,hej,hej..drugarice..u pravu si ,,,ostala sam da 'živim' na moru,iako sam se vratila pre 10 dana,jos se sebi nisam vratila..a tamo sam samo jednom usla na blogger i to bez logovanja,i bas si tada objavila jedan post o komsijskim odnosima i gde si sve živela..uh,toliko sam toga imala tada da ti napisem ,al sam bila preumorna,al me bas nekako dotakao..toliko mi se dopao nacin na koji si to predstavila,najbolji tvoj post do sada,po mom misljenu..bas iz duse sa elementima satire al uvek duhovito i uvek iznad caršije,,definitivno,imas smisla za pisanje,a po ovom postu i za slikanje noktiju...veliki poljubac od letnje lenje Tine..pocinjem veceras da pisem džinovski tasoski post:)))možda...

    ReplyDelete
  24. ženo, ovo je prva liga, fantastične su ti manikure... hoćemo još!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad mi to kaze profesionalac, mogu samo da klimnem, kazem 'fala i zablistam :)))))))))))

      Delete