Wednesday, July 25, 2012

You're so far away from me but i'll be back one day


Putesestvije se nastavlja. Evo vam malo muzike da vas vozi :)

Bitolj mu dodje nesto kao Novi Sad..pravi slow motion..
Da sam ja, nesto, musko, odmah bih se preselila tamo. Koncentracija lepih (i zgodnih i doteranih ) zena po metru kvadratnom prelazi 20 :)
E, a posto nisam musko nego jedno pomalo uvrnuto zensko, volim da u Bitolj dodjem u pocepanim farmericama i kariranoj kosulji, kad god se ukaze prilika za to (cisto da im razbijem monotoniju :))

Posle zelene svirke iz proslog posta i mog umiranja od predoziranja nikotinom (jej, uspela sam svima da unistim jutarnju kafu i setnju po gradu kukajuci kako mi je lose XD Bravo ja!), ipak se mi (uz moje svesrdno zalaganje (da ne kazem zapomaganje)) zaputimo u Bitolj grad. Amortizeri treskaju, nesto lupa pod tablom, gori neko cudno crveno svetlo (ulje valjda) ali mi smo krenuli i tacka :) Prepoznacete drustvance iz St. Patrikovskog posta :)

Stizemo mi tako u Bitolj i krajnje bezobrazno (ali vrlo prakticno) parkiramo u samom centru. Sirok sokak pun..

Biramo random kafanicu u carsiji i shvatamo da nema skopskog piva. Ja radosna - konacno Kenbach :)
(dobro, neko je bas mogao da mi kaze da imaju samo flajke za velike decake, ali ionako posle trece vise nije bilo bitno..)
Posto sam vec za shishanje, nabrzaka sam splela kosu u kolima..poluuspesno..jedna pletenica se ubrzano raspadala ali who cares..

                       "Vidi, vidi, raspadam se!!"

Na prve taktove "Star Of The County Down" -a, skacem i trcim prema bini (da slucajno nesto ne propustim :))

Kontam da napravim par normalnih fotki dok ne pocnem da skakucem (kad krenem da skakucem, moj aparat krene u prostituciju pa zavrsim sa gomilom cudnih fotografija i "ne.bas.lady.like" poza)



Ovde je vec krenula prostitucija. In the meantime ja se borim s' obozavaocem (Damn Bitchy, onaj minimally decent Samaritan radi kao satic XD)



Veselo drustvo  :)))


Evo sta se dobije kad se aparat prostituise ;)




Fotka veceri

"Maturanti"

A i lokum je konacno stigao :)

Neko se predozirao ratlukom

Nastavljamo setnju po gradu i okupiramo prvu slobodnu klupu.

Jadna moja stopala..ima svega po njima. Od otisaka 36 do otisaka 45, pola flase piva, neciji Red Bul i secer u prahu sa ratluka..

Ostatak ekipe se naslikava po obliznjim banderama, a ja prisvajam klupu.
U pozadini se cuje "if i lay here, if i just lay here.." a ja pokusavam da zavezem misli u cvor..



21 comments:

  1. Ček, ček...ovo je kao onaj film u kojem počnu s kraja.. ovo je klupa iz ne tako davnog posta s pomalo tužnim naslovom ? ;)

    ReplyDelete
  2. Mnogo mi se svidja ovaj post. Slike su extra! <3

    ReplyDelete
  3. Ne znam da li zato što je kasno, ili šta već, ali mi prošlo kroz glavu da je sa tobom garant zanimljivo piti :)))

    ReplyDelete
  4. Super su slike, pozitivno lude. Kosa ti je prelepaaaa... :)

    ReplyDelete
  5. Јас мислам дека ти треба да почнеш книга да пишуваш , мислам дека никој не опишува така живописно и креативно и искрено можам да те читам со саати.
    И иако имам на некој начин сосема различен стил дефинитивно си ми една од најомилентите блогерки , најзабавна и најкреативна. Поздрав

    ReplyDelete
  6. friz ti je super kul! oduvijek furam kratke frizure u raznim varijantama, no ponekad pustim kosu tek toliko da ju mogu malo plesti. pletenice su zakon!

    ReplyDelete
  7. Boja kose i djetelina i slika na kojoj plešeš i sandalice- ma sve mi je super! :D

    ReplyDelete
  8. Ocem i ja na Keltse....kad god, ali kad god sam imala priliku, ista je propala......blahhhhh Ljubomorna sam.....a ti si bas divna, djetelina pogotovo...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako ti kazem da cu u petak da zbrisem sa svadbe i da idem opet??? :))

      Delete
  9. hahahahaa, minimaly decent :)))))
    samo jedan obožavatelj? slow night ili nam lažeš?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ovaj bio bas uporan XD A i onako oko mene sem Ruzice sve muski, pa se niko i ne usudjuje da pridje :))

      Delete
  10. Super! Svidja mi se opis Bitolja...moram ga posetiti nekad. :)
    Hahaha prostitucija :') ohhh....

    ReplyDelete
  11. Najbolje čitanje posta je uz pjesmu koju si izabrala...eto sad jedva čekam da dođu do BL ili Prijedora, vratih se u jedno ljeto na banjalučkom Kastelu kad su održali super koncert (doduše čini mi se da su uvijek super)!!! Super je imati ovakav pregled dešavanja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa oni su bas cesto u BL :) Mislim da je neko spomenuo pocetak septembra, ali nisam bas sigurna :))

      Delete
    2. Dođu oni, ali ja hodam :)...eto nema me do kraja septembra...

      Delete
  12. Ma super su te fotografije prostituisanog fotoaparata :D

    ReplyDelete
  13. Ne mogu a da ne zamjetim da se cjelokupni koloritet jaaaaako slaže sa pozadinom bloga ( od majica,hlača,pivskih boca - nekoliko ,djeteline...)

    ReplyDelete
  14. Hej,ovo neki Pokret Zelenih finasira sve ovo ?:)))))
    Bas sam se ismejala za mene novim opisom -
    kad se aparat prostituise,,,
    ti si kriva sto cu ga verovatno usvojiti:)kako ti je tako nesto palo na pamet?:))))))))))

    ReplyDelete